Oei hier krijg je reacties opquote:Op vrijdag 23 april 2004 14:34 schreef just_sombody het volgende:
hoe kan ik er nou op een voorzichte manier achter komen, dat ze echt de pil heeft gehad enz. zij heeft meerdere malen tegen mij gezegt, dat ze de pil heeft gehad. Maar ik vertrouw de vrouwen van tegenwoordig niet zo maar.
So? Ik heb ook dingen in het verleden meegemaakt met jongens, en er zijn er een aantal die heel ver mogen opdonderen, maar dat betekent niet dat ik ze niet meer vertrouw!quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:41 schreef just_sombody het volgende:
wat slaat dat op man, ik heb wat dingen in het verleden meegemaakt waarom ik dat denk. sjeees...
quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:41 schreef rob_de_rechter het volgende:
Als jouw zaadcellen net zo stom zijn als hun baasje, dan zou ik me geen zorgen maken: die vinden hun weg naar het eitje toch niet.
Gaat het je helpen denk je? nee.. want het maakt toch geen flikker meer uit.. wat ga je doen als je er nu achter komt dat ze hem niet heeft ingenomen? geen tering want je kan niks meer doen.quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:34 schreef just_sombody het volgende:
hoe kan ik er nou op een voorzichte manier achter komen, dat ze echt de pil heeft gehad enz. zij heeft meerdere malen tegen mij gezegt, dat ze de pil heeft gehad. Maar ik vertrouw de vrouwen van tegenwoordig niet zo maar.
En dan nog zonder condoom gaan sexenquote:Op vrijdag 23 april 2004 14:41 schreef just_sombody het volgende:
wat slaat dat op man, ik heb wat dingen in het verleden meegemaakt waarom ik dat denk. sjeees...
Wijze woorden en gelijk heeft ie...quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:43 schreef Suphafly het volgende:
[..]
Gaat het je helpen denk je? nee.. want het maakt toch geen flikker meer uit.. wat ga je doen als je er nu achter komt dat ze hem niet heeft ingenomen? geen tering want je kan niks meer doen.
Lekker een maandje verdiend stressen
Vast wel ja of natuurlijk zo van uuuh wanneer is het dinsdag dat is toch de dag na woensdag he??quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:45 schreef ijsmeis het volgende:
Woensdag en Zaterdag? Dan heeft ze er een paar vergeten lijkt mij?
Mja.. en als je 6 verschillende condooms hebt geprobeerd en ze allemaal niet passen?quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:58 schreef SS_Brolli_2 het volgende:
OMFG!!! Ik sta nog steeds versteld van gozers die nog niet klaar zijn voor kinderen en toch het risico lopen om pappie te worden![]()
ALTIJD een condoom gebruiken!! (Tenzij je getrouwd bent natuurlijk)
Die quote onder je avatar zal ik maar letterlijk nemen,dit soort dingen wens je toch niemand toe.quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:44 schreef beelz het volgende:
ik hoop dat ze aids had enzo.....
Als je het risico niet wil lopen moet je helemaal geen seks hebben.quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:58 schreef SS_Brolli_2 het volgende:
OMFG!!! Ik sta nog steeds versteld van gozers die nog niet klaar zijn voor kinderen en toch het risico lopen om pappie te worden![]()
Solidair.quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:44 schreef beelz het volgende:
Waar denk je dat de pil dan voor is, baklap?quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:58 schreef SS_Brolli_2 het volgende:
quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:44 schreef beelz het volgende:
De pil is tegen zwanger worden. Maar niet 100% betrouwbaar (99% ofzo) Dus een condoom ernaast gebruiken is verstandiger (ook niet 100% weet ik wel).quote:Op vrijdag 23 april 2004 15:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Waar denk je dat de pil dan voor is, baklap?
Maar een kans van 99% (pil) keer 99% (condoom) is beter mocht 1 van de twee het niet goed doen, dan heb je de andere nog...quote:Op vrijdag 23 april 2004 15:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De pil is tegen zwanger worden. Maar niet 100% betrouwbaar (99% ofzo) Dus een condoom is verstandiger (ook niet 100% weet ik wel).
Maar een condoom is iig tegen SOA's, niet tegen zwanger worden!
Ik had al geeditquote:Op vrijdag 23 april 2004 15:20 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Maar een kans van 99% (pil) keer 99% (condoom) is beter mocht 1 van de twee het niet goed doen, dan heb je de andere nog...
quote:Op vrijdag 23 april 2004 15:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik had al geeditBedoelde ik in eerste instantie ook, maar was niet helemaal duidelijk
neej toch maar nietquote:Op vrijdag 23 april 2004 18:17 schreef kev32 het volgende:
IK WIL DE PEETOOM WORDEN
Of je laten testen op soa's? want als het condoom knapt, kun je alsnog behoorlijk de lul zijn qua soa's. Condooms zijn voor 95% veilig, dus wat dat betreft. Nog een kans van 1 op 20.quote:Op vrijdag 23 april 2004 15:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De pil is tegen zwanger worden. Maar niet 100% betrouwbaar (99% ofzo) Dus een condoom ernaast gebruiken is verstandiger (ook niet 100% weet ik wel).
Maar een pil helpt niet tegen SOA's, een condoom wel.
Double Dutch blijft het verstandigste
Wat zij zegt. Lamzakquote:Op vrijdag 23 april 2004 14:29 schreef Etcetera het volgende:
Als je gewoon vrienden wil blijven moet je vooral met 'r naar bed gaan
Helemaal als ze verliefd op je is. Eikel
Testen op het moment supreme gaat nogal lastigquote:Op vrijdag 23 april 2004 19:17 schreef innovative het volgende:
[..]
Of je laten testen op soa's? want als het condoom knapt, kun je alsnog behoorlijk de lul zijn qua soa's. Condooms zijn voor 95% veilig, dus wat dat betreft. Nog een kans van 1 op 20.
Problemen met de pil ontstaan overigens voor het grootste gedeelte door slecht gebruik (kijk de topics hierover maar eens na, veel mensen weten niet eens wat ze slikken en hoe het werkt).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |