de buitenkat is in het algemeen goedkoper dan de binnenkat, behalve bij de siamese kat en de chinese naaktkat. Het makkelijkste (en goedkoopste) is om de buitenkat op te lappen met een lapjes kat.quote:Op vrijdag 23 april 2004 12:40 schreef Vampira1976 het volgende:
Ligt eraan, een siamese buitenkat vervangen wordt een beetje duur. Bij een europese korthaar zou ik geen risico nemen en zowel de buiten- als de binnenkat vervangen...
de binnenkat kataliseerd de voldoening van de buitenkat dus hoogstwaarschijnlijk kan de binnen kat niet zonder de buitenkat. Tenzij je heel goed kunt katklossen is het ook niet mogelijk om erzelf een te makenquote:Op vrijdag 23 april 2004 14:02 schreef neonfreak het volgende:
kortom dus een dure grap denken jullie![]()
wat een kat-atstofe
dat kan alleen bij kleine gaatjes en de meest bezemincidenten die tegenkom zijn niet met een plakkertje op te lossen.quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:12 schreef timbob het volgende:
heb je geen simson plakpakket?
met een beetje solutie is die binnenkat weer zo gefixed.
mits bizonkat natuurlijk !quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:28 schreef Intxaurraga het volgende:
Met een goeie katrol gaat dat wel lukken
de bisonkat is idd ook een goeie en goedkope oplossing... alleen krijg je dan de buitenkat niet meer van de binnenkat af en dat kan soms wel nadelen hebben, voor als een van beide weer zou scheuren.quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dat kan alleen bij kleine gaatjes en de meest bezemincidenten die tegenkom zijn niet met een plakkertje op te lossen.
maar misschien met bizonkat ?
Ja trouwens als je binnenkat van voor 1980 is dan is bijna elke lap poging katsloosquote:Op vrijdag 23 april 2004 14:33 schreef Timens het volgende:
Wat is de tijd tussen de aanschaffing van de binnen- en buitenkat? Dit is van belang om te bepalen hoelang je binnenkat dan nog mee kan
Dat heb ik ook wel eens gehoord ja! Maar vraag die expert van jouw eens op welke tempratuur dat het beste kan. bij mij gaat de samenwerking tussen binnen en buiten kat nog wel eens mis. Waardoor de buitenkat (tis me 2 keer gebeurt) katatonisch wordt, en dan kun je hem weggooienquote:Op vrijdag 23 april 2004 14:40 schreef jochurt27 het volgende:
p.s. ik krijg net van een expert te horen dat, als je de binnenkat EN de buitenkat nieuw aanschaft, de beide katten een half uurtje moet laten wennen in de kattenbak, zodat de samenwerking tussen de binnen-, en buitenkat wat soepeler gaat. De beide katten hebben dan een langere levensduur.
ja, dat klopt wel, daar had ik even niet aan gedacht! dank je Bosbeetle!quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja trouwens als je binnenkat van voor 1980 is dan is bijna elke lap poging katsloos
Ja het wil ook wel met die tussen 1980 en 1990 maar dan alleen met bisonkat dus.quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:43 schreef jochurt27 het volgende:
[..]
ja, dat klopt wel, daar had ik even niet aan gedacht! dank je Bosbeetle!
ben nog niet zo lang bezig met AutoKat, dus ik moet nog veel leren.
Was het vanaf 1990? dat een oplap poging met lapjeskat mogelijk is?
ow kee! dank je, weer wat geleerd!quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja het wil ook wel met die tussen 1980 en 1990 maar dan alleen met bisonkat dus.
Dat spreekt voorzich tegenwoordig (eigenlijk al katig jaar) kun je de katdapter niet meer verkeerdom plaatsenquote:Op vrijdag 23 april 2004 14:47 schreef jochurt27 het volgende:
[..]
ow kee! dank je, weer wat geleerd!
ehm, je moet bij het nieuw aanbrengen van de beide katten wel rekening houden dat je de Katode van de binnenkat omgekeerd evenredig op de aansluiting van de buitenkat monteert.
Zeg ik dat goed, Bosbeetle?
want als je het verkeerd om aansluit, krijg je dit effect:quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:47 schreef jochurt27 het volgende:
[..]
ow kee! dank je, weer wat geleerd!
ehm, je moet bij het nieuw aanbrengen van de beide katten wel rekening houden dat je de Katode van de binnenkat omgekeerd evenredig op de aansluiting van de buitenkat monteert.
Zeg ik dat goed, Bosbeetle?
idd duidelijke vorm van katode ompoling !quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:53 schreef jochurt27 het volgende:
[..]
want als je het verkeerd om aansluit, krijg je dit effect:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |