Wij gaan een keer stappen als jij niet met de trein terughoeft. Met jouw kun namelijk flink beesten als ik het zo lees. En dasquote:Op zondag 25 april 2004 18:15 schreef ReCreative het volgende:
Ik? Te brak? Welnee... dat bestaat niet.
Dealquote:Op zondag 25 april 2004 18:28 schreef qu63 het volgende:
volgende week een keer?
Pizza!!![]()
![]()
quote:Op zondag 25 april 2004 18:29 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wij gaan een keer stappen als jij niet met de trein terughoeft. Met jouw kun namelijk flink beesten als ik het zo lees. En das(vind ik
)
Haaaiquote:Op zondag 25 april 2004 18:34 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Oi!
Er ook weer bij is
Tsssssquote:Op zondag 25 april 2004 19:01 schreef psiii het volgende:
ik heb in ieder geval geen zin om er een te schrijven...
Ah, kom op, niezo zeuren, opa, it's gonna be wild Woei!quote:Op zondag 25 april 2004 18:32 schreef ReCreative het volgende:ik kàn het wel, het is alleen een vaardigheid die ik al jaren niet meer heb toegepast
.
zeg maar minder constructief en zo... maar wie weer een keertje
quote:Op zondag 25 april 2004 19:12 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Heb de hele ceedee van Barry opgezet, 't is nu Can't get enough of your love babe Woeiii!!!
Niet te assertief daarzo, hè?quote:Op zondag 25 april 2004 19:12 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Ah, kom op, niezo zeuren, opa, it's gonna be wild Woei!
(Voorlopig) geen foto's van mij op internet, daar ga ik niet aan beginnen, daar verandert een meet niets aan. En als ik mijn fotoboek opengooi dan krijg ik alleen maar reacties à la: "waarom staan er geen foto's in", dusssssssssss......quote:Enne gooi je fotoboek nu maar open, we weten nu allemaal hoe je eruit ziet, dussss.......
Niet te suffo daarzo hè!quote:Op zondag 25 april 2004 19:27 schreef ReCreative het volgende:
Niet te assertief daarzo, hè?
Wie had het over beesten?quote:Wild en Woei klinkt wel aantrekkelijk, maar dan ben ik bang dat we de term "beesten" nader moeten definiëren, aangezien we anders een kleine communicatiestoornis oplopen door een discrepantie in de overeenkomst tussen verschillende begripskaders.
Van je vriendjes niet! Die gaan gewoon leuk hallowquote:(Voorlopig) geen foto's van mij op internet, daar ga ik niet aan beginnen, daar verandert een meet niets aan. En als ik mijn fotoboek opengooi dan krijg ik alleen maar reacties à la: "waarom staan er geen foto's in", dusssssssssss......![]()
iddquote:Op zondag 25 april 2004 19:40 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Van je vriendjes niet! Die gaan gewoon leuk hallowzeggen daaro
Love @ die leuke jongen in Bussumquote:Op zondag 25 april 2004 19:17 schreef qu63 het volgende:![]()
![]()
* qu63 gaat proberen verslag te schrijven..
psst, ik voel me meer bussumer, maar ik ben een hilversummer hoor!quote:Op zondag 25 april 2004 19:47 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Love @ die leuke jongen in Bussum
quote:Op zondag 25 april 2004 19:40 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Niet te suffo daarzo hè!
livEliveD had het over beesten. Met wild en woei doe ik wel mee hoorquote:Wie had het over beesten?Zolang je maar wild en woeiiii
doet, is het gooooooood!
![]()
Ow? Nou dat zou wel aardig zijnquote:Van je vriendjes niet! Die gaan gewoon leuk hallowzeggen daaro
Dat wist ikquote:Op zondag 25 april 2004 19:48 schreef qu63 het volgende:
psst, ik voel me meer bussumer, maar ik ben een hilversummer hoor!![]()
maak em nou, je hebt nu toch een leuke fotoquote:Op zondag 25 april 2004 19:50 schreef ReCreative het volgende:
Ow? Nou dat zou wel aardig zijn.
zegge irc?quote:Op zondag 25 april 2004 19:52 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Dat wist ik![]()
Zegge... f***'s doorsturen?
Yessssssquote:Op zondag 25 april 2004 19:50 schreef ReCreative het volgende:
livEliveD had het over beesten. Met wild en woei doe ik wel mee hoor.
quote:Ow? Nou dat zou wel aardig zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |