abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18719218
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 13:44 schreef niet_links het volgende:

[..]

Dan ben je het vast wel met me eens dat je de extremistische imans en moskeeen wind uit de zijlen moet nemen en zorgen dat hun gevolg in gematigdere moskeeen of preken hoort van gematigde imans. ? Of niet
Natuurlijk, maar het gaat mij om de manier waarop dat wordt gedaan.
  dinsdag 27 april 2004 @ 13:54:30 #127
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_18719252
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 13:47 schreef Sater het volgende:

[..]

Dus indien zo, sta je dan achter een fatwa tegen homo's/lesbo's? Koran en hadith veroordelen hen immers ter dood?
Als dat in de Koran staat en in de Hadith sta ik er 116% achter. Maar volgens mij is dit niet zo met het voorbeeld wat jij aanhaalt
quote:
Kun je toelichten hoe dit rijmt met Allah genaamd de Barmhartige?
Allah is genadig en barmhartig met diegenen die in Hem geloven en naar Zijn wil handelen

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_18719254
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 13:47 schreef Sater het volgende:

[..]

Koran en hadith veroordelen hen immers ter dood?
Kun je toelichten hoe dit rijmt met Allah genaamd de Barmhartige?
Op welke manier worden ter dood veroordeeld? Staat er dat de mensen homo's mogen doden of dat homo's in het hiernamaals voor hun zonden zullen boeten, net als andere zonderaars? Dat is nogal een verschil.
  dinsdag 27 april 2004 @ 13:57:40 #129
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_18719336
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 13:52 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar het gaat mij om de manier waarop dat wordt gedaan.
We hebben het jaren op een softe manier geprobeerd.. dat is blijkbaar niet gelukt nu gaat het iets anders. Ben er overigens wel voor te proberen de gematigde moslims het gevoel te geven dat het niet tegen hun gericht is, en zodra er daar wat positiefs gedaan wordt het ook te melden.
mai pen rai
  dinsdag 27 april 2004 @ 14:00:11 #130
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_18719402
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 13:57 schreef niet_links het volgende:

[..]

We hebben het jaren op een softe manier geprobeerd.. dat is blijkbaar niet gelukt nu gaat het iets anders.
Jah, want o wat zijn er veel homo-isten vermoordt door moslims hier in Nederland. Niet 1 geval staat bekend, en kijk jezelf eens van de daken schreeuwen
quote:
Ben er overigens wel voor te proberen de gematigde moslims het gevoel te geven dat het niet tegen hun gericht is, en zodra er daar wat positiefs gedaan wordt het ook te melden.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_18719468
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 13:57 schreef niet_links het volgende:

[..]

We hebben het jaren op een softe manier geprobeerd.. dat is blijkbaar niet gelukt nu gaat het iets anders. Ben er overigens wel voor te proberen de gematigde moslims het gevoel te geven dat het niet tegen hun gericht is, en zodra er daar wat positiefs gedaan wordt het ook te melden.
Wat dat softe betreft heb je gelijk. NL slaat tegenwoordig echter wel compleet door met zaken die betrekking hebben op de integratie en de Islam. Je kunt ook niet lopen als je nog niet geleerd hebt om te kruipen.
  dinsdag 27 april 2004 @ 14:03:13 #132
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_18719476
Vermoord worden is 1 ding.. bedreigd worden of lastig gevallen worden een aander ding. Ook geweld tegen vrouwen is iets wat er uit voorkomt dus zeur niet er zijn voorbeelden zat van waar het uit de hand gelopen is banshee boy
mai pen rai
  dinsdag 27 april 2004 @ 14:10:20 #133
90365 Sater
hoipoloi
pi_18719636
Menen fundamentalistische moslims dat homo's onkruid zijn in Allah's tuin?
Het moet voor dezulken een gruwel te zijn in tolerante verdraagzame democratieën te vertoeven.
iedere engel heeft een duivelse kant.
pi_18720157
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 14:10 schreef Sater het volgende:
Menen fundamentalistische moslims dat homo's onkruid zijn in Allah's tuin?
Het moet voor dezulken een gruwel te zijn in tolerante verdraagzame democratieën te vertoeven.
Nee en nee.
  dinsdag 27 april 2004 @ 14:49:06 #135
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_18720723
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 13:43 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Buiten het feit dat je jezelf erg tegenspreekt in 1 zin, waarom zou de Bijbel "niet" vervalst kunnen zijn ?
Is mogelijk. If so, dan is de kans dat de koran niet vals is miniem. Dat bedenksel is immer 300 jaar later bedacht.
quote:
De Koran/Islam is juist gekomen als vervoltooing van de religie van Abraham. En Allah heeft zelf belooft in de Koran dat deze niet vervalst zal worden, en ik geloof in Hem en Zijn Woord
Zo, heeft Allah dat belooft?

Hey dude, Allah bestaat niet.

Circel redenering van de eerste klasse "Allah's woord is waar omdat Allah het zegt "

Doe je je best om hier te etaleren dat je een fundamentalist bent, of niet? Lijkt er wel op namelijk.
quote:
Het is gruwelijk, punt uit. Die dingen die daarin vermeldt staan zijn simpelweg haatzaaiend en demoniserend jegens velen, dat is feit !
Dat zijn al die boeken hey.

Grootste verschil is dat je op dit forum geen aanhangers vind die voorstellen om dat maar als blauwdruk te gebruiken voor de maatschappij.

Itt gasten zoals jij.
quote:
Nee, natuurlijk niet, ik geloof erin en sta daar 251% onvoorwaardelijk achter !
Dat klopt. Je hebt recht op je tekortkomingen, hadden we het niet over. Puntje was dat het je bestaat om de bijbel te beschuldigen van het zijn van een vervalsing.

Een vervalsing waarvan dan?

Je gekoesterde sprookjes boek wat notabene 300 jaar later uitkwam?
quote:
De Islam is meer dan een religie, het is een levens-stijl en al-omvattend

Nee, t'is een geloof.

Gasten zoals jij blazen het op tot in het oneindige, blind voor het feit dat dat geloof een paar eeuwen achterloopt op het onze, net zo blind voor het feit dat jou geloof over het algemeen geen voedingsbodem is voor welvaart, want daarom zit je immers hier de fundi uit te hangen, ipv in de zandbak van herkomst
  dinsdag 27 april 2004 @ 15:09:11 #136
16715 Mylene
*schatje*
pi_18721324
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 12:17 schreef Gia het volgende:

[..]

Oh! En men beweert dat wat in dat boekje staat, dus oproepen tot het doden van homo's, ook in de koran staat en dat daarom het boekje niet verboden mag worden.
Nee, het is gebaseerd op geboden uit de Koran .

Dat heb ik ook maar zo gelezen hoor, NRC .
pi_18721954
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 14:03 schreef niet_links het volgende:
Vermoord worden is 1 ding.. bedreigd worden of lastig gevallen worden een aander ding. Ook geweld tegen vrouwen is iets wat er uit voorkomt dus zeur niet er zijn voorbeelden zat van waar het uit de hand gelopen is banshee boy
Ik denk dat het eerder omgekeerd is. Mensen als Fons Spooren vallen Moslimjongeren lastig, net zoals homo's in Amsterdam. Niet raar dat veel Moslimtaxichauffeurs geen homo's meer willen vervoeren.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 27 april 2004 @ 15:39:25 #138
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_18722182
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 15:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik denk dat het eerder omgekeerd is. Mensen als Fons Spooren vallen Moslimjongeren lastig, net zoals homo's in Amsterdam. Niet raar dat veel Moslimtaxichauffeurs geen homo's meer willen vervoeren.
Ik denk dat je gelijk hebt
mai pen rai
pi_18722209
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 15:39 schreef niet_links het volgende:

[..]

Ik denk dat je gelijk hebt
Ik weet het wel zeker.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 27 april 2004 @ 15:44:03 #140
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_18722301
thank god for sarcasm
mai pen rai
pi_18723836
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 13:54 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Als dat in de Koran staat en in de Hadith sta ik er 116% achter. Maar volgens mij is dit niet zo met het voorbeeld wat jij aanhaalt
[..]

Allah is genadig en barmhartig met diegenen die in Hem geloven en naar Zijn wil handelen

je weet dus niet eens zeker wat het precies is wat je gelooft??
Power perceived is power achieved.
pi_18723855
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 15:44 schreef niet_links het volgende:
thank god for sarcasm
Over dat soort akkefietjes hoor de moslims niet, maar zodra een wekelijkse relschopper bij een discotheek geweigerd wordt, is het discriminatie alom...
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 27 april 2004 @ 16:50:29 #143
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_18723983
Discriminatie wordt te vaak naar gegrepen.... waarom... omdat het werkt..
mai pen rai
pi_18724071
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 16:46 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Over dat soort akkefietjes hoor de moslims niet, maar zodra een wekelijkse relschopper bij een discotheek geweigerd wordt, is het discriminatie alom...
Ik werd als niet-relschopper ook altijd geweigerd bij een disco-bar. Is dat ook discriminatie?
pi_18724223
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 16:53 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Ik werd als niet-relschopper ook altijd geweigerd bij een disco-bar. Is dat ook discriminatie?
Je verhaal komt me bekend voor. Ik wordt ook weleens geweigerd als ik me een dag niet geschoren heb, of omdat ik met twee vrienden binnenkom ipv twee vriendinnen. Ik vind dat meer verdoorgevoerde positieve discriminatie.
Ik heb er zoals ik zei vaak mee te maken gehad en je krijgt de redn: dit is alleen voor vaste klanten, van de brandweer mogen er niet meer dan zoveel mensen in, etc.. Even later komen vrienden van mij (ook geen vatse klanten) wel binnen en een groep van 15 vrouwen ook (vol is blijkbaar niet vol).
Kortom ik denk dat we allemaal weleens onterecht worden geweigerd bij discotheken en misschien zal het getinte mensen vaker voorkomen dan blanke.
Yeah baby Yeah!
pi_18724311
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 17:00 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Je verhaal komt me bekend voor. Ik wordt ook weleens geweigerd als ik me een dag niet geschoren heb, of omdat ik met twee vrienden binnenkom ipv twee vriendinnen. Ik vind dat meer verdoorgevoerde positieve discriminatie.
Ik heb er zoals ik zei vaak mee te maken gehad en je krijgt de redn: dit is alleen voor vaste klanten, van de brandweer mogen er niet meer dan zoveel mensen in, etc.. Even later komen vrienden van mij (ook geen vatse klanten) wel binnen en een groep van 15 vrouwen ook (vol is blijkbaar niet vol).
Kortom ik denk dat we allemaal weleens onterecht worden geweigerd bij discotheken en misschien zal het getinte mensen vaker voorkomen dan blanke.
Deze discussie hebben we samen al eerder gehad. Toen zei je ook hetzelfde, dus doe ik dat ook. Ik ging altijd zeer keurig op stap. Nog netter dan mijn autochtone vrienden. Zij werden nooit geweigerd. Ook niet met sportschoenen. En dit heel consequent, niet zoals jij die ene keer dat je niet geschoren bent. Ook toen heb je ontkent dat er discriminatie bestaat in NL. Jammer dat je nog altijd zo naïef bent. We worden inderdaad allemaal weleens onterecht geweigerd, alleen is dat percentage bij allochtonen waarschijnlijk rond de 90% en bij de autochtonen 10%.
pi_18724419
En wat is daar de oorzaak van?? Xenofobie, of dat allochtonen nu eenmaal vaker ruzie zoeken ed.? Of komt het door de media?
Power perceived is power achieved.
  dinsdag 27 april 2004 @ 17:09:00 #148
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_18724424
Ik 100% autochtoon wordt ook geweigerd als ik zonder dame bepaalde discos binnen wil komen ze willen gewoon een goede verhouding houden in zon zaak. Ik zou trouwens liegen als ik denk dat discriminatie er niet is maar die gaat 2 kanten op
mai pen rai
pi_18724442
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 17:08 schreef Modwire het volgende:
En wat is daar de oorzaak van?? Xenofobie, of dat allochtonen nu eenmaal vaker ruzie zoeken ed.? Of komt het door de media?
Ben jij op zoek naar goedkeuring van discriminatie?
pi_18724468
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 17:09 schreef niet_links het volgende:
Ik 100% autochtoon wordt ook geweigerd als ik zonder dame bepaalde discos binnen wil komen ze willen gewoon een goede verhouding houden in zon zaak. Ik zou trouwens liegen als ik denk dat discriminatie er niet is maar die gaat 2 kanten op
Ik heb het over de volgende situatie. Ik met 6 autochtone, mannelijke, vrienden. Zij worden allemaal, elke week binnengelaten. Ik niet. In welke volgorde we ook lopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')