Wie zegt dat dat een sticker is ????quote:Op zaterdag 24 april 2004 14:51 schreef itsontoday het volgende:
Die bak is vet, alleen die stickers moeten eraf en vooral die tankdopsticker.
Ok het is een tankdop met een tankdopsticker erop. Tenminste zo zie ik het.quote:Op zaterdag 24 april 2004 15:20 schreef StephanL het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat een sticker is ????
Bedankt voor de linksquote:Op zaterdag 24 april 2004 12:27 schreef vexz het volgende:
aaah neej, jammer, ga niet met stickers aan de haal!!
www.opelforum.nl
www.nlpower.com
www.skg-carstyling.nl
www.astra-gsi.nl
www.autostyle.nl
www.opeloost.tk
www.tuningbase.nl
Daar moet je wel even genoeg aan hebben, d'r zit er vast wel eene tussen voor stickers (JAMMER!)
Wat is het precies? 2liter 16v?
We wilden eigenlijk alleen nog een sticker op de achterruit onder de dakspoiler.....quote:Op zaterdag 24 april 2004 16:57 schreef errorken het volgende:
Het is wel een offtopic reply, maar goed.
1. Waarom wil je stikkers ? Stikkers ogen zeeeer goedkoop en maken je auto enkel marginaler. Een auto moet gaaf zijn, dat oogt veel stijlvoller.Een stikertje als zonnenband vind ik nog net gaan. De rest is gewoon zooo kitcherig .... persoonlijk vind ik stikkers zwaar not-done.
2. Die tankstop stikker is een rand geval, aangezien het een donkere auto is vind ik het nog wel gaan (hoewel het ook kitcherig is ...) . In elk geval blijk hij wel goed te passen, er zijn van die artiesten dien rondrijden met ronde stikkers op rechthoekige tankstoppen ed.
C.20XE in gelepeld dan ? Want kenteken zegt C.20NE en je logo is ook 8V.quote:Op zaterdag 24 april 2004 17:16 schreef escape1974 het volgende:
[..]
Het is een inderdaad een 2 liter 16 v....
Je hebt gelijk, het is idd een 8v..........quote:Op zaterdag 24 april 2004 17:32 schreef PNG het volgende:
[..]
C.20XE in gelepeld dan ? Want kenteken zegt C.20NE en je logo is ook 8V.
Volgende dingen die gedaan worden zijn idd nog geblindeerde ramen ( niet zelf doen maar een bedrijf die de ramen spuit ofzo), en een dubbele uitlaat dus rechts en links 1 en een 1armige ruitewisser en dan het gaas en wielkuipverbreders. Daarna wil me vriend nog het 1 en ander aan de motor doen geloof ik maar ik vind het na deze dingen eigenlijk genoeg want het kost allemaal klauwen met geld.............quote:Op zaterdag 24 april 2004 19:00 schreef SvenThaMan het volgende:
Nog zo'n zelfde einddemper aan de rechterkant zou imho ook wel mooi zijn
de gsi's zijn er toch alleen maar als 8vquote:Op zaterdag 24 april 2004 17:32 schreef PNG het volgende:
[..]
C.20XE in gelepeld dan ? Want kenteken zegt C.20NE en je logo is ook 8V.
zelfs een kadett had je 2liter 16Vquote:Op zaterdag 24 april 2004 19:24 schreef MewBie het volgende:
[..]
de gsi's zijn er toch alleen maar als 8v
foto's in noordwijk gemaakt?quote:Op zaterdag 24 april 2004 12:17 schreef escape1974 het volgende:
Wij zijn nu zover met het uitbreiden van onze auto, wie heeft er enig idee waar we rieger en tuning stickers kunnen kopen (deze op het voorraam zaten eral op ), en we zoeken "gaas" voor in de spoilers voor en achter.....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kloptquote:Op zaterdag 24 april 2004 20:23 schreef Estertjuh het volgende:
[..]
foto's in noordwijk gemaakt?
Hoe kijk jij op kenteken? Vroeger kon dat bij remus.nl maar dat kan niet meer, ik vond het altijd wel een handige functiequote:Op zaterdag 24 april 2004 17:32 schreef PNG het volgende:
[..]
C.20XE in gelepeld dan ? Want kenteken zegt C.20NE en je logo is ook 8V.
helaas, het is GEEN X18XE.. het is een astra gsi uit eind 93, die werd maar gemaakt tot eind 94. C1.8XE is de motor code, wel een ecotec.quote:Op zaterdag 24 april 2004 20:26 schreef PNG het volgende:
X.18XEs zijn er zat hoor.
C.20NE is tot 92 ofzo. C.20XE is 93/94. X18XEVs vanaf 94, en vanaf 95 zijn de bumpers over en is het X20XEV.
LOL , Hij vroeg er toch zelf om?quote:Op zaterdag 24 april 2004 13:57 schreef MutZ het volgende:
Ik heb het topic ff opgeruimd... Alle offtopic zooi verwijderd...
Ik wens hier geen geflame meer te zien... Gewoon ontopic reageren aub...
Je hebt helemaal gelijk, X18XE ligt in de Astra Sport.quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:05 schreef vexz het volgende:
helaas, het is GEEN X18XE.. het is een astra gsi uit eind 93, die werd maar gemaakt tot eind 94. C1.8XE is de motor code, wel een ecotec.
Het gaas was hier in de buurt niet te koop..... ook niet bijde zaak waar we de spoilers hebben gekocht...quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:15 schreef WickedGame het volgende:
Leuke bak, maar sorry dat ik het ga zeggen maar stickers vind ik echt een no-go! Mocht je toch stickers expleciet van Rieger willen kan je ze geloof ik ook zelfs opvragen bij Rieger zelf. Wat betreft gaas, kan je bij elke winkel die beetje tuning artikelen heeft wel vinden.
Mag ik je vragen waarom er dan een badge van Irmscher op zit?quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:35 schreef escape1974 het volgende:
En ergens hierboven vroeg of ie onder de kap ook irmscher getuned was en het antwoord is nee....
Die zat er al op toen wij hem kochten de vorige eigenaarvond het blijkbaar interessant staan, het moet er nog afgehaald worden want zoals je kan zien is het gedeelte waar het opgeplakt zit nog zwart en wordt dat tegelijkertijd met de wielkuipverbreders en het monteren van het gaas (als we het gevonden hebben) in de kleur van de auto gespotenquote:Op zondag 25 april 2004 09:47 schreef rx7_turbo_II het volgende:
[..]
Mag ik je vragen waarom er dan een badge van Irmscher op zit?
Tja qua uitbreiding kan ik begrijpen, ook ik ben constant bezig met mijn wagen. Rij zelf een Astra G Sport Edition. En ook die is constant op de brug om gesleuteld te worden. Zit alleen te wachten op me verlagingskit. Dit is toch wel een van de duurdere ingrepen aan me wagen.quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:35 schreef escape1974 het volgende:
[..]
Het gaas was hier in de buurt niet te koop..... ook niet bijde zaak waar we de spoilers hebben gekocht...
En we zochten eigenlijk maar 1 sticker voor bovenin het achterraam maar als we het niet vinden staan dan doen we het gewoon niet hoor....
Wat we gezien hebben bij andere astra's vonden we het op zich wel te doen qua stickers...
We gaan gewoon verder met uitbreiden omdat we dat zelf erg gaaf vinden...
Iedereen mag zijn eigen mening hebben maar wij hebben idd gemerkt dat ieder zijn eigen merk auto waar die inrijd erg gaaf vind, maar wij vinden andere getunde auto's (maakt niet uit welk merk) vaak ook gaaf. Ieder rijd in de auto die hij zelf gaaf vind, en wij vinden dus de opel gaaf....
En ergens hierboven vroeg of ie onder de kap ook irmscher getuned was en het antwoord is nee....
Nu de auto bijna af is zijn we idd van plan meetings te gaan bezoekenquote:Op zondag 25 april 2004 12:51 schreef WickedGame het volgende:
[..]
Tja qua uitbreiding kan ik begrijpen, ook ik ben constant bezig met mijn wagen. Rij zelf een Astra G Sport Edition. En ook die is constant op de brug om gesleuteld te worden. Zit alleen te wachten op me verlagingskit. Dit is toch wel een van de duurdere ingrepen aan me wagen.
Ook me uitlaat was geen goedkoop geintje. MAar het is het allemaal waard... Ik mag aannemen dat je ook bekend bent op het opelforum. Zeker daar zitten veel liefhebbers, en veel mensen die er veel verstand van hebben. Ook erg leuk is natuurlijk naar meetings toe te gaan, die er vrijwel elke maand een aantal zijn.
Wat betreft gaas, tja zou zeggen bestel het anders bij autostyle, of maak het zelf.
Dat hoor ik idd vaker van die Feyenoordvlag, maar ja mijn vriendin is helemaal maf van Feyenoord, nog ff en dan worden de ramen geblindeerd en dan zie je ze toch niet meer hangenquote:Op zondag 25 april 2004 18:09 schreef gateway het volgende:
ik zou er geen stickers opplakken!
mooie auto verder,
alleen jammer van die feyenoord vlag... voetbal :R
hahahaquote:Op zondag 25 april 2004 15:43 schreef MicHELLo het volgende:
Of je doet een Fiat op je voorruit:
[afbeelding]
Euh wtf... een 5-deurs GSI?quote:Op zondag 25 april 2004 15:43 schreef MicHELLo het volgende:
Of je doet een Fiat op je voorruit:
[afbeelding]
Dank jequote:Op maandag 26 april 2004 15:51 schreef Klaasklapschaats het volgende:
Het moet gezegd. Die ziet er erg gaaf uit. Heel netjes ..
Bestaan ook officieel niet, maar misschien zelf een gsi motor erin gelepeld...quote:Op maandag 26 april 2004 15:55 schreef -Pino- het volgende:
[..]
Euh wtf... een 5-deurs GSI?![]()
Ja dat moet dan wel... wel netjes gedaan, lijkt net een echte GSI met die dakspoiler, antenne en bumpers.quote:Op maandag 26 april 2004 16:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Bestaan ook officieel niet, maar misschien zelf een gsi motor erin gelepeld...
Zo zie ik ook nog wel eens een kadett gsi rijden met 5 deuren, ook "onmogelijk"....
Euhm volgens mij bestaat die juist wel, net zoals de 5 deurs Opel Kadett GSI. Zal ff nakijken waar ik dat verhaal las erover.quote:Op maandag 26 april 2004 16:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Bestaan ook officieel niet, maar misschien zelf een gsi motor erin gelepeld...
Zo zie ik ook nog wel eens een kadett gsi rijden met 5 deuren, ook "onmogelijk"....
Dat zij ik dusquote:Op maandag 26 april 2004 18:13 schreef PNG het volgende:
Wel zijn er 5 deurs Astra GSIs met X.20XEV, maar die hebben die bumpers e.d. niet meer, en zijn weer vanaf 95.
offtopic, maar 5 deurs GSI bestaan wel degelijk, alleen niet in nederland. Net zoals een astra GSI turbo, ook niet in nederland, maar wel in bv zuid afrika.. rijd/reed de politie ook mee rond daar (ooit een topic over gelezen met foto's op opelforum geloof ik)quote:Op maandag 26 april 2004 16:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Bestaan ook officieel niet, maar misschien zelf een gsi motor erin gelepeld...
Zo zie ik ook nog wel eens een kadett gsi rijden met 5 deuren, ook "onmogelijk"....
klopt as een bus!quote:Op maandag 26 april 2004 18:13 schreef PNG het volgende:
nee joh !
Je zit helemaal naast. Astra GSI is in NL al niet meer geleverd vanaf halverwege 94 met C.20XE. En zijn ALTIJD 3 deurs. Dat is een Zuid Afrikaan op die foto.
En in Zuid Afrika hebben ze alles door elkaar gebouwd. Daar ligt C.20LET, 204 Pk, 1 chippie 240 Pk ook standaard in Astra's. In zowel 3 deurs als 5 deurs. In Europa zul je af fabriek volgens mij geen enkele 5 deurs vinden met bv C.20XE. Wel zijn er 5 deurs Astra GSIs met X.20XEV, maar die hebben die bumpers e.d. niet meer, en zijn weer vanaf 95.
Ik zie alleen kruisjes.......quote:Op zaterdag 24 april 2004 12:17 schreef escape1974 het volgende:
Wij zijn nu zover met het uitbreiden van onze auto, wie heeft er enig idee waar we rieger en tuning stickers kunnen kopen (deze op het voorraam zaten eral op ), en we zoeken "gaas" voor in de spoilers voor en achter.....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
die kruisjes zien er beter uit dan de auto op de foto's......quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zie alleen kruisjes.......
Of je kijkt even van welke datum de openings post is......quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zie alleen kruisjes.......
24 april 2004quote:Op zaterdag 15 mei 2004 01:46 schreef Cyberdogg het volgende:
[..]
Of je kijkt even van welke datum de openings post is......![]()
Dat vroeg ik me af. Ik heb ook een 1.8 16v uit 94. En er staat ecotec op. Weet je toevallig de volledige specs ervan en wat er motorisch allemaal aan te tunen is?quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:05 schreef vexz het volgende:
[..]
helaas, het is GEEN X18XE.. het is een astra gsi uit eind 93, die werd maar gemaakt tot eind 94. C1.8XE is de motor code, wel een ecotec.
Hij is mooi hoor! Maar de tankdopsticker zit er nog...quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:35 schreef escape1974 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo de nieuwe foto's met racegaas, volgende wat gedaan wordt zijn zwarte achterlichten en geblindeerde ramen...
'quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:52 schreef Nism0 het volgende:
toppie auto hoor!! maar ik vind een tankdopsticker absoluut een NOT
Zelfde gsi als ik. We zijn ook van plan om de voorbumber en achterbumper te vervangen. Ook willen we nieuwe side skirts.quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:11 schreef escape1974 het volgende:
[..]
'
ik geloof dat meer mensen dat vinden als ik de reactie's lees maar toch laten we hem zitten.![]()
De voorbumper zat er al op de sideskirts ook, de achterbumper hebben wij gekocht in den-haag, Prins-techniek en die heeft hem besteld in duitsland bij Rieger. Duurde wel geloof ik iets van 3 weken voordat ze hem binnenhadden.quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zelfde gsi als ik. We zijn ook van plan om de voorbumber en achterbumper te vervangen. Ook willen we nieuwe side skirts.
Mag ik vragen waar jij de set gekocht heb? Wij hebben alleen een mooie voorbumber gezien, maar zoeken ons rot naar een strakke achterbumper.
Tja en dat tankplaatje, dat vind ik ook niks......... Als me vriend dat zou willen zou ik hem echt tegenhouden......ik vind het vreselijk. Maar ieder zijn smaak natuurlijk!
Waar woon jij?
alleen de term racegaas is te triest om waar te zijnquote:Op donderdag 20 mei 2004 18:35 schreef escape1974 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo de nieuwe foto's met racegaas, volgende wat gedaan wordt zijn zwarte achterlichten en geblindeerde ramen...
ja dat is nou net het trieste er aanquote:Op donderdag 20 mei 2004 21:27 schreef escape1974 het volgende:
Dat is niet triest, het heet gewoon zo. Als je het besteld bestel je het onder de naam racegaas, dus!!!!!
en de kleur...quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:33 schreef KonnieKipke het volgende:
het enige mooie aan die auto is de 16V motor en de techniek...
20 jaar geleden hadden we het nog niet nodigquote:Op donderdag 20 mei 2004 21:32 schreef Youp het volgende:
[..]
ja dat is nou net het trieste er aanbtw dat gaas kon je 20 jaar geleden ook al kopen en toen had het echt de naam racegaas nog niet hoor
dat is iets van de laatste paar jaar...
Het is niet eens een 16V maar een 8Vquote:Op donderdag 20 mei 2004 21:33 schreef KonnieKipke het volgende:
het enige mooie aan die auto is de 16V motor en de techniek...
juist... en als men vind dat het stoer staat is het triestquote:Op donderdag 20 mei 2004 21:36 schreef escape1974 het volgende:
[..]
20 jaar geleden hadden we het nog niet nodig, weet nu dat we naar de winkel gingen voor gaas en de verkoper zei: oh racegaas ja dat kunnen we wel bestellen... Weet ook niet waarom ze het zo noemen zal wel stoer staan ofzo
![]()
Ja ach, wij hebben het omdat het mooier staat niet omdat het stoer staatquote:Op donderdag 20 mei 2004 21:40 schreef Youp het volgende:
[..]
juist... en als men vind dat het stoer staat is het triestzo ken ik wel wat gastjes....
Wat voor specs wil je hebben?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:06 schreef nikanoru het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me af. Ik heb ook een 1.8 16v uit 94. En er staat ecotec op. Weet je toevallig de volledige specs ervan en wat er motorisch allemaal aan te tunen is?
ed-
Aha een C1.8EX E2 dus.
Dank je wel voor de link.quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:19 schreef vexz het volgende:
[..]
Wat voor specs wil je hebben?
Meldt je anders aan bij www.opelforum.nl Is ideaal voor zulke soort vragen.. en er staan al heel wat antwoorden! Of maak een eigen topic aan..
V6? Doe dan een c2.0let oftewel een calibra Turbo blok, 2liter 16V met een 6 bak!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:16 schreef nikanoru het volgende:
[..]
Dank je wel voor de link.![]()
Man als ik er zo kijk krijg ik echt zin om em op te fokken. Maarja geld he... (v6 erin lepelen.)
hoeveel pk's heeft dat blok?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:38 schreef vexz het volgende:
[..]
V6? Doe dan een c2.0let oftewel een calibra Turbo blok, 2liter 16V met een 6 bak!![]()
En goedkoper, ik was daar toen ik mijn Corsa GSI net kreeg ook aan het kijken, mega strak gewoon. Hoppa bam, dat blok erin en de 6Bak omzetten en de 4 wiel aandrijving aanpassen naar 2 wiel.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:53 schreef vexz het volgende:
204 PK standaard, het zit normaal in een calibra 4x4 turbo.
kijk maar eens op www.mathijssentechnics.nl
en dan naar hun eigen corsa's waarin ze dit blok hebben gebouwt. Sneller dan een Porsche
Tering!! dat is wel heel erg verleidelijk.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:53 schreef vexz het volgende:
204 PK standaard, het zit normaal in een calibra 4x4 turbo.
kijk maar eens op www.mathijssentechnics.nl
en dan naar hun eigen corsa's waarin ze dit blok hebben gebouwt. Sneller dan een Porsche
Komen jullie ook wel eens op meetings?quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:27 schreef escape1974 het volgende:
Dat is niet triest, het heet gewoon zo. Als je het besteld bestel je het onder de naam racegaas, dus!!!!!
Ik heb een 16Vquote:Op zaterdag 24 april 2004 19:24 schreef MewBie het volgende:
[..]
de gsi's zijn er toch alleen maar als 8v
Er zijn ook astra F sport genoemt met een 1.8 16V motor. GSI moet op je kenteken staan.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:30 schreef nikanoru het volgende:
Nou ik heb dan wel een 1.8 16v maar is het dan ook een gsi??? (Misschien een domme vraag want het staat nergens.)
Tot de eerste bocht/boom misschien wel, maar daarnaquote:Op vrijdag 21 mei 2004 14:53 schreef vexz het volgende:
...
kijk maar eens op www.mathijssentechnics.nl
en dan naar hun eigen corsa's waarin ze dit blok hebben gebouwt. Sneller dan een Porsche
Idd, ik zie het ook niet echt gebeuren.quote:Op zondag 23 mei 2004 09:04 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Tot de eerste bocht/boom misschien wel, maar daarna![]()
Opel techniek mooi??? Hmmm, tis maar wat je gewend bent dan....quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:33 schreef KonnieKipke het volgende:
het enige mooie aan die auto is de 16V motor en de techniek...
kheb ze een keer gemaild voor in 2 liter turbo in mijn corsa en met alle aanpassingen die je er bij moet verrichten zat je tussen de 5 en 6 duizend euroquote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:30 schreef nikanoru het volgende:
[..]
Tering!! dat is wel heel erg verleidelijk.![]()
Ben benieuwd hoeveel dat kost.
Wegligging dat is het misschien wel.. maar misschien ook niet..quote:Op zondag 23 mei 2004 09:04 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Tot de eerste bocht/boom misschien wel, maar daarna![]()
Meer dan 204 pk...quote:Op zondag 23 mei 2004 09:12 schreef rx7_turbo_II het volgende:
[..]
Idd, ik zie het ook niet echt gebeuren.
Een 900kg Corsa met een 204pk (misschien nog meer) blok en dan alleen VOORwielaandrijving.
Komt niet goed!
Of je moet natuurlijk kunnen rijden he
lul niet zo dom... of kun je ook een verklaring geven?quote:Op zondag 23 mei 2004 17:03 schreef Hennie64 het volgende:
frutbakken die gsi's
Nu zijn we natuurlijk wel benieuwd wat jij gewend bent..quote:Op zondag 23 mei 2004 17:02 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Opel techniek mooi??? Hmmm, tis maar wat je gewend bent dan....
Maar ontopic.
Alhoewel ik Opel een groot stel prutsers vind, moet ik zeggen dat jou/jullie auto er wel erg mooi uit ziet. Hele mooie velgen, en staat ook goed bij de kleur!!!! Lang niet iedere uitgebouwde auto is mooi, maar deze ziet er netjes uit hoor!! Het racegaas* staat ook prima
Achja 1 beschaafd stickertje moet wel kunnen denk ik
*
Ik vind racegaas eigenlijk ook een heel raar woord. Ik ken geen enkele raceklasse waarin het gebruikt wordt. En al helemaal niet op de achterbumper!!!!!!
Maar persoonlijk vind ik het op een voorbumper best mooi staan...
quote:Op zondag 23 mei 2004 18:41 schreef vexz het volgende:
[..]
Nu zijn we natuurlijk wel benieuwd wat jij gewend bent..
Een zwarte 1987 Honda Prelude 2.0i 16Vquote:Op zondag 23 mei 2004 19:07 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Honda
![]()
*me is impressed!!quote:Op zondag 23 mei 2004 18:36 schreef vexz het volgende:
Lees de stats op de site dan es..
http://www.mathijssentech(...)36bbda7a11f6a07a02d1
En bedankt neefjequote:Op zondag 23 mei 2004 19:18 schreef rx7_turbo_II het volgende:
[..]
Een zwarte 1987 Honda Prelude 2.0i 16V
Een rode 198x Honda Prelude 2.0i 16V
En binnenkort nog een Honda.
Of heb ik nu te veel gezegd?
Haha en techniek van honda dat is het? (wel mijn 2e keus naar opel moet ik bekennen)quote:Op zondag 23 mei 2004 19:07 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Honda
![]()
Ja, ik vind wel dat Honda qua techniek een klasse hoger is dan Opelquote:Op zondag 23 mei 2004 20:07 schreef vexz het volgende:
[..]
Haha en techniek van honda dat is het? (wel mijn 2e keus naar opel moet ik bekennen)
Bedanktquote:Op zondag 23 mei 2004 17:02 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Opel techniek mooi??? Hmmm, tis maar wat je gewend bent dan....
Maar ontopic.
Alhoewel ik Opel een groot stel prutsers vind, moet ik zeggen dat jou/jullie auto er wel erg mooi uit ziet. Hele mooie velgen, en staat ook goed bij de kleur!!!! Lang niet iedere uitgebouwde auto is mooi, maar deze ziet er netjes uit hoor!! Het racegaas* staat ook prima
Achja 1 beschaafd stickertje moet wel kunnen denk ik
*
Ik vind racegaas eigenlijk ook een heel raar woord. Ik ken geen enkele raceklasse waarin het gebruikt wordt. En al helemaal niet op de achterbumper!!!!!!
Maar persoonlijk vind ik het op een voorbumper best mooi staan...
quote:Op zondag 23 mei 2004 03:36 schreef vexz het volgende:
[..]
Er zijn ook astra F sport genoemt met een 1.8 16V motor. GSI moet op je kenteken staan.
Oja voor de geintresseerden:
[afbeelding]
Zuid afrikaanse politie.. Een GSI turbo.. Standaard te koop daaro..
En eeuh zoals u ziet.. een 5 deurs!
Dank jullie wel!quote:Op zondag 23 mei 2004 17:06 schreef hifonics het volgende:
[..]
kheb ze een keer gemaild voor in 2 liter turbo in mijn corsa en met alle aanpassingen die je er bij moet verrichten zat je tussen de 5 en 6 duizend euro
Collega van me had ooit een Astra GSi 1.8i met 183pk ge-dyno'ed.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:21 schreef escape1974 het volgende:
170 pk ongeveer
Strak! mooi die ramen! Gecoat toch? Echt super.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:57 schreef escape1974 het volgende:
Wie waren er net als ons op de duitse autodag in assen gisteren???
En weet iemand waar ik foto's van die dag kan vinden???
De ramen bij ons zijn nu geblindeerd en nadat we gisteren in Assen zijn geweest hebben we besloten om nog aardig wat geld in de auto te steken om de auto meer pk te geven.... Gaat wat kosten maar dan hebben we ook wat.
Spruitstuk is besteld en zaterdag de andere dingen kopen...:)
Nee de ramen zijn niet gecoat, ze zijn door een bedrijf met folie geplakt.... Kostte minder dan coaten en was in de buurt, het is erg netjes gedaanquote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:43 schreef vexz het volgende:
[..]
Strak! mooi die ramen! Gecoat toch? Echt super.
Wat ga je nog meer doen dan? Ben zeer benieuwd, maar 180 PK is goed te halen met een 2.0l!
Hoe loopt ie nu trouwens? 1 op hoeveel km?
Dat zal Sparco zijn, en 3 punts gordels is geen mod tochquote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:19 schreef escape1974 het volgende:
[..]
Verder nieuwe spargo stoelen met 3 puntsgordels....
Dit alles gaat in de loop van deze weken gebeuren.... Ik zal de voorderingen hier posten....
je hebt gelijkquote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:44 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat zal Sparco zijn, en 3 punts gordels is geen mod toch![]()
deze liep over de 250. zeker weten.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:41 schreef vexz het volgende:
een 1.8i? met 183 PK? NETJESSS!!! ben zeer benieuwd wat ie heeft gedaan.. En hoe ie dat heeft gedaan.. Fabrieks af? Met opel? hmmz..
Standaard gaat een 1.8 16V maar tot 205 KM/U en de teller maar tot 220.
opzich valt 183pk toch wel mee uit een 1800?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:41 schreef vexz het volgende:
een 1.8i? met 183 PK? NETJESSS!!! ben zeer benieuwd wat ie heeft gedaan.. En hoe ie dat heeft gedaan.. Fabrieks af? Met opel? hmmz..
Standaard gaat een 1.8 16V maar tot 205 KM/U en de teller maar tot 220.
17 inch zijn de velgen....quote:Op woensdag 2 juni 2004 08:40 schreef Jyrun het volgende:
wat voor maat hebben die velgen die op je astra liggen?
Dank je, die van jullie is ook niet verkeerdquote:Op woensdag 2 juni 2004 08:50 schreef ijsmeis het volgende:
Hey, ziet er best stoer uit
quote:Op woensdag 2 juni 2004 09:10 schreef escape1974 het volgende:
[..]
Dank je, die van jullie is ook niet verkeerd... Zou zelf nooit een honda kopen maar ieder zijn eigen merk. Wij begrijpen iig jullie hobby
Turbo heeft wel een veel gaver geluid en wat meer trekkracht dan een turbo-loze motor.. dus dat is wel een groot voordeel.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:38 schreef escape1974 het volgende:
Ik had een vraagje:
Zoals hiervoor gemeld willen wij meer pk's in onze auto krijgen...
Om dat te krijgen wilde we :andere nokkenas, spagettiespruitstuk, lexmaul spruitstuk, k&n 57 i kit, en een geflowde cilinderkop.... Kosten bij elkaar ongeveer 2000 euro.
Of een tweede mogelijk nu is een turbomotor inbouwen wat denk ik net zo duur gaat kosten (of duurder, hebben nog geen exacte prijs gehoord)
Wat is nu verstandiger om te doen. Met al die eerste dingen komen we waarschijnlijk uit op 170 pk en met turbo iets meer....
RobbieS contacte op opelforum, die rijd nu in een gsi met turbo rondquote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:38 schreef escape1974 het volgende:
Ik had een vraagje:
Zoals hiervoor gemeld willen wij meer pk's in onze auto krijgen...
Om dat te krijgen wilde we :andere nokkenas, spagettiespruitstuk, lexmaul spruitstuk, k&n 57 i kit, en een geflowde cilinderkop.... Kosten bij elkaar ongeveer 2000 euro.
Of een tweede mogelijk nu is een turbomotor inbouwen wat denk ik net zo duur gaat kosten (of duurder, hebben nog geen exacte prijs gehoord)
Wat is nu verstandiger om te doen. Met al die eerste dingen komen we waarschijnlijk uit op 170 pk en met turbo iets meer....
klopt als een trein.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:26 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
RobbieS contacte op opelforum, die rijd nu in een gsi met turbo rond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |