Oei hier krijg je reacties opquote:Op vrijdag 23 april 2004 14:34 schreef just_sombody het volgende:
hoe kan ik er nou op een voorzichte manier achter komen, dat ze echt de pil heeft gehad enz. zij heeft meerdere malen tegen mij gezegt, dat ze de pil heeft gehad. Maar ik vertrouw de vrouwen van tegenwoordig niet zo maar.
So? Ik heb ook dingen in het verleden meegemaakt met jongens, en er zijn er een aantal die heel ver mogen opdonderen, maar dat betekent niet dat ik ze niet meer vertrouw!quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:41 schreef just_sombody het volgende:
wat slaat dat op man, ik heb wat dingen in het verleden meegemaakt waarom ik dat denk. sjeees...
quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:41 schreef rob_de_rechter het volgende:
Als jouw zaadcellen net zo stom zijn als hun baasje, dan zou ik me geen zorgen maken: die vinden hun weg naar het eitje toch niet.
Gaat het je helpen denk je? nee.. want het maakt toch geen flikker meer uit.. wat ga je doen als je er nu achter komt dat ze hem niet heeft ingenomen? geen tering want je kan niks meer doen.quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:34 schreef just_sombody het volgende:
hoe kan ik er nou op een voorzichte manier achter komen, dat ze echt de pil heeft gehad enz. zij heeft meerdere malen tegen mij gezegt, dat ze de pil heeft gehad. Maar ik vertrouw de vrouwen van tegenwoordig niet zo maar.
En dan nog zonder condoom gaan sexenquote:Op vrijdag 23 april 2004 14:41 schreef just_sombody het volgende:
wat slaat dat op man, ik heb wat dingen in het verleden meegemaakt waarom ik dat denk. sjeees...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |