Een nederlands gefokt warmbloedpaard... het meest gebruikte paard in de sport momenteel.quote:Op maandag 22 november 2004 11:19 schreef lady-wrb het volgende:
eh sorry dat ik het vraag hoormaar wat is een kwpn'ner?
Als ze nog steeds overbouwd is, zou ik er inderdaad mee uitkijken. Je hoort steeds vaker van paarden met versleten gewrichten, puur omdat er teveel van is gevraagd op te jonge leeftijd.quote:Op maandag 22 november 2004 11:27 schreef Kleintje het volgende:
Ik spring nog niet met mijn meisje. Ze is helemaal dressuurgefokt. Ik spring wel thuis in de bak zo heel af en toe, maar ze is pas 4,5 en het laatste jaar echt ruim 10 cm. gegroeid. En nog steeds overbouwd. Dus ik vind niet dat ze eraan toe is om veel te springen. Laat haar eerst maar wat minder groeien, want al die landingen zijn nooit goed voor al haar nog brose gewrichten.
Tuurlijk weet ik wat er bedoeld wordt met die driehoekjes en tuurlijk weet ik hoe een paard moet lopen om er op een keuring door te komen, het interesseert mij persoonlijk alleen niet zo. Ik vind uitstraling en karakter veel belangrijker dan perfecte gangen en perfecte verhoudingen...quote:Op maandag 22 november 2004 08:03 schreef Kleintje het volgende:
Driehoekjes, ik weet niet of je het weet waar ik het over heb, maar als ik zeg dat staart hoog en hoofd hoog nooit voor een ontspannen bovenlijn kan zorgen dan snap je me vast wel!
Dusseh... laten we elkaar niet aanvallen, afvallen of zeiken, zo bedoelde ik het dus ook helemaal niet.
Dankjewelquote:Op maandag 29 november 2004 10:13 schreef wendy-tje het volgende:
Mooi paard hoor!
En wat een cadeau![]()
Je woont bij het strand in de buurt?quote:Op maandag 29 november 2004 15:06 schreef Kleintje het volgende:
Knap beest Nijntjuh!
Heerlijk he... die beesten.
Ik ga zo de storm eens trotseren en lekker met mijn kanjer over het strand scheuren. Dat heb ik even nodig!
Ze is echt mijn paardje en ik hou zo ontzettend veel van haar.
niets kan mij weghouden bij haar...
Oeh! Wat een leive uitstralingquote:Op dinsdag 16 november 2004 15:06 schreef Kleintje het volgende:
Even een foto van mijn geweldige dame.
May I present you... Treasure
[afbeelding]
Treasure, geboren 29 maart 2000
Vader is Jazz, Overgrootvader is Hill Hawk xx
Een KWPN'er dus!
Menigeen zou in zo'n geval een andere bewoording dan 'schat' in de mond nemen.quote:Op maandag 29 november 2004 16:10 schreef Nijntjuh het volgende:
Nu kan ik even niet rijden want de schat is 10 dagen geleden na een val op mijn ribbenkas gaan staan (3 gebroken en 2 gekneusd),
Denk niet dat zij er iets aan overhoudt als ze op je gaat staan, LOL. Maar wat gebeurde er eigenlijk? Moet een rare val geweest zijn, dat je onder haar terecht kwam!quote:Op maandag 29 november 2004 16:23 schreef Nijntjuh het volgende:
nou ja, ik heb wel even heel zachtjes "stomme kutknol" gemompeld toen ik half dood in de bak lag hoor
Maarja, ik lag nog niet goed en wel in het ziekenhuis of ik maakte me alleen maar druk om hoe het met Nynke was
Ach het was niet haar fout hoor! Het was gewoon een stom ongeluk. Ik stijg (om haar rug te sparen) meestal met een kruk/stoel op. Alleen die keer kreeg ik bij het opstijgen kramp in mijn bilspier (van het squashenquote:Op maandag 29 november 2004 16:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Denk niet dat zij er iets aan overhoudt als ze op je gaat staan, LOL. Maar wat gebeurde er eigenlijk? Moet een rare val geweest zijn, dat je onder haar terecht kwam!
En Wie er nu nog durft te beweren datpaarden stomme beesten zijn krijgt klappenquote:Op maandag 29 november 2004 16:49 schreef Nijntjuh het volgende:
[..]
Ach het was niet haar fout hoor! Het was gewoon een stom ongeluk. Ik stijg (om haar rug te sparen) meestal met een kruk/stoel op. Alleen die keer kreeg ik bij het opstijgen kramp in mijn bilspier (van het squashen). Dus ik denk: ff opnieuw. Maar ik kwam verkeerd terug op de kruk, pleurde eraf, en rolde onder Nynke...
Waarna de stoel omviel, Nynke schrok en dacht "wegwezen hier!'
*KRRRRAK*
Maar, ze kwam gelijk terug, en ik kon me aan haar hoofdstel omhoog trekken (ik kreeg geen lucht en verhipte van de pijn uiteraard). Ze heeft me helemaal naar de deur van de stalbaas geholpen, want ik kon niet roepen, waar ik instortte voor de deur. De baas kreeg toen in de gaten dat er iets mis was vanwege de stampij.
Ze heeft me dus ook geholpen![]()
Mee eensquote:Op maandag 29 november 2004 17:35 schreef fraubitch het volgende:
[..]
En Wie er nu nog durft te beweren datpaarden stomme beesten zijn krijgt klappen!!!
Wow, ze is dus eigenlijk een held!!!quote:Op maandag 29 november 2004 16:49 schreef Nijntjuh het volgende:
[..]
Ach het was niet haar fout hoor! Het was gewoon een stom ongeluk. Ik stijg (om haar rug te sparen) meestal met een kruk/stoel op. Alleen die keer kreeg ik bij het opstijgen kramp in mijn bilspier (van het squashen). Dus ik denk: ff opnieuw. Maar ik kwam verkeerd terug op de kruk, pleurde eraf, en rolde onder Nynke...
Waarna de stoel omviel, Nynke schrok en dacht "wegwezen hier!'
*KRRRRAK*
Maar, ze kwam gelijk terug, en ik kon me aan haar hoofdstel omhoog trekken (ik kreeg geen lucht en verhipte van de pijn uiteraard). Ze heeft me helemaal naar de deur van de stalbaas geholpen, want ik kon niet roepen, waar ik instortte voor de deur. De baas kreeg toen in de gaten dat er iets mis was vanwege de stampij.
Ze heeft me dus ook geholpen![]()
Moeders vader is Gerlof en dan Wessel.quote:Op maandag 29 november 2004 19:22 schreef Nijntjuh het volgende:
oh sorry
Had het hele topic nog nietb doorgekamd![]()
Wat zal ik zeggen.....
een FEITSE!!!(Nynkes opa is ook Feitse : vader Tsjerk is van Feitse
)
prachtig![]()
Wie is moeders vader?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |