Ik heb ze zien openen voor Melvins een paar maanden geleden en kon er werkelijk helemaal niks meequote:Op maandag 26 april 2004 08:41 schreef Grobbel het volgende:
Aardig bandje, maar af en toe krijg ik wel flinke jeuk van die stem van Satomi Matsuzaki - lang niet al hun liedjes zijn daardoor echt makkelijk te verteren.
Kun je je voorstellen dat deze band tijdens het Intonation Festival vorig jaar 20000 man in vervoering wist te krijgen?quote:Op maandag 30 januari 2006 23:34 schreef bartrid het volgende:
[..]
Ik heb ze zien openen voor Melvins een paar maanden geleden en kon er werkelijk helemaal niks mee
Dat betekent dat we nog eventjes moeten wachten voor ze een locatie bekend zullen maken. Waarschijnlijk nog even een kwestie van inschatten hoeveel toeschouwers de band trekt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:41 schreef Z het volgende:
OP de site ( http://deerhoof.killrockstars.com/shows.html ) staat:
March 30 - Amsterdam - TBA
Maar wtf is TBA?
Ze waren ook wel het buitenbeentje tussen Part Chimp en Melvins..... Ik heb me in ieder geval nog nooit zo aan een openingsact geergerdquote:Op maandag 30 januari 2006 23:38 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen dat deze band tijdens het Intonation Festival vorig jaar 20000 man in vervoering wist te krijgen?Okay, nou was Intonation ruw gezegd het "Pitchfork-festival", dus dan weet je al een beetje in welke hoek de smaak van de gemiddelde bezoeker zich bevond - maar dan nog.
Wil ze in ieder geval nog wel een keertje live zien, eigenlijk.
Die waren vooral HARD en weinig subtielquote:Oi, Part Chimp. Die heb ik nog ooit in het voorprogramma van Mogwai gezien, waren zelf ook erg wisselvallig toentertijd.
TBA is blijkbaar in Nijmegen.....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:41 schreef Z het volgende:
OP de site ( http://deerhoof.killrockstars.com/shows.html ) staat:
March 30 - Amsterdam - TBA
Maar wtf is TBA?
Rumor is meerdere keren per jaar. Het programma op de site is van februari.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:03 schreef schaap001 het volgende:
Waitaminute: Ik zie alleen een ander programma op die site.... zaai ik nu verwarring of hebben we het ergens anders over ?
Yep.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:21 schreef Z het volgende:
Waarschijnlijk, ik vond de datum op pitchfork, en die zal het wel van de Deerhoof site afgeplukt hebben ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |