en dat mag niet.quote:Op woensdag 28 april 2004 15:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat iedere inkoper van wat dan ook niet altijd volledig zijn spullen kent, zowel innerlijk als uiterlijk
welk gedeelte heb ik geen gelijk dan?quote:[..]
Ja, je hebt gedeeltelijk gelijk. Maar de grootste reden van die boekenverkoop is absoluut niet het geld maar meer het bereiken van het publiek, de islam moet zeg maar toegankelijk zijn voor eenieder
hij verkoopt spullen waarvan de kwaliteit niet bekend is, niet bij hem, niet bij de consument, niet bij de staat.quote:[..]
Dat lijkt me niet, of kun je dat beargumenteren ?
Heeft hij dit echt gezegd ??? Is dit niet strafbaar ?quote:Wolffenstein: "Immigranten die zich niet schuldig maken aan het belijden van de islam mogen blijven."
Nee. Het ontkennen of bagatelliseren vd holocaust (dus ook zeggen dat er minder dan 6 miljoen joden gedood zijn) daarentegen wel.quote:Op woensdag 28 april 2004 15:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Heeft hij dit echt gezegd ??? Is dit niet strafbaar ?
Ja. Weet ik niet.quote:Op woensdag 28 april 2004 15:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niemand ontkent of bagatelliseert de holocaust. Waarom je dat er nou bij moet halen is mij een raadsel. Misschien enkel om te trollen?quote:Op woensdag 28 april 2004 15:53 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Nee. Het ontkennen of bagatelliseren vd holocaust (dus ook zeggen dat er minder dan 6 miljoen joden gedood zijn) daarentegen wel.
Nee hoor, Kirmizi. BansheeBoy heeft al meerdere malen beweerd dat de holocaust 'slechts' het leven van 2 miljoen joden heeft gekost, en dat valt onder het bagatelliseren vd holocaust.quote:Op woensdag 28 april 2004 15:54 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Niemand ontkent of bagatelliseert de holocaust. Waarom je dat er nou bij moet halen is mij een raadsel. Misschien enkel om te trollen?
quote:Op woensdag 28 april 2004 15:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Uhm, als je dat doet ben je dan eigenlijk geen moho/homo?quote:Stop integratie daar waar geen zonlicht komt !
En toch heb ik nog geen argument gelezen waar de democratie getart zou moeten worden door b.v. censuur in te voeren vanuit de staat en boeken daadwerkelijk te verbieden, dat zijn dictator-achtige taferelen, en ik heb ff geen trek in een invasie van Bush en kornuitenquote:Op woensdag 28 april 2004 15:53 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Nee. Het ontkennen of bagatelliseren vd holocaust (dus ook zeggen dat er minder dan 6 miljoen joden gedood zijn) daarentegen wel.
Oke. Dat is niet zo netjes van BSB. Foei, BSB.quote:Op woensdag 28 april 2004 15:55 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Nee hoor, Kirmizi. BansheeBoy heeft al meerdere malen beweerd dat de holocaust 'slechts' het leven van 2 miljoen joden heeft gekost, en dat valt onder het bagatelliseren vd holocaust.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |