![]()
Goedemiddag allen!
![]()
EGC: wat een geweldig verslag!
Fijn dat iedereen weer goed is thuisgekomen...
![]()
Zoals ik al eerder kort zei, het was een bijzondere ervaring. Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee had wat ik zou gaan ervaren.
Eerst ging ik richting Groningen om Geartsjuh op te halen, ik zag een
prachtige zonsondergang bij de Langweerder Wielen, die voortduurde totdat het echt donker werd toen ik al lang in Groningen zat. En vanauit Groningen de A28 af richting het Solse Gat. De navigator-Geartsjuh aan boord
![]()
wees afslag 13 aan als de beste afslag, maar die was afgesloten, dus werd er door Geartsjuh feilloos een andere route uitgestippeld.
We zouden eerst afspreken bij Tolnegen maar omdat EGC en Q ook vanaf de N302 kwamen werd besloten telefonisch alvast de locatie aan te wijzen. We troffen elkaar snel bij Drie, vanwaar het een klein stukje doorrijden was naar de parkeerplaats bij het gat.
De eerste keer dat ik er bij daglicht was had ik een soort zwaar/geladen gevoel en dat was nu heel anders. Ook wel geladen, maar veel meer geschakeerd. Het plekje waar we eerst zaten voelde bijvoorbeeld heel vriendelijk aan, die andere plek aan de overkant waar we iets voelden voelde veel onvriendelijker aan. Grappig dat Geartsjuh, qu63 en ik dat allemaal gevoeld hadden tijdens het rondje maar het niet direct zeiden tegen elkaar.
En in die hoek konden we ook vrij nauwkeurig aanduiden waar het nou het meest "gevoeld" werd (had geen idee dat ik dat kon?) en was er het rare gevoel de hele tijd aangekeken te worden, van links achter. Dat was ook de plek waar qu het eerste de lichtverschijningen zag.
Die lichtverschijningen... Geen lichtpuntjes als de sterren maar een soort vlekjes... Perifeer kon je ze het beste zien (er langs kijken). Ze leken wel te bewegen. Ze interesseerden me. Toen qu en ik er een paar volgden gingen ze steeds verder weg... Toen ik er later zelf twee volgde kreeg ik een enorm gevoel van ongewenstheid
![]()
. Dat was ook het moment, als ik me niet vergis, dat Geartsjuh en EGC zich ontzettend ongemakkelijk begonnen te voelen. Vooral van Geartsjuh kreeg ik de indruk dat ze best wel graag weer weg wilde (<- eufemisme
![]()
)
Terugreis verliep voor mij ook voorspoedig en ik was wel dwars af toen ik thuis kwam maar het was een fantastische ervaring die ik zeker nog een keer ga opdoen daar.
Owjee nou ik het zo nalees lijkt het wel een spookverhaal
![]()
. Ik heb
geen moment angst gevoeld, of het moet zijn geweest dat ik dat bolletje volgde... Voor de rest is het een schitterend bos bij nacht met een vreemd gevoel. Ik denk dat de "jonge energie", zoals zo liev beschreven door EGC, met haar relativerende acties en graafwerkzaamheden voorkwam dat drie mensen elkaar zouden bang maken in een donker bos op tenminste anderhalf uur rijden van huis...
[ Bericht 0% gewijzigd door ReCreative op 23-04-2004 22:18:22 ]