voor de "lol" natuurlijk...quote:Op zaterdag 24 april 2004 10:59 schreef chocolatemoeze het volgende:
zeg haar dat ze een gigantisch gevoel voor LOL heeft dan, en kletter ze op de straatstenen.
quote:Op zaterdag 24 april 2004 11:06 schreef shmoopy het volgende:
Wat een kutwijf, zeg.
ik ken meer zulke kutwijven met een partnerquote:Op zaterdag 24 april 2004 11:06 schreef shmoopy het volgende:
Wat een kutwijf, zeg.
uninstall?quote:Op zaterdag 24 april 2004 11:25 schreef geursel het volgende:
nu ben ik toch gruwelijk benieuwd wat het resultaat daarvan zal zijn (en nee, ik ga het niet zelf uitproberen)
quote:Op zaterdag 24 april 2004 11:23 schreef Mr-Mackey het volgende:
Klik op Start
Klik op Uitvoeren
Knip en plak dit: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\inf\msmsgs.inf,BLC.Remove
en druk op enter.
Success ermee!
Praten? Waarover? Ze doet het toch voor de lol? Ze weet toch dat TS er door gekwetst wordt? Wat wil je bij elkaar "praten" dan?quote:Op zaterdag 24 april 2004 11:28 schreef lyticflower het volgende:
[..]
![]()
ze neemt jullie relatie niet serieus. gewoon goed praten erover.
Tja.. ik zie het al voor me:quote:Op zaterdag 24 april 2004 11:30 schreef chocolatemoeze het volgende:
[..]
Praten? Waarover? Ze doet het toch voor de lol? Ze weet toch dat TS er door gekwetst wordt? Wat wil je bij elkaar "praten" dan?
quote:Op zaterdag 24 april 2004 11:06 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Nou dan zeg je dat ze geen vriendje heeft niet voor de lol is,maar serieusEn dan ben je weg
![]()
neeeeeeeeeee. ...!!! dan komen er allemaal vrouwenmeisjes hier op fok, om stee vast te beweren dat ze geen vriend hebben...quote:Op zaterdag 24 april 2004 11:36 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Als er geen msn was,was de wereld een stuk liever![]()
Ik ben toevallig altijd lief ja.quote:Op zaterdag 24 april 2004 11:36 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Als er geen msn was,was de wereld een stuk liever![]()
Dit is 'm!quote:Op zaterdag 24 april 2004 11:36 schreef White_Wolf het volgende:
Ze neemt je jullie relatie duidelijk niet serieus. Ook toont ze geen respect voor je. Wat heb je nog meer nodig om je er van te overtuigen dat ze niet de juiste is voor je?
Lekker figuur danquote:Op zaterdag 24 april 2004 10:40 schreef Klootkloon het volgende:
Mijn vriendin zit een beetje op msn met gozers te chatten en zegt dan bijvoorbeeld dingen als dat ze geen vriendje heeft enzo.. ze zegt tegen mij dat het voor de lol is maar ze ziet niet dat het me pijn doet.. zelfs al is het voor de lol.
ik vind het gewoon niet leuk en als ik er wat van zeg ben ik een zeikerd en maak ik me druk om niets. wat vinden jullie er van?
Dit had je eventueel nog bij kunnen schaven door meteen de eerste keer duidelijk te maken dat je hier niet van gediend bent.quote:Op zaterdag 24 april 2004 11:36 schreef White_Wolf het volgende:
Ze neemt je jullie relatie duidelijk niet serieus. Ook toont ze geen respect voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |