vanwege de leeftijd, afkomst of beiden???quote:Op vrijdag 23 april 2004 15:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
J.J. ik begrijp u
de leeftijd van haarquote:Op vrijdag 23 april 2004 15:35 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
vanwege de leeftijd, afkomst of beiden???![]()
![]()
Die kun je denk ik alleen vinden in een bejaardenhuis!quote:Op vrijdag 23 april 2004 15:33 schreef Reintje het volgende:
Maar zo'n uitgelebberde flubberkut, daar zou ik niet bepaald warm voor lopen...
wil je ons vertellen waarom je het *brr* vindt?quote:Op vrijdag 23 april 2004 15:48 schreef ne0n het volgende:
*brr*
Laat je ook weten hoe het geweest is?quote:Op zaterdag 24 april 2004 00:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
hmm ik heb contact met een 41-jarige geile vrouw
tot nu toe voornamelijk geile praat op msn, maar we plannen een datum waarop we ranzige seks kunnen hebben
slik...smaken verschillenquote:Op zaterdag 24 april 2004 00:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
nog maar eentje van de TS
[afbeelding]
Jennifer Saunders (van Absolutely Fabolous) ze is en blijft lekker
Ik denk niet dat ze het op prijs stelt als je dat zo tegen haar zegt, voelt ze zich alleen maar ouderquote:Op zaterdag 24 april 2004 14:06 schreef NoXxa het volgende:
Mmh toen ik 17 was had ik een vriendin van 21. Op een oude fiets moet je het leren
*afwacht*quote:Op zondag 25 april 2004 18:25 schreef DeeCruise het volgende:
Ik ga eens kijken of ik een foto van mijn eigen vriendin kan regelen voor hier, eens benieuwd wat de meningen zijn....
quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:46 schreef DeeCruise het volgende:
geen digi cam in de crib natuurlijk, zul je altijd zien![]()
![]()
![]()
ligt t er niet aan watvoorn 19 jarige?quote:Op vrijdag 23 april 2004 15:30 schreef J.J.McKay het volgende:
heeft sex met een 29-jarige Zuid Amerikaanse....is zelf 23..scheelt maar 6 lentes, maar is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter dan een 19-jarige oid.
![]()
![]()
![]()
Dat wil ik ook wel eens wetenquote:Op zondag 2 mei 2004 13:02 schreef Ogrefish het volgende:
Zijn er eigenlijk geen online ontmoetingsplaatsen of chatboxen met spannende oudere vrouwen?
wat dacht je gewoon van een cafe .. en dan gewoon aan de bar gaan zitten ... rest komt vanzelf .. zeker als ze zien dat je een heel stuk jonger bent maar toch intresse hebtquote:Op zondag 2 mei 2004 13:46 schreef Disorder het volgende:
Het lijkt me ook wel wat. Gewoon voor de kick.
[..]
Dat wil ik ook wel eens weten
Nog bepaalde café tips?quote:Op zondag 2 mei 2004 14:55 schreef Cappy het volgende:
[..]
wat dacht je gewoon van een cafe .. en dan gewoon aan de bar gaan zitten ... rest komt vanzelf .. zeker als ze zien dat je een heel stuk jonger bent maar toch intresse hebt![]()
it's a mind game thats all![]()
Hmm, dat ga ik eens proberen. Misschien heb ik er straks wel een overnachtingsadresje bijquote:Op donderdag 6 mei 2004 15:54 schreef Ferdi81 het volgende:
in Amsterdam zitten door de weeks al die wanhopige en wanstaltige vrouwen, je giet ze vol drank en hatseflats kassa
Hai Obliquote:Op donderdag 6 mei 2004 16:39 schreef Oblivion het volgende:
Wat heb je nu allemaal geprobeerd, Elegy?
Of blijft het alleen maar bij "plannetjes" maken?
En heb je nu al een "oud" neukertje?![]()
Als oprichter that is...![]()
Ik heb er zelfs één op msnquote:Op donderdag 6 mei 2004 17:12 schreef Oblivion het volgende:
Ow je hebt er wel 1 op het oog?![]()
Nee, ik heb geen losbandige vriendinnen..![]()
Elegy is om op te vreten...alleen de humor al...![]()
Ja...quote:Op donderdag 6 mei 2004 17:26 schreef DeeCruise het volgende:
nu nog van msn naar je bed he jong....
1 maar?quote:Op donderdag 6 mei 2004 17:13 schreef Elegy het volgende:
Ik heb er zelfs één op msn
Damn
Dankje dankje, ga zo door!
Als ik uit eigen ervaring even iets mag toevoegen: in een chatbox als de 40+ kamer van Chatcity punt nl gebeurt heel wat spannends achter de schermenquote:Op zondag 2 mei 2004 13:02 schreef Ogrefish het volgende:
Zijn er eigenlijk geen online ontmoetingsplaatsen of chatboxen met spannende oudere vrouwen?
Niets eens miljoenen levens?quote:Op donderdag 6 mei 2004 18:04 schreef Caesu het volgende:
relatie met mijn 34-jarige beeb is weer nieuw leven ingeblazen![]()
1 potentiële kandidaat... tenzij jij ook...quote:Op donderdag 6 mei 2004 17:42 schreef Oblivion het volgende:
[..]
1 maar?![]()
Elegy is lief en speels, heel leuk spelemaatje...
![]()
Werkt het??
Die bekleding van die stoel...quote:Op donderdag 6 mei 2004 18:19 schreef DE_Admin het volgende:
ok, hier een lekker plaatje van iemand:
[afbeelding]
hopelijk vinden jullie dit ook
ik niet, maar ze zijn er vast wel.quote:Op donderdag 6 mei 2004 18:22 schreef DE_Admin het volgende:
maar ff sirieus, zijn er nou echt mensen die hierop willen duiken en smullen maar??/?? :S
das ziekquote:Op donderdag 6 mei 2004 18:27 schreef Caesu het volgende:
[..]
ik niet, maar ze zijn er vast wel.
Gezien de website is er blijkbaar een markt voor. Maar die is er ook voor extreem behaarde dames, transsexuelen, mooie vrouwen, gespierde mannen en extreem dunne meisjes.quote:Op donderdag 6 mei 2004 18:22 schreef DE_Admin het volgende:
maar ff sirieus, zijn er nou echt mensen die hierop willen duiken en smullen maar??/?? :S
Het is de Bond van jongemannen die kicken op sex met oudere vrouwen. Dat impliceert niet dat er daadwerkelijk sexuele interactie met een oudere vrouw voor nodig is. De interesse an sich is al voldoende.quote:Op donderdag 6 mei 2004 18:45 schreef DeeCruise het volgende:
Daarbij vind ik het eigenlijk ook wel fout dat de Oprichter van onze bond niet eens into the action is... < doet een gooi naar het voorzittersschap >
Zie mijn sigquote:Op donderdag 6 mei 2004 19:07 schreef zoalshetis het volgende:
hoe gaat ie heten die bond?
g.e.i.l (genot en intense liefde)
Natuurlijk heb ik gelijkquote:Op donderdag 6 mei 2004 19:10 schreef DeeCruise het volgende:
En mijn sig....je hebt op zich wel gelijk Elegy, maar kan het voorzittersschap niet met een bepaald aantal punten verdiend worden? Vind dat ik het zelf dan niet slecht doe nl....
hoeveel moet je er versleten hebben mét een mooi verhaal om ere-lid (whats in a name) te worden?quote:Op donderdag 6 mei 2004 19:47 schreef Elegy het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik gelijk
Nee, voorzitterschap is vastgesteld en derhalve niet overdraagbaar, tenzij de Voorzitter te kennen geeft het te willen beëindigen.
Uiteraard is er natuurlijk wel de mogelijkheid om Ere-lid te worden, bijvoorbeeld in geval van uitzonderlijke prestatie.
Daar zijn we nog niet over uit, we moeten de statuten maar eens bijwerkenquote:Op donderdag 6 mei 2004 19:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hoeveel moet je er versleten hebben mét een mooi verhaal om ere-lid (whats in a name) te worden?
als voorzitter moet jij eerstquote:Op donderdag 6 mei 2004 20:11 schreef Elegy het volgende:
[..]
Daar zijn we nog niet over uit, we moeten de statuten maar eens bijwerken
Op hoeveel staat jouw score?
1 van 25 en 1 van 29. Toen ik 22, respectievelijk 23 jaar was/ben.quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als voorzitter moet jij eerstnee ik doe niet in getallen, ik doe in ervaringen.
zeg dat je geil bent en haar wil neuken. misschien moet je daarvóór eerst met een fles wijn aankomen.quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:34 schreef Fixers het volgende:
Verlegen als ik benal wel wat hints gegeven richting een bepaald persoon, een lente of 3-4 ouder maar al wel heel wat ervarener. Maar dat is in mijn geval ook geen kunst.
Versiertips zijn welkom
Die fles zal ik eerst zelf leeg moeten drinken. Dat worden er dus twee.quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zeg dat je geil bent en haar wil neuken. misschien moet je daarvóór eerst met een fles wijn aankomen.
Ik zou éérst met een fles wijn aankomen, of een etentje ofzo? Of om te beginnen ergens op een terras wat drinken? Dat moet wel kunnen met dit weerquote:Op donderdag 6 mei 2004 20:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zeg dat je geil bent en haar wil neuken. misschien moet je daarvóór eerst met een fles wijn aankomen.
Flesje Absinth? Dat staat nog très artistique ookquote:Op donderdag 6 mei 2004 20:41 schreef Fixers het volgende:
[..]
Die fles zal ik eerst zelf leeg moeten drinken. Dat worden er dus twee.
Ze is een mede studente en dus ook hotello. (zonder sjaaltje, dat wel). Ik denk dat een fles goeie champagne beter in de smaak zal vallen.quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:43 schreef Elegy het volgende:
[..]
Flesje Absinth? Dat staat nog très artistique ook
Of een sherry![]()
Je moet ergens mee beginnen, ik zie mezelf niet echt naar iemand stappen onder het mom van: "Hee lekkere stoot, zin in een goeie wip?" Oke dat heeft twee mogelijke uitkomsten:quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:54 schreef DeeCruise het volgende:
hmmz, op 22 jarige leeftijd een meid van 25? Noem ik niet echt ouder....Ikzelf 22 en vriendin heb van 33...
<kent zichzelf exta punten toe>
Zin in noch zo'n schaamteloze scharrel?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:32 schreef SethGecko het volgende:
Heej! Ik ben nu 33 en mijn laatste "scharrel" was 21. En hij schaamde zich niet eensch![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:33 schreef Fixers het volgende:
[..]
Zin in noch zo'n schaamteloze scharrel?![]()
Ik doelde eigenlijk meer op mezelf.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:36 schreef SethGecko het volgende:
[..]
Zeker, daarom ga ik vanavond ook de stad in,hehe. Of bedoelde je dat niet?
Snap het hele gedoe niet...ben je nog maagd? Neej, hoe heb je dan je vorige vriendin het nest in gekregen? Gebruik dat dan...djeez, alsof je weet ik wat allemaal anders moet doen...quote:Je moet ergens mee beginnen, ik zie mezelf niet echt naar iemand stappen onder het mom van: "Hee lekkere stoot, zin in een goeie wip?" Oke dat heeft twee mogelijke uitkomsten:
1. Ze geeft me een klap in het gezicht.
2. Ze trekt me aan m'n arm mee naar de dichtsbijzijnde geschikte plek.
Ik denk dat je me verward met iemand anders DeeCruise. Ik heb nog nooit een vriendin gehad in dezin van sexuele relatie.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:41 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Snap het hele gedoe niet...ben je nog maagd? Neej, hoe heb je dan je vorige vriendin het nest in gekregen? Gebruik dat dan...djeez, alsof je weet ik wat allemaal anders moet doen...
Moet dit dan? Weet niet of jij nu zo ontzettend lelijk bent, maar Ik schaam me ook absoluut niet voor mijn vriendin...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:32 schreef SethGecko het volgende:
Heej! Ik ben nu 33 en mijn laatste "scharrel" was 21. En hij schaamde zich niet eensch![]()
Dat dacht ik ook al, ik zat je maar te fuckenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:39 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk meer op mezelf.
Eh...wel eens van "sarcasme" gehoord?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:00 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Moet dit dan? Weet niet of jij nu zo ontzettend lelijk bent, maar Ik schaam me ook absoluut niet voor mijn vriendin...
Wat heeft dit nu weer met het topic te maken, of ik wel/niet lelijk ben? Waar ben je op uit, om me persoonlijk aan te vallen?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:36 schreef DeeCruise het volgende:
nope, wel van lelijke vrouwen van 33, hence my question...
ik zag juist een opportunity voor de jongeman, maar helaas, dat zit natuurlijk ook in het pakket als je jonge mannetjes versiertquote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:43 schreef SethGecko het volgende:
[..]
Wat heeft dit nu weer met het topic te maken, of ik wel/niet lelijk ben? Waar ben je op uit, om me persoonlijk aan te vallen?
*present*quote:Op zondag 9 mei 2004 19:02 schreef DeeCruise het volgende:
Weet niet of Elegy nog komt hier, maar indien wel..heb een foto gevonden waar ik met mijn vriendin op sta, zij het een beetje vaag aangezien het in de kroeg genomen is....Interesse? Denk nl dat er weer een hoop onnodig commentaar komt indien ik em hier post...
Dat ziet er best goed uit, moet ik zeggenquote:Op zondag 9 mei 2004 20:58 schreef DeeCruise het volgende:
On its way...ik verwacht wel voor zover dat mogelijk is een (eerlijke) reactie...
doenquote:Op maandag 10 mei 2004 15:04 schreef Elegy het volgende:
Ik was afgelopen vrijdag in Den Haag met mijn zus, wat rondzoeken naar kleding. In Snuffel (Schoolstraat) vond ik een uniform jasje dat prima kon dienen als zomerjas. toen we weer buiten stonden vertelde mijn zus het volgende:
"De vrouw die in de winkel stond vroeg aan mij of je nog vrijgezel was. Ze vond je namelijk wel een lekker ding."
Die vrouw in kwestie was geloof ik ergens eind 40(maar wel getrouwd, met de man die achter de kassa stond, geloof ik...)
Misschien ga ik daar binnenkort maar weer eens langs
Wij wachten met smart op de Elegy-gaat-met-vrouw-van-Snuffel-naar-wastlandfeest-postquote:Op maandag 10 mei 2004 15:04 schreef Elegy het volgende:
Ik was afgelopen vrijdag in Den Haag met mijn zus, wat rondzoeken naar kleding. In Snuffel (Schoolstraat) vond ik een uniform jasje dat prima kon dienen als zomerjas. toen we weer buiten stonden vertelde mijn zus het volgende:
"De vrouw die in de winkel stond vroeg aan mij of je nog vrijgezel was. Ze vond je namelijk wel een lekker ding."
Die vrouw in kwestie was geloof ik ergens eind 40(maar wel getrouwd, met de man die achter de kassa stond, geloof ik...)
Misschien ga ik daar binnenkort maar weer eens langs
vtel!!!quote:Op maandag 10 mei 2004 16:19 schreef zoalshetis het volgende:
ben zaterdagnacht nog even langsgewipt bij een 'oude' vriendin. MAN o MAN...!
quote:Op maandag 10 mei 2004 23:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
vtel!!!
Langsgewipt, no less...quote:Op maandag 10 mei 2004 16:19 schreef zoalshetis het volgende:
ben zaterdagnacht nog even langsgewipt bij een 'oude' vriendin. MAN o MAN...!
Vertel ons eens wat meer detailsquote:Op maandag 10 mei 2004 23:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Langsgewipt, no less...
Oudere vrouw signing out.
jullie schelen een jaar, das niet echt een oudere vrouw wel?quote:Op zondag 14 november 2004 21:35 schreef bastardhost het volgende:
grappig... ik doe niets anders dan de topic titel zegt... soms meermaals daags...
Ben single dat wel ja. Beschikbaar, hmmm weet niet hahaquote:Op zondag 14 november 2004 23:31 schreef HJR het volgende:
Ik ben zelf 28 jaar en ik heb op de sportschool een vrouw leren kennen van 42. De seksuele aantrekkingskracht is er zeker, alleen pffff 42. Beetje te veel verschil. Toch ben ik wel het meest aangetrokken tot dames die een jaar of 31/32 zijn. Ik weet niet, rond de 25 zijn het nog van die kinderen vind ik..... (niet allemaal natuurlijk) Ow en QueenR, was je nou nog beschikbaar
Ik heb precies hetzelfde. Ik ben als single heel erg zelfstandig. Ik zou er op dit moment niet aan moeten denken om samen te gaan wonen ofzo. Dan ben ik mijn onafhankelijkheid kwijt en dat vind ik nu juist zo lekker aan vrijgezel wezen.quote:Op maandag 15 november 2004 08:44 schreef QueenR het volgende:
[..]
Ben single dat wel ja. Beschikbaar, hmmm weet niet haha![]()
dank jequote:Op maandag 15 november 2004 17:23 schreef zoalshetis het volgende:
ze heeft wel een schattig dochtertje trouwens
Ja idd dat klopt zo'n beetje wel. Wij zijn vrij recent met zijn drieen. Nou ja eigenlijk al heel lang maar officieel dus niet. Ik zelf heb best behoefte aan iemand zo nu en dan, maar zeker voor de kinderen zou ik zeker voorlopig geen vaste relatie willen.quote:Op maandag 15 november 2004 17:19 schreef HJR het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde. Ik ben als single heel erg zelfstandig. Ik zou er op dit moment niet aan moeten denken om samen te gaan wonen ofzo. Dan ben ik mijn onafhankelijkheid kwijt en dat vind ik nu juist zo lekker aan vrijgezel wezen.
Pfff weer met iemand rekening moeten gaan houden... Neuh... Ow er zitten natuurlijk ook voordelen aan een relatie. Een aanspreekpunt als je thuiskomt en dergelijke. Iemand die met je meegaat naar die familie gelegenheden, verjaardagen, kerst feestjes enz. En het belangrijkste: een vrouw die voor je kookt.... Nee geintje, doen we gewoon zelf wel.
quote:Op maandag 15 november 2004 18:36 schreef QueenR het volgende:
haha, dat is allemaal al gebeurd joh! waren vandaag een keer lekker op tijd.
vandaar dat rooie gezichtje. ach ik kan me heel goed voorstellen dat je de tijd nodig hebt om een nieuwe basis voor een relatie te vinden. een pedagogisch tipje, laat je kinderen niet te vaak deelgenoot zijn van verschillende mannen (jong of oud). maar gezien je posts denk ik dat je verstandig genoeg bent daarvoor.quote:Op maandag 15 november 2004 18:42 schreef QueenR het volgende:lol nee , zoals altijd alleen. (niet dat ik het erg vind hoor)
Juist, dat wil ik dus inderdaad. Vandaar dat ik dus ook geen behoefte heb aan een vaste relatie. Jong of oud. Wil dat mijn kinderen absoluut niet aan doen.quote:Op maandag 15 november 2004 18:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vandaar dat rooie gezichtje. ach ik kan me heel goed voorstellen dat je de tijd nodig hebt om een nieuwe basis voor een relatie te vinden. een pedagogisch tipje, laat je kinderen niet te vaak deelgenoot zijn van verschillende mannen (jong of oud). maar gezien je posts denk ik dat je verstandig genoeg bent daarvoor.
je bent goed bezig!quote:Op maandag 15 november 2004 19:13 schreef QueenR het volgende:
[..]
Juist, dat wil ik dus inderdaad. Vandaar dat ik dus ook geen behoefte heb aan een vaste relatie. Jong of oud. Wil dat mijn kinderen absoluut niet aan doen.
dank je, ach we zullen wel zienquote:Op maandag 15 november 2004 19:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je bent goed bezig!
zullen we een wedje leggen dat haar supergozer niet lang gaat duren? overgangssituaties kenmerken zich door twee dingen, heel veel verschillende relaties of heel snel een ander hebben. ja erg offtopic maar wel gezellig.quote:Op maandag 15 november 2004 19:29 schreef QueenR het volgende:
Je weet nooit he, mijn vriendin is ook begin dit jaar alleen komen te staan.Zij had dit gevoel ook, maar is gewoon eigenlijk nu al een supergozer tegengekomen. Zeg nooit nooit zullen we maar zeggen
(we kletsen dit topic wel erg off topic vol haha)
ik hoop het ook voor haar, maar toch een wedje leggen?quote:Op maandag 15 november 2004 19:39 schreef QueenR het volgende:
idd heel gezellig.
Ik verwacht toch van niet. Het is een superleuke vent. en het klikt erg goed. Denk wel dat het een blijvertje is. (hoop het voor haar)
ja ik snap je. weddenschappen aangaan is overtuigd zijn van je eigen gelijk, dus ook wat dat betreft kan ik me voorstellen dat je deze weddenschap niet aangaat. ben je trouwens, na jong samen te zijn, meer of minder behoeftig om het 'in te halen'?quote:Op maandag 15 november 2004 21:20 schreef QueenR het volgende:
Nee lol daar begin ik niet aan. Ik zal nooit wedden over iets wat andermans geluk is. (stomme zinsopbouw, maar je snapt het wel denk ik)
Check profielquote:Op maandag 15 november 2004 22:06 schreef QueenR het volgende:
als ik vragen mag?
ik heb familie wonen in nuenenquote:Op maandag 15 november 2004 22:52 schreef QueenR het volgende:
lmao, ja dat klopt wel precies! Kende die nog niet. leuke opmerking
ze zijn wat ouder, achternaam is tielens geloof ik.quote:Op maandag 15 november 2004 22:59 schreef QueenR het volgende:
Haha, dat meen je niet??? Grote kans dat ik ze ken dan, klein gehuchtje
wie is je schoonfamilie?quote:Op maandag 15 november 2004 23:09 schreef bankrupcy het volgende:
We gaan het toch niet over mijn schoonfamilie hebben....
Ze heten Tielemans, maar wonen niet in Nuenen.quote:Op maandag 15 november 2004 23:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wie is je schoonfamilie?
okquote:Op dinsdag 16 november 2004 09:13 schreef erodome het volgende:
Zullen we dan afspreken dat we de slowchat vanaf nu proberen op een laag pitje te houden????
Dan haal ik het niet weg, maar doen we het vanaf nu gewoon netjes ok?
Zeker op die leeftijden is er helemaal niets mis mee. Het wordt kinky en superfout als een jongen van 13 met een vrouw van 28 (zelfde leeftijdsverschil als jouw voorbeeld), maar als beide volwassen zijn zie ik geen probleem. De jonge man houd de vrouw jong, de oudere vrouw kan de man wat lerenquote:Op donderdag 18 november 2004 16:36 schreef Exuimtum het volgende:
Ik ben bijna 30 jaar en stel je eens voor dat een lieve vrouw van 45 jaar mij heel erg gelukkig kan maken. Waarom zou ik haar weigeren? Ik heb er niets op tegen om met een oudere vrouw sex te hebben. Een meisje van 18 bijvoorbeeld lijkt me moeilijker voor mij.
kaasfonduen?quote:Op donderdag 18 november 2004 20:07 schreef QueenR het volgende:
kaasfonduen??? weer een poging tot slowchat of mis ik iets?
ja klopt van 16 tot 55 dit jaar. kaasfonduen?quote:Op donderdag 18 november 2004 21:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
mén dit topic is bedoeld om ervaringen uit te wisselen, niet om te slowchatten
quote:Op donderdag 18 november 2004 22:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja klopt van 16 tot 55 dit jaar. kaasfonduen?
ach, hangt ook een beetje van de man af. als er geld genoeg is, is er vaak ook een kans om toch nog een kind van jezelf te krijgen, en anders ook goed.quote:Op donderdag 18 november 2004 23:30 schreef QueenR het volgende:
Ja maar jij bent dus al ouder, dat scheelt. Maar zou je dan niet liever een kind van jezelf hebben? De meeste vrouwen die al wat grotere kinderen hebben (in ieder geval uit de luiers) hebben daar niet zo'n trek meer in. Kan ook weer een probleem vormen
over het algemeen wel.quote:Op donderdag 18 november 2004 23:55 schreef zoalshetis het volgende:
dat strakke huidje is niet bij elke jonge vrouw. en die slappe huid niet bij elke oudere vrouw.
JUIST en daarom willen ze dus liever rimpelsquote:Op vrijdag 19 november 2004 00:01 schreef leolinedance het volgende:
Ik vond het een hele ervaring om sex te hebben met een oudere vrouw! Het was echt de beste sex die ik ooit heb gehad! Ze wist van geen ophouden, de hele nacht door!
Ik mag me een gelukkig mens noemen dat ik dit mee mocht maken...
neuh. ik heb met meisjes geneukt en wat ik nu wil gaan vertellen gaat te ver om hier te doen, maar geloof me als ik zeg dat het per vrouw verschilt. en de beste is een vrouw van 24 tot 56. daaronder is het jammer tot zeer slecht. fysiek en mentaal moet in evenwicht zijn.quote:Op vrijdag 19 november 2004 00:04 schreef Aurelium het volgende:
[..]
over het algemeen wel.
Dat viel in mijn geval wel mee. Je zag wel aan haar gezicht dat ze geen 18 meer was, maar haar figuur wasquote:Op vrijdag 19 november 2004 00:04 schreef QueenR het volgende:
[..]
JUIST en daarom willen ze dus liever rimpelsdie overigens er nog helemaal niet hoeven te zijn.
![]()
wat is bejaard? ik was ook ooit 14 en rete geil, toen was er mijn buurvrouw...quote:Op vrijdag 19 november 2004 00:08 schreef Aurelium het volgende:
hmm nouja, misschien dat ze in de sex beter zijn maar een vrouw van boven de 30 kan mij toch niet echt geil maken. (mjah tenzij ze er nog heel goed uitziet ofzo)
Overigens, zitten hier mensen die op bejaarde vrouwen geilen?
oh vertel!quote:Op vrijdag 19 november 2004 00:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat is bejaard? ik was ook ooit 14 en rete geil, toen was er mijn buurvrouw...
je kent die gaten in een schutting?quote:Op vrijdag 19 november 2004 00:10 schreef QueenR het volgende:
[..]
oh vertel!
hahaha, kadootjes zijn altijd welkomquote:Op vrijdag 19 november 2004 00:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je kent die gaten in een schutting?de rest komt later als ik iets in het schoentje van je kinderen mag doen.
Helemaal niets. Zaterdag hadden ze bij mijn ouders gezet, wat snoepjes en kleinigheidje (robynn ponytje, Keagan piraatje) Nu zaterdag is RObynn Jarig, dus weer kadoos. En woensdag heeft ze diploma A dus weer kadoos.. dus de sint doet het rustig aan.quote:Op vrijdag 19 november 2004 00:15 schreef zoalshetis het volgende:
wat ik zei is waar. de smeuïge details komen later wel. wat heb je al in hun schoentjes gedaan?
dat heet volwassen wordenquote:Op maandag 15 november 2004 23:58 schreef HJR het volgende:
je voelt je dan toch best gebruikt zegmaar. niet dat het misbruikt was, want het was wel ok die seks, maar seks is juist helemaal niet belangrijk het is een leuke bonus...
ik heb heel vaak als ik bezig ben dat ik uiteindelijk denk, is dit het nou?
ik hecht de laatste tijd veel meer waarde aan alles eromheen om het innerlijk, leuke tijd hebben, veel lol hebben, en als dat eindigt met seks is dat prima maar zo niet dan is het ook prima...
heb een gelhaardje... dus toch maar gewoon de achterdeur voor piet!quote:Op vrijdag 19 november 2004 00:24 schreef zoalshetis het volgende:
lol ok. het gaat ook niet om de groote kado's meer om de aanwezigheid van de sint. de spanning. en als je een gaskachel hebt dan is het de magerepiet die ineens toch iets geeft.
nee hoorquote:Op vrijdag 19 november 2004 00:54 schreef QueenR het volgende:
klinkt als een leuke herrinnering!
ze vinden de achterdeur ook wel spannend hoorverder doen ze dus hetzelfde als jij vroeger
enneh weer terug on topic (had beloofd braaf te blijven) Ben je dus altijd aangetrokken tot oudere vrouwen?
hangt ervan af wat je neukt.quote:Op vrijdag 19 november 2004 01:04 schreef Logician het volgende:
trouwens val ik als 26jarige onder oud?
Zit op het randje.quote:Op vrijdag 19 november 2004 01:04 schreef Logician het volgende:
hangt ervan af wie je neukt.quote:Op vrijdag 19 november 2004 01:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hangt ervan af wat je neukt.
haha idd, wat is niet bepaald het juiste woordquote:Op vrijdag 19 november 2004 10:36 schreef bankrupcy het volgende:
[..]
hangt ervan af wie je neukt.
Nee je bent een broekiequote:Op vrijdag 19 november 2004 01:04 schreef Logician het volgende:
Ik ben 28 ........................... zeker te oud voor je QueenR?quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:41 schreef QueenR het volgende:
[..]
Nee je bent een broekie, haha geintje. Ik ben 29. dus veeeeeeeeeeeeeeeel ouder.
zoals de heren al zeiden, ligt aan met wie je een relatie hebt he. 20- dan ben je wel oud.
Hahaha, lees mijn posten eens. Ik zeg dat leeftijd maar een nummertje is. Niet belangrijk dus.quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:10 schreef Namoh het volgende:
[..]
Ik ben 28 ........................... zeker te oud voor je QueenR?
Zo'n mooie vrouw........................... zucht.![]()
Ja dat heb ik dus ook! is idd goed voor je ego. Weet je dat je er nog niet geheel verzopen uitzietquote:Op vrijdag 19 november 2004 15:23 schreef MarMar het volgende:
hmm ik voel me nog niet een oudere vrouw, maar de scharreltjes die ik gehad heb die jonger waren dan ik heb ik nooit horen klagen iigmerk nog tot mijn verbazing vaak dat jongere gozertjes (rond de 19-20) lopen te flirten tegen me, goed voor mijn ego
ik weet niet of dat volwassen worden heet... ken genoeg mensen die ouder dan mij zijn die daar anders over denken... maar ik ben blij dat ik niet de enige ben die daar zo over denkt.... of wel?quote:Op vrijdag 19 november 2004 00:32 schreef Logician het volgende:
[..]
dat heet volwassen worden
het is vaak de uitstraling van oudere vrouwen die mij aantrekt, een rimpeltje mag best, maar meer dan 10 jaar doen we uit pricipe niet....quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:25 schreef QueenR het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook! is idd goed voor je ego. Weet je dat je er nog niet geheel verzopen uitziet![]()
![]()
Om een hele relatie enkel aan sex te hangen is idd niet slim. Het is wel belangrijk binnen de relatie, dus als het echt slecht is zal het niet veel worden. Ben het dus gedeeltelijk met je eens.quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:28 schreef HJR het volgende:
[..]
ik weet niet of dat volwassen worden heet... ken genoeg mensen die ouder dan mij zijn die daar anders over denken... maar ik ben blij dat ik niet de enige ben die daar zo over denkt.... of wel?
ach ja maar in between relationships is seks om de seks ook wel eens lekkerquote:Op vrijdag 19 november 2004 16:38 schreef QueenR het volgende:
[..]
Om een hele relatie enkel aan sex te hangen is idd niet slim. Het is wel belangrijk binnen de relatie, dus als het echt slecht is zal het niet veel worden. Ben het dus gedeeltelijk met je eens.
En het heeft wel wat met volwassen worden te maken, veel jongeren denken echt alleen maar aan sex vinden dat het belangrijkst. Ik vind het dus wel belangrijk maar niet het belangrijkste.
(en volgens mij is dit weer een ongelooflijke rant van me... is het nog begrijpelijk?)
ja iddquote:Op vrijdag 19 november 2004 16:47 schreef MarMar het volgende:
[..]
ach ja maar in between relationships is seks om de seks ook wel eens lekker
laat je dick praten, doen de vrouwen ook met hun geslachtsdeel.quote:Op zaterdag 20 november 2004 16:24 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Hoe zit het hier eigenlijk m.b.t. oudere mannen/vrouwen die getrouwd zijn? Als ik uitga kom ik zelf zo nu en dan wel eens vrouwen tegen van 30+ die getrouwd zijn, maar schijnbaar de spanning in het huwelijk een beetje kwijt zijn en dus op zoek gaan naar een jonger exemplaar voor 'erbij' of voor een enkele keer sex. Vergroot dit de queste van het oudere vrouwen veroveren, of is het een no-go area?
Zelf vind ik het moreel gezien eigenlijk niet kunnen, maar aan de andere kant is het mijn verantwoordelijkheid niet. Het is niet mijn huwelijk etc. Heb het daarom dus ook wel eens gedaan. Uiteindelijk liep de relatie wel iets langer door dan gewenst (voor mij in ieder geval), want ik hou niet van dat stiekeme gedoe. Heb het toen ook beeindigd (waarna zij meteen overging op stalker-modus). Ik zou het nu ook niet meer doen.
Oudere vrouwen met natte haren en natte t-shirtsquote:Op vrijdag 19 november 2004 16:25 schreef QueenR het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook! is idd goed voor je ego. Weet je dat je er nog niet geheel verzopen uitziet![]()
![]()
Ik vind het heel erg niet boeiend. Op die leeftijd mag ik aannemen dat ze zelf weten waar ze mee bezig zijn en hun eigen verantwoording kunnen nemen. Als zij besluiten die stap te nemen ga ik ze dat niet belemmeren.quote:Op zaterdag 20 november 2004 16:24 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Hoe zit het hier eigenlijk m.b.t. oudere mannen/vrouwen die getrouwd zijn? Als ik uitga kom ik zelf zo nu en dan wel eens vrouwen tegen van 30+ die getrouwd zijn, maar schijnbaar de spanning in het huwelijk een beetje kwijt zijn en dus op zoek gaan naar een jonger exemplaar voor 'erbij' of voor een enkele keer sex. Vergroot dit de queste van het oudere vrouwen veroveren, of is het een no-go area?
Zelf vind ik het moreel gezien eigenlijk niet kunnen, maar aan de andere kant is het mijn verantwoordelijkheid niet. Het is niet mijn huwelijk etc. Heb het daarom dus ook wel eens gedaan. Uiteindelijk liep de relatie wel iets langer door dan gewenst (voor mij in ieder geval), want ik hou niet van dat stiekeme gedoe. Heb het toen ook beeindigd (waarna zij meteen overging op stalker-modus). Ik zou het nu ook niet meer doen.
Maar da's ook niet wat ik als eerste vraagquote:Op zondag 21 november 2004 15:28 schreef zoalshetis het volgende:
ik vraag helemaal nooit iets over status, gewoon een lekkere natte doos is voor mij genoeg info.
Das netjes...!!quote:Op donderdag 25 november 2004 00:33 schreef Godshand het volgende:
43 jarige in bed gekregen voor een nacht.
15 jaar verschil, ik 28 zij 43 dus....
Mee eensquote:Op dinsdag 30 november 2004 10:01 schreef MarMar het volgende:
stelling van marritje:
vrouwen die op latere leeftijd (nog) mooi zijn, zijn dan meteen extreem mooi omdat ze zich ook nog eens echt als een vrouw ipv een meisje weten te gedragen
alleen zijn ze er nietquote:Op dinsdag 30 november 2004 10:51 schreef bankrupcy het volgende:
Stelling van bankrupcy
Meisjes die zich als vrouw weten te gedragen zijn extreem OK
Zeker weten MarMar... Is zeker niks mis met oudere vrouwen...quote:Op dinsdag 30 november 2004 10:01 schreef MarMar het volgende:
stelling van marritje:
vrouwen die op latere leeftijd (nog) mooi zijn, zijn dan meteen extreem mooi omdat ze zich ook nog eens echt als een vrouw ipv een meisje weten te gedragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |