Ik heb ze zien openen voor Melvins een paar maanden geleden en kon er werkelijk helemaal niks meequote:Op maandag 26 april 2004 08:41 schreef Grobbel het volgende:
Aardig bandje, maar af en toe krijg ik wel flinke jeuk van die stem van Satomi Matsuzaki - lang niet al hun liedjes zijn daardoor echt makkelijk te verteren.
Kun je je voorstellen dat deze band tijdens het Intonation Festival vorig jaar 20000 man in vervoering wist te krijgen?quote:Op maandag 30 januari 2006 23:34 schreef bartrid het volgende:
[..]
Ik heb ze zien openen voor Melvins een paar maanden geleden en kon er werkelijk helemaal niks mee
Dat betekent dat we nog eventjes moeten wachten voor ze een locatie bekend zullen maken. Waarschijnlijk nog even een kwestie van inschatten hoeveel toeschouwers de band trekt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:41 schreef Z het volgende:
OP de site ( http://deerhoof.killrockstars.com/shows.html ) staat:
March 30 - Amsterdam - TBA
Maar wtf is TBA?
Ze waren ook wel het buitenbeentje tussen Part Chimp en Melvins..... Ik heb me in ieder geval nog nooit zo aan een openingsact geergerdquote:Op maandag 30 januari 2006 23:38 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen dat deze band tijdens het Intonation Festival vorig jaar 20000 man in vervoering wist te krijgen?Okay, nou was Intonation ruw gezegd het "Pitchfork-festival", dus dan weet je al een beetje in welke hoek de smaak van de gemiddelde bezoeker zich bevond - maar dan nog.
Wil ze in ieder geval nog wel een keertje live zien, eigenlijk.
Die waren vooral HARD en weinig subtielquote:Oi, Part Chimp. Die heb ik nog ooit in het voorprogramma van Mogwai gezien, waren zelf ook erg wisselvallig toentertijd.
TBA is blijkbaar in Nijmegen.....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:41 schreef Z het volgende:
OP de site ( http://deerhoof.killrockstars.com/shows.html ) staat:
March 30 - Amsterdam - TBA
Maar wtf is TBA?
Rumor is meerdere keren per jaar. Het programma op de site is van februari.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:03 schreef schaap001 het volgende:
Waitaminute: Ik zie alleen een ander programma op die site.... zaai ik nu verwarring of hebben we het ergens anders over ?
Yep.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:21 schreef Z het volgende:
Waarschijnlijk, ik vond de datum op pitchfork, en die zal het wel van de Deerhoof site afgeplukt hebben ofzo.
.... en 04-06 is in deze 6 april en geen 4 juniquote:Op maandag 13 februari 2006 15:56 schreef Z het volgende:
04-06 Utrecht, Holland - Rumor Festival
Dan hoef ik niet helemaal naar dat verdomde Nijmegen
Iemand bekend met dat festival?
Ah, omdat het optreden al geweest is.quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:19 schreef Z het volgende:
Nu staat er niets meer over het Rumor festival op de deerhoof site ...
Ik vind zelf de Green Cosmos EP een erg fijne CD om mee te beginnen, best toegankelijk en catchy, en ook niet zo heel lang (7 tracks, ongeveer 16 minuten). Daarna maakt het niet zo heel veel uit, al is Milkman net wat toegankelijker dan The Runners Four. Daarna kun je je verder terug werken langs Apple O en Reveille.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:29 schreef spacemangraig het volgende:
Met welk album ga ik beginnen aan mijn Deerhoof ontdekkingstocht?
Dus.quote:On January 23, 2007, Kill Rock Stars/5RC will release Friend Opportunity, Deerhoof's latest opus.
The Runners Four was dan ook wel een vuistdikke plaat, en voor Deerhoofs doen behoorlijk lang. Apple'O en Milk Man waren ook maar rond de 30 minuten.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:12 schreef pfaf het volgende:
Hij is aardig, maar Runners Four vind ik toch veel sterker, gekker en dus beter. Hij's ook wel erg kort.
En dat is nog niet eens de enige hoes die deze plaat heeft meegekregen; klaarblijkelijk kun je ze zelf nog rouleren ook.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
De hoes krijgt van mij ook een 8,9.
[afbeelding]
Ik kan zo gauw geen programma van Motel Mozaique vinden. Is de volledige line-up ondertussen bekend gemaakt?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:26 schreef pfaf het volgende:
Vrijdag dus! ( www.motelmozaique.nl ) Dezelfde avond als Silver Mt Zion, dus ik ga ze zien.
Zo goed als, http://www.motelmozaique.nl/2007/quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:45 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik kan zo gauw geen programma van Motel Mozaique vinden. Is de volledige line-up ondertussen bekend gemaakt?
Die setlist bleek dus ook exact dezelfde setlist geweest te zijn voor hun Motel Mozaique optreden gisteren (in exact dezelfde volgorde, zelfquote:Op zondag 1 april 2007 12:00 schreef Grobbel het volgende:
Om trouwens al een beetje een idee te krijgen wat we live kunnen verwachten heb ik een recente setlist teruggevonden: http://www.last.fm/user/marillchu789/journal/2007/02/24/353604/
FO was dan ook erg 'makkelijk' voor Deerhoof, zeker niet slecht overigens, maar zoals ik eerder dit topic al zei was FO niet 'gek'.quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:45 schreef Grobbel het volgende:
Nieuwe plaat is ondertussen gelekt. 'Offend Maggie' heet ie.
Eerste indruk is trouwens dat ie wat dwarser is dan de vorige.
Ik zag het op Facebook, ze zijn redelijk fanatieke facebookers. Goed nieuws.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:12 schreef Grobbel het volgende:
Nieuwe plaat op komst! En het eerste nummer is te downloaden in ruil voor een emailadres.
http://pitchfork.com/news(...)vinyl-for-new-album/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |