[quote]
Op dinsdag 30 november 2004 15:45 schreef wendy-tje het volgende:De mijne ook
[..]
Hij kijkt altijd glazig langs me heen na drie minuten en dan geef ik het maar op
![]()
Maar volgens mij hebben meer mannen daar last van
![]()
Herkenbaar! Ik heb nooit bij een studentenrijvereniging gereden, maar er weleens over gedacht. Ik vond hier in Enschede de nadelen niet echt opwegen tegen de voordelen... de lessen zijn nogal duur, het niveau niet denderend (bij die manege waar ze lessen), en als ik rijd wil ik graag meer dan een uurtje in de week. Beter dan maar helemaal niet rijden heb ik een tijd gedacht...
[..]
Jammer dat het niveau niet denderend is in Enschede, hier in Tilburg wordt in elk geval goed les gegeven, aangepast aan je niveau zeg maar. Ik ken de ruiters uit Enschede wel, die komen ook wel eens op steden ontmoetingen. Maar inderdaad, meer uurtjes in de week is zeker niet mis!
Ik ben ook nog steeds student, maar ik heb nu wel een bijrijdpony, eigenlijk helemaal voor mij alleen. De enige tip die ik voor je heb is de advertenties in de gaten houden op de manege, en vooral internet. De mijne heb ik gekregen via een advertentie op marktplaats.nl, maar ook op bokt.nl staat nog weleens wat.
Dat je niet meer piepjong bent is vaak een voordeel bij het zoeken naar een bijrijdpaard
![]()
Juist omdat je nog student bent vind ik het een heel mooie oplossing
[quote]
Bedankt voor de tip, dat zal ik eens gaan bijhouden! Ook errug fijn dat je dat paardje voor jezelf alleen hebt, wat is het er voor een?