hijs nu al kapot....ging er een beetje lomp mee om ...en mocht net vandaag de zon schijnenquote:Op vrijdag 23 april 2004 17:37 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zonnebrilbij de hema, is teminste 1 die mijn staat
Fotooooooooooooooooooooooooooquote:Op dinsdag 27 april 2004 02:58 schreef Xebrozius het volgende:
Minolta X20 digitale camera
128MB SD kaartje
moeten we dat opvatten als fotto?quote:Op dinsdag 27 april 2004 03:07 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Fotoooooooooooooooooooooooooo
neequote:Op dinsdag 27 april 2004 03:11 schreef bugeye het volgende:
[..]
moeten we dat opvatten als fotto?
Schneider Kreuzach optiek, goede keus.quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:25 schreef MaTBo het volgende:
Kodak EasyShare DX6640
Senna!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 15:30 schreef Black-Death het volgende:
De officiele Ayrton Senna Tribute op DVD.
[afbeelding]
Raceplanet shop:quote:Op zaterdag 1 mei 2004 15:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Senna!![]()
Waar kan je die krijgen?
Ik heb hem hier in de stad bijna overal zien liggen, V&D, FRS, Van Leest enz.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:22 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Raceplanet shop:
http://shop.raceplanet.net/article.asp?articleid=1254
tot en met morgen krijg je 15% korting op bijna alle Senna artikelen, vanwege de opening van de shop
Kan ook. ik heb hem via i-net besteldquote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:43 schreef hond_in_de_goot het volgende:
[..]
Ik heb hem hier in de stad bijna overal zien liggen, V&D, FRS, Van Leest enz.
Zal wel goed klinken zeker?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:36 schreef MSXUser het volgende:
BeyerDynamic DT770pro hoofdtelefoon.
http://www.beyerdynamic.c(...)3
quote:Op zondag 2 mei 2004 18:20 schreef DigiJasper het volgende:
Zal wel goed klinken zeker?
Ah, goeie aankoop dusquote:Op zondag 2 mei 2004 18:22 schreef MSXUser het volgende:
[..]Stukken beter dan m'n oude Sony MDR-V700 (die ik eigenlijk nooit had moeten kopen...).
wat zijn datquote:Op maandag 3 mei 2004 11:57 schreef Thermo het volgende:
[afbeelding]
Eindelijk....Voor een mooie prijs!
voor je snooboordquote:Op maandag 3 mei 2004 12:02 schreef Deva het volgende:
[..]
wat zijn dat
ziet er wel cool uit
Burton C16 snowboard bindingen, carbon hi-back + base-plate. Super licht. Ze rijden verschikkelijk lekker.quote:Op maandag 3 mei 2004 12:02 schreef Deva het volgende:
[..]
wat zijn dat
ziet er wel cool uit
quote:Stepping to the challenge of creating the lightest, most responsive binding the world has ever seen, the C16 unleashes high performance and technology wrapped in a form that has no peers. Completely new for this season, the C16 features an ultra-responsive carbon-fiber composite hi-back that’s 27% lighter than last year’s C14™, along with a new progressive, microflexing top that eliminates pressure on your calf muscles. Carbon fiber is also used to reinforce the baseplate, yielding strength and light weight without flex or distortion - perfect for riders who need instant response. Italian leather straps feature the new hybrid 2-component buckle design that pairs the durability and ease of use of a metal lever with non-wearing grip from nylon teeth. The 2-component buckle also features a new gate design that makes feeding the ratchet tongue easier, and makes it release like butter.
Is dat zo? Nee deze heeft daar nix mee te maken, die cd van Liv vind ik namelijk kut.quote:Op maandag 3 mei 2004 16:40 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
zelfde naam als de cd van Liv Kristine, heeft zeker niks met elkaar te maken?
naar aanleiding van je avatar dacht ik dat wij qua muzieksmaak nog wel redelijk wat overeenkomsten hebben... maar helaasquote:Op maandag 3 mei 2004 19:36 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Is dat zo? Nee deze heeft daar nix mee te maken, die cd van Liv vind ik namelijk kut.
http://www.machinaesupremacy.com/ !
Heh het is echt een 'love-it-or-hate-it-band'quote:Op maandag 3 mei 2004 20:21 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
naar aanleiding van je avatar dacht ik dat wij qua muzieksmaak nog wel redelijk wat overeenkomsten hebben... maar helaas![]()
Absoluut. Maar das met wel meer bands in dit genre.....quote:Op maandag 3 mei 2004 20:44 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Heh het is echt een 'love-it-or-hate-it-band'
hondquote:Op maandag 3 mei 2004 12:08 schreef MasterDisaster het volgende:
Sapphire Athlantis 9800pro
[afbeelding]
199euros
Jezus Christus, had je niet ff geduld kunnen hebben? Deze maand worden de nieuwe kaarten van nvidia en ATI gelanceerd, had je over 2 maanden dezelfde kaart voor een schijntje op de kop kunnen tikken (niet dat 200 euro veel geld is voor deze kaart, maar toch).quote:Op maandag 3 mei 2004 12:08 schreef MasterDisaster het volgende:
Sapphire Athlantis 9800pro
[afbeelding]
199euros
quote:Op woensdag 28 april 2004 12:52 schreef kasd0lf het volgende:
nieuwe synthesizer
Korg triton Le 76
meer info: http://www.korg.com/gear/info.asp?A_PROD_NO=TRITONLE
[afbeelding]
En ga je die nou mee de trein in slepen?quote:
Tuurlijk. Daarom heb ik hem. Tis geen super kleine, maar dat maakt niet uit. Een vouwfiets is een vouwfiets. dus gratis.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En ga je die nou mee de trein in slepen?![]()
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:21 schreef sennetijdeman het volgende:
[..]
een krat
ach, ik heb lieverquote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 02:32 schreef sennetijdeman het volgende:
[..]
ach, ik heb liever [afbeelding] . Maar [afbeelding] is in de aanbieding bij de [afbeelding]. vandaar!!!
Je hebt ze van je moeder gekregen. Is niet jouw aanschaf.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:37 schreef lovegrrl het volgende:
puma's
289 euro bij KE.. en jij was goedkoper uit?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:22 schreef Sylvana het volgende:
Een digitale fotocamera
een Minolta Dimage G400
nee, ik heb er 299 voor betaaldquote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
289 euro bij KE.. en jij was goedkoper uit?
Hmmm.. 25 piek teveel.. die schade is nog wel te overzienquote:Op zaterdag 22 mei 2004 22:35 schreef Sylvana het volgende:
nee, ik heb er 299 voor betaald
nouja, zulke bijzondere foto's maak ik niet hoorquote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:51 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hmmm.. 25 piek teveel.. die schade is nog wel te overzien
Kom je nu ook bij FOT forum je kunstwerkjes posten?
Volgens mij heb ik em precies op het juiste moment gekocht want ik denk niet dat ie nog lang op voorraad was.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 17:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jezus Christus, had je niet ff geduld kunnen hebben? Deze maand worden de nieuwe kaarten van nvidia en ATI gelanceerd, had je over 2 maanden dezelfde kaart voor een schijntje op de kop kunnen tikken (niet dat 200 euro veel geld is voor deze kaart, maar toch).
OT: Lege DVD's
quote:
quote:
Voor een quartz nog best een redelijk knappe klok...quote:
Vind het wel stuk mooier dan zo'n Brazilie Jack .quote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:14 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Deze Holland Retro Jack
(((Ik ben dat trouwens niet hoor, op die foto)))
www.247shop.nl
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 20:55 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Vind het wel stuk mooier dan zo'n Brazilie Jack .![]()
Hé, jij zit ook op het forum van horloge.pagina.nlquote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:42 schreef Jackal_Omega het volgende:
ook een klokje voor mij, 2 zelfs een swatch en een chronograph suisse (de middelste van de 3de foto)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ja inderdaad, herkende zeker de foto's. hoe heet jij op het forum, ben wel benieuwdquote:Op woensdag 2 juni 2004 17:27 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Hé, jij zit ook op het forum van horloge.pagina.nl.
Nog gefeliciteerd met je aankopen, ziet er goed uit!
Ik wacht alweer veel te lang op mijn Seamaster..
Ik herkende idd de foto's.quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:59 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
ja inderdaad, herkende zeker de foto's. hoe heet jij op het forum, ben wel benieuwd
is ie toch binnengekomen, ik meen dat je zon gekloot had met je creditcard, of is dat opgelost. post je de fotos ook op horloge.pagina.nl of durf je niet meerquote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:35 schreef DJ-Maurits het volgende:
Een Omega Seamaster. Foto's moet ik nog even maken...
Foto's kom eraan!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:20 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
is ie toch binnengekomen, ik meen dat je zon gekloot had met je creditcard, of is dat opgelost. post je de fotos ook op horloge.pagina.nl of durf je niet meer![]()
Zoals beloofd, wat kiekjes..quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:35 schreef DJ-Maurits het volgende:
Een Omega Seamaster. Foto's moet ik nog even maken...
Aha! En toen die bank achterop de fiets meegenomen?quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
Gister met mijn vriend van Dokkum naar drachten gefiest, voor een nieuwe bank.
1 bankje koste 500 euro, wist ik er mooi even wat geld af te halen, had maar 250 mee :p is me nog gelukt ook
Ik trots
Hahaha neej die haal ik vandaag even op met mijn oom aangezien ik die dag en gister geen vervoer kon krijgen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:58 schreef Prox het volgende:
[..]
Aha! En toen die bank achterop de fiets meegenomen?
Netjes 50% eraf
En wat kan je ermee?quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:52 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Net binnen gekregen. Niet echt een aanschaf maar een prijs van een prijsvraag.
wist niet eens meer dat ik eraan had meegedaan
Het is een bordspel. Heb er net ff ingekeken en het ziet er erg mooi maar heb weinig zin om mij erin te verdiepen. Leuk cadeau voor vaderdag want mijn ouwe is toch gek op dat soort prullia.quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:53 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
En wat kan je ermee?.
aan zijn avatar te zien, laat hij het ook merkenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:25 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
*jaloers*![]()
Nu nog even sparen voor een paar leuke wijntjes..quote:Op zondag 13 juni 2004 13:10 schreef SpaceAce het volgende:
Dit is onze nieuwste aanschaf:
[afbeelding]
Ik zie een Gall en Gall 'Turtle Creek' en een HEMA 'PRIMI'.quote:Op zondag 13 juni 2004 13:13 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Nu nog even sparen voor een paar leuke wijntjes...
kan daar nou nog een fles tussen die 2? Of moet ie echt aan de andere kant?quote:Op zondag 13 juni 2004 13:10 schreef SpaceAce het volgende:
Dit is onze nieuwste aanschaf:
[afbeelding]
De flessen zitten steeds om en om, 4 aan de ene kant en weer 4 aan de andere kant. Dat wil dus inderdaad zeggen dat er geen fles meer tussen die 2 in past, maar naar de andere kant moet.quote:Op zondag 13 juni 2004 20:36 schreef Boy_Snakeye het volgende:
kan daar nou nog een fles tussen die 2? Of moet ie echt aan de andere kant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |