Ja maar ik bedoel vanuit hun standpunt gezien. Ik ga ook niet niet naar een land emigreren waar ik een hekel aan heb.quote:Op zaterdag 24 april 2004 12:32 schreef RemcoDelft het volgende:
Omdat het westen zo achterlijk is ze alles zomaar te geven...
quote:Op zaterdag 24 april 2004 12:30 schreef schatje het volgende:
Om hier de boel over te nemen joh.
Wat een heerlijke bagatalisatiequote:Op zaterdag 24 april 2004 12:30 schreef schatje het volgende:
Om hier de boel over te nemen joh.
Hoezo ze zeggen allemaal dat Allah het belangrijkste in hun leven is, dan woon je toch het liefste in een land waar Allah het dagelijkse leven bepaald.quote:Op zaterdag 24 april 2004 12:36 schreef ExTec het volgende:
[..]
Wat een heerlijke bagatalisatie
Zal ik het dan maar zeggen?
Omdat wij welvaart hebben, en hun niet.
Maar dat je daar antwoorden op krijgt zoals schatje die geeft, ligt in de lijn der verwachting.
Want toegeven, dat we hier zijn vanwege die welvaart, die het land van herkomst obviously niet kan realiseren, trapt de bodem een beetje hard uit onder al dat soort misplaatse-superioriteits verhalen.
Ben je verbaast over zoveel hypocrietheid?quote:Op zaterdag 24 april 2004 12:38 schreef more het volgende:
[..]
Hoezo ze zeggen allemaal dat Allah het belangrijkste in hun leven is, dan woon je toch het liefste in een land waar Allah het dagelijkse leven bepaald.
Wat is hypocriet, volgens de koran mogen moslims geen geld lenen( of eigenlijk geen rente betalen), toch hebben de moslimsgezinnen in Nederland forse schulden! Ze gebruiken alleen de voor hun positieve teksten uit de koran?quote:Op zaterdag 24 april 2004 12:40 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ben je verbaast over zoveel hypocrietheid?
Dan vraag ik me af: onder welke steen kom je vandaan?
Hypocriet is niet moe worden om te ventileren hoe fantastisch het land van herkomst, en ditto geloof wel niet is, terwijl we blijkbaar niet in dat fantastische land wonen, omdat dat fantastische land een zandbak is, en NL niet.quote:Op zaterdag 24 april 2004 12:48 schreef more het volgende:
[..]
Wat is hypocriet, volgens de koran mogen moslims geen geld lenen( of eigenlijk geen rente betalen), toch hebben de moslimsgezinnen in Nederland forse schulden! Ze gebruiken alleen de voor hun positieve teksten uit de koran?
Juist. Marokko dit Marokko dat Turkije bla bla bla. Nou rot dan lekker op.quote:Op zaterdag 24 april 2004 12:58 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hypocriet is niet moe worden om te ventileren hoe fantastisch het land van herkomst, en ditto geloof wel niet is, terwijl we blijkbaar niet in dat fantastische land wonen, omdat dat fantastische land een zandbak is, en NL niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |