Als je je bewust zo gedraagt in de schijnwerpers wéét je dat er mensen zijn die dat wel leuk vinden en mensen zijn die dat niet leuk vinden en daar dus geintjes over maken. Dat is waar je voor kiest.quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:23 schreef HorrorGirl het volgende:
Hoe vraagt hij daar zelf om dan![]()
Ik vind 't knap dat je aan iemand die rustig wacht op zijn optreden kunt zien dat ie verwaand is. Of nog erger: verwaander dan voorheen.quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:24 schreef -moi- het volgende:
[..]
bedoel je hiermee dat ik niet kan concluderen dat hij verwaand is, of ben je het met mij eens dat hij verwaand is ook omdat hij niks heeft gezegd vanavond?
quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dido is geen verrassing natuurlijk
nee het is niet zo dat ik hem nu verwaander vind dan voorheen, maar nu ik hem weer zie op tv zie ik weer hoeveel arrogantie hij uitstraalt over het algemeen.quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vind 't knap dat je aan iemand die rustig wacht op zijn optreden kunt zien dat ie verwaand is. Of nog erger: verwaander dan voorheen.
Jaloers dat zij daar staat en jij niet?quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:26 schreef yanggie het volgende:
Dido! Past perfect bij haar. Beide ontzettend SAAI!
Das dus Babette!quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:26 schreef Martijn16 het volgende:
Gadverdamme.... wat doet die wannabe Avril daar?! Die komt noggeeneens door de workshops heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |