Waar woon je= Dan verhuis ik er ff naartoequote:Op zaterdag 11 december 2004 15:47 schreef Kleintje het volgende:
ow, tuurlijk verschilt het per jurylid, maar ik vond het hier echt opvallen.
Ik zag mensen in de M hobbelen die ik nog niet eens in de L1 zou willen zien.
Het gaat er hier ruiger aan toe, ruk en plukwerk.
Denk dat het komt omdat er minder combinaties zijn en ze toch wat punten willen uitdelen, dat je daardoor toch makkelijker een klasse hoger komt.
Die horen gewoon niet op concours thuis.quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:03 schreef Kleintje het volgende:
Den Helder.
En heb vandaag weer gezien dat het echt zo is. Ik heb echt mensen verschrikkelijk zien rijden en ze gaan gewoon weg met een vette winstpunt.
Paarden die in de stap gewoon niet regelmatig stappen...
Mooi beesie!quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:59 schreef Kleintje het volgende:
Nog even een foto van mijn dame
[afbeelding]
Samen voor het eerst sinds maanden weer op wedstrijd.
Vriendje is hier de bandages aan het afhalen, ik mocht bijna de ring in!
Maar mevrouw is meer geboeid door iets aan de andere kant van het veld.
Hier valt het me goed op dat ze haar bruine gloed echt kwijt is en dat ze nu echt grijs wordt!
Lekker rustig aan beginnen, is beter voor het paard als zowel voor de ruiter zelf!quote:Op zondag 12 december 2004 13:05 schreef Kleintje het volgende:
Lupa, ik heb nu niet zo heel veel tijd, maar zal morgen wel even wat meer vertellen over het rijden van wedstrijden en winstpunten.
Wendy-tje, het schriiven bij een jury is geweldig. Mijn moeder heeft vroeger het wedstrijdsecretariaat gedaan waar ik toen reed. Ik kon dus regelmatig schrijven bij jury's als ze niemand anders kon vinden (soms zelfs 5 uur achter elkaar, dat is dan minder grappig). Heb er altijd veel van geleerd. Wil ooit nog zelf een jurycursus doen.
XemmyX, ik heb met dit paard eigenljik alleen nog maar voor de ervaring gestart. Ze is nu 4,5 en moet nu echt serieus met haar aan de slag. Ze is in een jaar tijd dik 10 cm. gegroeid dus vond ik haar nog niet rijp voor het echte werk, er zijn genoeg mensen die wel met een jong paard flink starten, maar ik vond het nog niet nodig. We hebben in totaal 7 proefjes gereden en hebben 3 winstpunten, we rijden dus nog B.
Hoop komend jaar weer meer wedstrijden te rjiden. Heb in mei en daarna september mijn laatste wedstrijden gereden, dus echt actief zjin we nog niet!
Klopt jaquote:Op zondag 19 december 2004 23:27 schreef wendy-tje het volgende:
Staan de regelementen niet op www.knhs.nl?
Dat dacht ik al eens gezien te hebben...
Houden zo!!!quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:22 schreef Kleintje het volgende:
Inderdaad Buitenbeentje.
Ik ken ze wel hoor, mensen die verlies hebben gereden. Maar gelukkig heb ik het nog nooit zelf meegemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |