Gehe, wybrun is een hengst. Bij friezen is het bekend dat hengsten meer zwartpigment hebben dan merries en ruinen. Ik heb dus gelukquote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:17 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hou je Wybrun dan ook binnen voor keuringen? Hij is zo prachtig zwart. Of kleur je hem bij voor de keuring?
Lijkt me een hoop werk, maar ik ben heeeeeeeelemaal niet jaloers, hoor! Wees maar trots op je kanjers..........Wybrun is echt een prachtbeest. Met een hoop prijzen op zijn hoofdstel, denk ik zoquote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:23 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Gehe, wybrun is een hengst. Bij friezen is het bekend dat hengsten meer zwartpigment hebben dan merries en ruinen. Ik heb dus geluk![]()
En hij komt elke dag een uurtje of 3 buiten en als de zon echt te fel is dan gaat ie gewoon 's avonds naar buiten. Heel soms als ik niet te lui ben dan doe ik hem een dekentje om, maar het is dan al zo warm dat ik het eigenlijk onnodig vind om hem nog eens extra in te pakken![]()
En bijkleuren? er zijn van die shampoos maar ze werken voor geen meter (al gebrobeerd op vanny)
Hoop werk?? Hoe kom je erbij?? We zijn alleen maar de dag van tevoren de hele dag bezig hoor...eitjequote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
Lijkt me een hoop werk, maar ik ben heeeeeeeelemaal niet jaloers, hoor! Wees maar trots op je kanjers..........Wybrun is echt een prachtbeest. Met een hoop prijzen op zijn hoofdstel, denk ik zo![]()
Mag ik geld op hem inzettenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:38 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Hoop werk?? Hoe kom je erbij?? We zijn alleen maar de dag van tevoren de hele dag bezig hoor...eitje![]()
En over de prijzen : het zijn er nog niet veel maar we hebben ook nog nauwelijks iets gedaan, hij is pas 5 ! Ff van zijn jeugd genieten he
Zal ik zeker doen als je de kans krijgt, makkelijk rijk wordenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mag ik geld op hem inzetten![]()
En 5.............ach, werken voor zijn geld, toch![]()
Tis een toppertje, maar dat hoef ik jou niet te zeggenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:44 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Zal ik zeker doen als je de kans krijgt, makkelijk rijk worden
Mag altijd natuurlijkquote:Op dinsdag 4 mei 2004 01:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Tis een toppertje, maar dat hoef ik jou niet te zeggen![]()
hou ik je aanquote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:09 schreef beefcake het volgende:
Wauw mooie paarden Fraubitch!
Ik heb zelf een KWPN ruin van bijna 11 jaar. Hij heet Luctor (Ulft x Important). Hij is ook van mijn vader en zus. We hebben hem sinds zijn tweede en hebben hem zelf ingereden. Ik heb helaas geen digi foto's van hem en mijn scanner is doodZodra ik foto's heb zal ik ze posten!
Prachtige Friezen eerder in dit topic!! Dit is onze Rode Trotsquote:Op maandag 3 mei 2004 14:58 schreef Juweel het volgende:
Wij hebben onze 3kwart Arabische Merrie (Baccarat ox) al 10 jaar.
Wanneer mogen we foto's van jou verwachten? Ben nu wel benieuwdquote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:11 schreef XemmyX het volgende:
Heel mooi beesie!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |