Lui varkenquote:Op vrijdag 23 april 2004 19:35 schreef Oblivion het volgende:
He ja, nog meer regeltjes...![]()
Fijn...
Blinde vinkquote:Op vrijdag 23 april 2004 19:36 schreef Lady-essent het volgende:
Lui varken
Exactly.quote:Op vrijdag 23 april 2004 19:36 schreef ondeugend het volgende:
Die jongen was 20 en is gevallen
Welke regeltjes en wetjes heb je het over? Ik vind het geheel erg transparant hoor.quote:Op vrijdag 23 april 2004 19:38 schreef Oblivion het volgende:
Ik bedoelde meer regeltjes. (wetjes)
Niet de geschreven regels van Meneer RobH.![]()
Ik denk het niet...quote:Op vrijdag 23 april 2004 20:58 schreef robh het volgende:
Nee hoor, niet te serieus. Je bent me alleen 10 stappen voor.
Om de groenen tevreden te stellen zullen de treinen op elekriek rijden, opgewekt door het composteren van de clienten denk ik. Maar dat is koffiedikkijken, zover zijn we nog lang niet.
Zou er animo zijn?
Wat een briljant idee!!quote:Op vrijdag 23 april 2004 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
We proberen dit op een serieuze wijze. Als dit nou weer naar een soort pretpark-idee toe gaat, is het huilen
Is het het idee wat je tegenstaat? Want als dat het is dan raak je er vanzelf immuum voor.quote:Op vrijdag 23 april 2004 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
We proberen dit op een serieuze wijze. Als dit nou weer naar een soort pretpark-idee toe gaat, is het huilen
Anders ga je even iemand anders vervelenquote:Op vrijdag 23 april 2004 22:04 schreef Ayaxola het volgende:
Ik vond deel 1 geen succes hoor. Nu lul je gewoon hetzelfde, alleen maak je er nog een verhaaltje omheen. Zielig.
Goed punt.. Daat had ik nog niet bij stilgestaan.quote:Op vrijdag 23 april 2004 22:02 schreef tvdleur het volgende:
Dit gaat niet werken: zelfmoord gebeurd meestal in een opwelling, en als men eerst ergens naar toe moet gaan reizen hebben die mensen veels te veel bedenktijd.
Daarnaast: waarom zou je eerst IN een trein gaan zitten om jezelf ergens van kant te maken terwijl je je er ook VOOR kan gooien?
Maar kijk dan naar wat er nu gebeurt? Anderen worden ook de dupe van deze suicidalen. Je verlaagt de drempel een heel eind, maar is dat per definitie verkeerd?quote:Op vrijdag 23 april 2004 22:20 schreef texelonia het volgende:
Slecht idee. Op die manier keur je zelfmoord alleen maar goed, sterker nog, je meodigt het zelfs aan.
Tegen die tijd weet je dát nogsteeds wel heel zeker?quote:En als ik zelfmoord zou plegen, zou ik er echt geen gebruik van maken.
Weet het nooit zeker natuurlijk. Maar ik zou denk ik liever thuis met een overdosis slaappillen en alcohol ofzow zelfmoord plegen, dan in zo'n park...quote:Op vrijdag 23 april 2004 22:24 schreef robh het volgende:
[..]
Maar kijk dan naar wat er nu gebeurt? Anderen worden ook de dupe van deze suicidalen. Je verlaagt de drempel een heel eind, maar is dat per definitie verkeerd?
[..]
Tegen die tijd weet je dát nogsteeds wel heel zeker?
quote:Op vrijdag 23 april 2004 22:20 schreef texelonia het volgende:
Slecht idee. Op die manier keur je zelfmoord alleen maar goed, sterker nog, je meodigt het zelfs aan.
En als ik zelfmoord zou plegen, zou ik er echt geen gebruik van maken.
Je bracht het op een ietwat jolige wijze maar er zitten puntjes in die je best wel zou kunnen overwegen te doen.quote:Door portier
Met een combiregeling ernaartoe, arrangementje erbij, etentje, overnachting en dan de volgende dag collectief of individueel zelfmoord plegen.
Kan Joop vast een mooi programma omheen bouwen, 'Le Grande Finale' ofzo.
Waar staat iets over op een normale manier afscheid nemen? Of bedoel je dat je normaler afscheid van iemand kan nemen als ie in zo'n park zelfmoord heeft gepleegd dan dat diegene voor de trein springt en er weinig van hem over is?quote:Op vrijdag 23 april 2004 22:24 schreef Loedertje het volgende:
De doe-het-zelfmoord-hangplek was leuker.
En Texelonia, het is voor nabestaanden 100x beter te accepteren als je de gelegenheid hebt gekregen om op een normale manier afscheid te nemen lijkt mij..
Omdat veel mensen die zichzelf van het leven willen beroven niet door ''de gehaktmolen'' willen?quote:Op vrijdag 23 april 2004 22:02 schreef tvdleur het volgende:
Dit gaat niet werken: zelfmoord gebeurd meestal in een opwelling, en als men eerst ergens naar toe moet gaan reizen hebben die mensen veels te veel bedenktijd.
Daarnaast: waarom zou je eerst IN een trein gaan zitten om jezelf ergens van kant te maken terwijl je je er ook VOOR kan gooien?
In die andere thread.quote:Op vrijdag 23 april 2004 22:31 schreef texelonia het volgende:
[..]
Waar staat iets over op een normale manier afscheid nemen?
precies watk dacht. moeten ze ook nog betalen om in een priveplek jezelf om het leven te brengen..quote:Op zaterdag 24 april 2004 20:44 schreef EgoTrippin het volgende:
Klinkt leuk, maar wat maakt de zelfmoordplek interessant voor de doelgroep?
Niet door een plek in te richten waar ze dat misdrijf makkelijker kunnen begaan in ieder geval. Het mogelijke antwoord op deze vraag geef je trouwens zelf al een beetje:quote:We hebben het dus over misdadigers hier. Mensen die de wet overtreden. Hoe pakken we die aan?
Doorbreek het!quote:Blijkbaar wordt dit normaal gevonden. De Nederlandse overheid doet in ieder geval niets om de "leef!"-boodschap tot het grote publiek te laten doordringen. Er zijn geen Postbus 51 spotjes, er wordt niet over gesproken op scholen. Op ouderavonden hoor je er niets over. Het lijkt wel een taboe.
neehoor, ze hangenquote:Op zaterdag 24 april 2004 20:41 schreef Djaser het volgende:
Ja gezellig zeg dan kun je samen met ander depressievelingen zelfmoord gaan plegen, dat doet dus geen hond+het is impulsief+dat park gaat een zooi worden, er liggen daar dus gewoon een aantal lijken die vergeten zijn opgeruimd te worden. Doe dan gewoon euthenasie zeg
Ja en waar dan? Op een openbaar schavot allemaal naast elkaar? Dat gaat toch niemand doen, dan zoeken ze een stil plekje op en worden er daar gewoon een paar lijken over het hoofd gezien.quote:Op maandag 26 april 2004 21:34 schreef caponi het volgende:
[..]
neehoor, ze hangen![]()
Sommige mensen zijn te ziek om hier op een reeele manier bij stil te staan.quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:12 schreef Marla_Singer het volgende:
Ik ben het er ook wel mee eens... Ik vind in ieder geval wel dat je een gruweklijk supermongool bent die echt GEEN verstand heeft van emoties als je voor een trein ofzo springt... Dat je dood wilt, best, boeit mij niks (als ik diegene niet ken iig) maar betrek er godver geen onschuldige mensen in...
Is hier veelal jeugdige onnozelheid..quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:24 schreef Ymke het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn te ziek om hier op een reeele manier bij stil te staan.
Ja, dat blijkt wel ja... maar voor zo'n mensen is dat wel iets ja...quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:24 schreef Ymke het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn te ziek om hier op een reeele manier bij stil te staan.
hoezo ?quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:27 schreef Dromer het volgende:
[..]
Is hier veelal jeugdige onnozelheid..
onwetendheid, zwart/wit, nog niet kunnen nuanceren etc. etc.quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:53 schreef Marla_Singer het volgende:
[..]
hoezo ?
Voor het geval je het nog niet door hebt, de commercielen proberen ons al jaren dood te maken met al die dodelijk saaie kutprogramma's. Er komt een moment dat 3/4 van de nederlandse bevolking zo afgestompt is door die onzin dat ze spontaan vergeten adem te halen en dood neervallen bij de 15e herhaling van Friends. En dat wil jij aanmoedigen?quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:11 schreef Xebrozius het volgende:
Kun je er dan niet beter een reality programma van maken, je sluit suicidalen op in 1 huis zonder scherpe voorwerpen en het publiek mag smssen wie zich mag verhangen oid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |