quote:Op zondag 25 april 2004 21:35 schreef Psyche2003 het volgende:
Korte samenvatting:
![]()
![]()
Geweldige meet, al even geweldige mensen en zeker voor herhaling vatbaar
![]()
die had ik hem gegeven, was t enige adres wat ik van je had..quote:Op zondag 25 april 2004 21:43 schreef Psyche2003 het volgende:
Wel een maitje van Schorpioen gehad, alleen op mijn hotmail, die kijk ik nou niet zoveel na eigenlijk
Ghostsquote:Op zondag 25 april 2004 21:42 schreef -moonchild- het volgende:
lijkt me erg lachen hier allemaal... meetings zelfs... dus... vertel... Do you believe in gosth? hahaha...![]()
![]()
Geeft nie! Als hij even in zijn historie had gekeken had hij hem wel gehadquote:Op zondag 25 april 2004 21:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
die had ik hem gegeven, was t enige adres wat ik van je had..
Ghost is een lekker geurtjequote:Op zondag 25 april 2004 21:42 schreef -moonchild- het volgende:
lijkt me erg lachen hier allemaal... meetings zelfs... dus... vertel... Do you believe in ghost? hahaha...![]()
![]()
Toch zijn dat best leuke spoken!quote:Op zondag 25 april 2004 21:45 schreef Psyche2003 het volgende:
Ghosts
En ja... wel ghosts, maar niet zoals in Casper of Disney's Haunted Mansion hoor
quote:Op zondag 25 april 2004 21:53 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Toch zijn dat best leuke spoken!![]()
[afbeelding]
Ja ik had je mail idd nog maar die moest ik opzoeken in mijn logs maar Qu was sneller!quote:Op zondag 25 april 2004 21:47 schreef Psyche2003 het volgende:
[..]
Geeft nie! Als hij even in zijn historie had gekeken had hij hem wel gehad
Ik had zijn mail wel namelijk, en de foto's zijn al naar hem onderweg ook inmiddels![]()
quote:Op maandag 26 april 2004 00:20 schreef livEliveD het volgende:
Eleanor![]()
Slaap lekker allemaal
Thanx (quote:Op maandag 26 april 2004 01:08 schreef psiii het volgende:
Welterusten
Vooral voor sweetgirly![]()
![]()
Sweet dreams slaap lekker
Sjit zeg, dat was een smileyspam van mijquote:Op maandag 26 april 2004 01:13 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Thanx (![]()
![]()
) !!
Weltrust![]()
![]()
allemaal
I'm out..for real
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |