troetelbeertjes!!!quote:Op zondag 25 april 2004 15:26 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Yeah!!! We kunnen weer topickicken![]()
![]()
[..]
Ik vond sap en echtgenoot meeten ook heel leuk![]()
[..]
Elke zin van psiii die ik nu lees, hoor ik hem het ook zo zeggen in dat taaltje van hem![]()
![]()
Q en ik reden overigens wel door dromenland heen, had ook wel veel weg van troetelbeertjesland met alles in de wolken enzo...![]()
![]()
quote:Op zondag 25 april 2004 15:44 schreef qu63 het volgende:
troetelbeertjes!!!
* qu63 wordt moe... oogjes vallen dicht...
quote:Op zondag 25 april 2004 15:26 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Ik vond sap en echtgenoot meeten ook heel leuk![]()
[..]
quote:Op zondag 25 april 2004 13:44 schreef qu63 het volgende:
MISSINGgeartsjuh
quote:Op zondag 25 april 2004 16:31 schreef Sappii het volgende:
![]()
Gaat er iemand nog foto's plaatsen trouwens? Die van mijn echtgenoot als standbeeld lijken me wel vet.
Welkom thuis Geartje!!!quote:Op zondag 25 april 2004 16:35 schreef Geartsjuh het volgende:Ik ben ook weer thuis!
Broer...? In Utrecht...??? Je had met ons mee kunnen gaan dus!quote:Heb lekker bij mijn broer in Utrecht geslapen en ben vanmiddag weer in de trein gestapt. Nu dus overduidelijk weer thuisch![]()
quote:Ik vond het ook echt SUPER! Zeker voor herhaling vatbaar!
Jajaja, we kwamen al naar jou toe toch??quote:Dat solsegatgedoetje kan dus echt niet volgende week he? *met oranje vlaggetje zwaait* Ben donderdag, vrijdag èn zaterdag niet beschikbaar![]()
Nee ik ben niks van plan![]()
Dankje!quote:Op zondag 25 april 2004 16:44 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Welkom thuis Geartje!!!
Uhm, half 1 ging de laatste bus richting z'n kamer?quote:Broer...? In Utrecht...??? Je had met ons mee kunnen gaan dus!
quote:
Oh je mag van mij langskomen hoorquote:Jajaja, we kwamen al naar jou toe toch??
Had ook niet anders verwacht, meissie.quote:Elke zin van psiii die ik nu lees, hoor ik hem het ook zo zeggen in dat taaltje van hem
psiii!quote:Op zondag 25 april 2004 16:50 schreef psiii het volgende:
[..]
Had ook niet anders verwacht, meissie.
Ja heerlijkquote:Op zondag 25 april 2004 16:54 schreef psiii het volgende:
hoi lieve geartsjuh
lekker geslapen?![]()
![]()
quote:Op zondag 25 april 2004 17:01 schreef psiii het volgende:
ja niet lang genoeg maarja ik ben nu al helemaal fit...
We hadden je wel daarheen gebracht hoor! Misschien moet ik ipv vrachtwagenchauffeuse maar taxichauffeuse wordenquote:Op zondag 25 april 2004 16:50 schreef Geartsjuh het volgende:
Uhm, half 1 ging de laatste bus richting z'n kamer?
Jajajaja, die mevrouw van wie we de hoed gaan jattenquote:Oh je mag van mij langskomen hoorDonderdags ben ik uit maar de vrijdag zou wel kunnen? Beetje optredens en theater bekieken enzo?
En ohja: die mevrouw met de grote sjieke hoeden is ook nog eens in Groningen dan
Oi Psiii! Hoe gaat het man? Was gister keigaaf hè?quote:Op zondag 25 april 2004 16:50 schreef psiii het volgende:
Had ook niet anders verwacht, meissie.
ben dr nog hoor!!quote:Op zondag 25 april 2004 17:08 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
We hadden je wel daarheen gebracht hoor! Misschien moet ik ipv vrachtwagenchauffeuse maar taxichauffeuse wordenAlleen Sven moet niet zo eigenwijs zijn en mij 's een keer laten rijden! Die jongen ligt nu vast ergens heel erg brak te wezen
Al een tijdje niets meer van hem vernomen
mijn voeten/benen ook niet blij zijn nu..quote:Op zondag 25 april 2004 17:11 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Oi Psiii! Hoe gaat het man? Was gister keigaaf hè?Ik voel me nog wel een beetje lam... vooral mijn voeten zijn niet blij met mijn acties van gister (en de dagen ervoor eigenlijk
). Maar ikzelf ben wel heel erg blij
Na, ik lees wel mee... Maar zit ondertussen weer andere dingen te doenquote:Op zondag 25 april 2004 17:53 schreef qu63 het volgende:
ben ik nou de enige nog hiero??
ik nie, ben te brak!quote:Op zondag 25 april 2004 17:56 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Na, ik lees wel mee... Maar zit ondertussen weer andere dingen te doen.
dus niezzo actief... heeft er iemand al een verslag van gisteren klaar?
Ja, moet jij niet slapen?quote:Op zondag 25 april 2004 17:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik nie, ben te brak!
als ik nu ga slapen ben ik om 5 uur vannacht weer wakker.. is nie goe.. nu dus lekker als een zombie door huis lopen en om 10 uur als een blok in slaap vallenquote:Op zondag 25 april 2004 17:59 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ja, moet jij niet slapen?Of heb je dat al gedaan?
quote:Op zondag 25 april 2004 18:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
als ik nu ga slapen ben ik om 5 uur vannacht weer wakker.. is nie goe.. nu dus lekker als een zombie door huis lopen en om 10 uur als een blok in slaap vallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |