abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18632964
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 14:00 schreef livEliveD het volgende:
Ga je dan wel een stukje mee terug in de tijd reizen?
(Misschien komen we niet meer terug naar de toekomst maar dat zien we dan wel weer)
pi_18633040
mag ik ook mee LiveLived, ik wil graag naar het jaar 120000 voor christus
  vrijdag 23 april 2004 @ 14:19:25 #28
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_18633209
Tuurlijk mag jij ook mee Psiii. Maar voor jouw jaartal mot ik wel ff bijtanken.
Naar wel jaar wil jij EGC?
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_18634842
In de tijd reizen?
  vrijdag 23 april 2004 @ 15:58:52 #30
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_18635410
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 15:31 schreef -Trinity- het volgende:
In de tijd reizen?
Ja die car van Back To The Future staat op Ebay dus we gaan tijdreizen. Tenminste als mijn bod hoog genoeg is. Ga je ook mee?
Heb je trouwens nog mijn mooie post voor je (in het vorgie topic) nog gezien?
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  vrijdag 23 april 2004 @ 16:12:31 #31
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_18635684
Nog 24 uur
pi_18636085
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 15:58 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Ja die car van Back To The Future staat op Ebay dus we gaan tijdreizen. Tenminste als mijn bod hoog genoeg is. Ga je ook mee?
Heb je trouwens nog mijn mooie post voor je (in het vorgie topic) nog gezien?
Ja ik wil mee!

Nee niet gezien...

24 uur? veel succes!
pi_18637268
ik ben weg, trainen...

misschien ben ik er rond 10 uur weer
pi_18637576

Goedemiddag allen!

EGC: wat een geweldig verslag!

Fijn dat iedereen weer goed is thuisgekomen...

Zoals ik al eerder kort zei, het was een bijzondere ervaring. Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee had wat ik zou gaan ervaren.

Eerst ging ik richting Groningen om Geartsjuh op te halen, ik zag een prachtige zonsondergang bij de Langweerder Wielen, die voortduurde totdat het echt donker werd toen ik al lang in Groningen zat. En vanauit Groningen de A28 af richting het Solse Gat. De navigator-Geartsjuh aan boord wees afslag 13 aan als de beste afslag, maar die was afgesloten, dus werd er door Geartsjuh feilloos een andere route uitgestippeld.

We zouden eerst afspreken bij Tolnegen maar omdat EGC en Q ook vanaf de N302 kwamen werd besloten telefonisch alvast de locatie aan te wijzen. We troffen elkaar snel bij Drie, vanwaar het een klein stukje doorrijden was naar de parkeerplaats bij het gat.

De eerste keer dat ik er bij daglicht was had ik een soort zwaar/geladen gevoel en dat was nu heel anders. Ook wel geladen, maar veel meer geschakeerd. Het plekje waar we eerst zaten voelde bijvoorbeeld heel vriendelijk aan, die andere plek aan de overkant waar we iets voelden voelde veel onvriendelijker aan. Grappig dat Geartsjuh, qu63 en ik dat allemaal gevoeld hadden tijdens het rondje maar het niet direct zeiden tegen elkaar.

En in die hoek konden we ook vrij nauwkeurig aanduiden waar het nou het meest "gevoeld" werd (had geen idee dat ik dat kon?) en was er het rare gevoel de hele tijd aangekeken te worden, van links achter. Dat was ook de plek waar qu het eerste de lichtverschijningen zag.

Die lichtverschijningen... Geen lichtpuntjes als de sterren maar een soort vlekjes... Perifeer kon je ze het beste zien (er langs kijken). Ze leken wel te bewegen. Ze interesseerden me. Toen qu en ik er een paar volgden gingen ze steeds verder weg... Toen ik er later zelf twee volgde kreeg ik een enorm gevoel van ongewenstheid . Dat was ook het moment, als ik me niet vergis, dat Geartsjuh en EGC zich ontzettend ongemakkelijk begonnen te voelen. Vooral van Geartsjuh kreeg ik de indruk dat ze best wel graag weer weg wilde (<- eufemisme )

Terugreis verliep voor mij ook voorspoedig en ik was wel dwars af toen ik thuis kwam maar het was een fantastische ervaring die ik zeker nog een keer ga opdoen daar.

Owjee nou ik het zo nalees lijkt het wel een spookverhaal . Ik heb geen moment angst gevoeld, of het moet zijn geweest dat ik dat bolletje volgde... Voor de rest is het een schitterend bos bij nacht met een vreemd gevoel. Ik denk dat de "jonge energie", zoals zo liev beschreven door EGC, met haar relativerende acties en graafwerkzaamheden voorkwam dat drie mensen elkaar zouden bang maken in een donker bos op tenminste anderhalf uur rijden van huis...

[ Bericht 0% gewijzigd door ReCreative op 23-04-2004 22:18:22 ]
pi_18638125
livEliveD: ja ik heb hem gezien, en ik ben niet schattig!

Het klinkt als een leuk uitstapje, ik had graag meegewild
pi_18639969
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 17:50 schreef ReCreative het volgende:
Vooral van Geartsjuh kreeg ik de indruk dat ze best wel graag weer weg wilde (<- eufemisme )
Dat zou je ook gerust een understatement kunnen noemen

Maar B en RC: Geweldige verslagen!

Hopelijk spreek ik jullie vanavond op IRC!
pi_18640859
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 19:58 schreef Geartsjuh het volgende:
Dat zou je ook gerust een understatement kunnen noemen
Ja . Ik had eerst wat anders staan, dus het is meer een verzachtende uitdrukking van mijzelf.
quote:
Hopelijk spreek ik jullie vanavond op IRC!
. Ik ben er niet tot heel laat want ick wordt eldersch verwacht in de loop van den avondt.
pi_18645028
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 14:08 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
Ja dit was nog net te organiseren... Maar weinigen hebben eigen vervoer en met OV kom je daar niet of je komt niet meer thuis na zo'n nachtelijke trip... Maar het was zeker voor herhaling vatbaar, ik voelde er bijvoorbeeld wel wat voor om daar te overnachten onder de sterren... Muziekje erbij... Hmmm... lijkt me wel cool... Alleen moeten we wel a/d leuke kant van het gat blijven dan Of als mensen andere suggesties (voor andere locaties) hebben, is dat ook goed natuurlijk
Klinkt allemaal zeer cool, vooral dat 's nachts daar bivakeren onder een mooie sterrenhemel..gaaav (hehe dat woord , ik doe het erom) idee en muziekje erbij idd. Ik denk (hardop) dat je dan misschien niet eens (meer) zo bang(ig) van wordt dan daar (mocht dat kunnen tenminste), maar je je juist zeer goed voelt, naja klinkt iig relaxed op die manier! Mooie verslagen ook.
quote:
Hehe We hebben elkaar ook nog nauwelijks kunnen zien hoor, het was namelijk vrij donker daar Dus gewoon komen zaterdag! Mm'kay?
uhm ja, om even wat (van mij flauwe) truth-humor erin te gooien: ik ben niet (zo) bang als ik schimmen zie, maar ik ben een schijterd bij het idee aan een meeting met mensen die ik niet ken en het zijn er zoveel ook nog . Naja, om maar eerlijk te zijn, ik breek mijn hoofd erover, wel..niet..wel..niet..arghhh, ik word er gek van. Dan weer: 'ja leuk, lekker impulsief', dan weer rationeel: 'nee, heb het te druk, geld etc'. Damn, mensen het is moeilijk als je mij bent .
pi_18651168
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 00:26 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Klinkt allemaal zeer cool, vooral dat 's nachts daar bivakeren onder een mooie sterrenhemel..gaaav (hehe dat woord , ik doe het erom) idee en muziekje erbij idd. Ik denk (hardop) dat je dan misschien niet eens (meer) zo bang(ig) van wordt dan daar (mocht dat kunnen tenminste), maar je je juist zeer goed voelt, naja klinkt iig relaxed op die manier! Mooie verslagen ook.
[..]

uhm ja, om even wat (van mij flauwe) truth-humor erin te gooien: ik ben niet (zo) bang als ik schimmen zie, maar ik ben een schijterd bij het idee aan een meeting met mensen die ik niet ken en het zijn er zoveel ook nog . Naja, om maar eerlijk te zijn, ik breek mijn hoofd erover, wel..niet..wel..niet..arghhh, ik word er gek van. Dan weer: 'ja leuk, lekker impulsief', dan weer rationeel: 'nee, heb het te druk, geld etc'. Damn, mensen het is moeilijk als je mij bent .
Wel gaan hoor sweet! Het wordt vast heel gezellig
Maar ik ga de bus halen. Tot vanmiddag!
pi_18651212
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 12:53 schreef Geartsjuh het volgende:
Wel gaan hoor sweet! Het wordt vast heel gezellig
Maar ik ga de bus halen. Tot vanmiddag!
Tot zo
  zaterdag 24 april 2004 @ 13:23:28 #41
47636 Psyche2003
#truth vraagbaak...
pi_18651576
Hallooooo allemaal

Ben er nu nog, maar denk dat ik wat eerder ga rijden...

Psiii, sappii & aanhang/echntgenoot zijn er namelijk al
17-05-2004 O+ O+ O+
PAPA!!
Faith Cathryn heet onze kleine trots!!
pi_18651591
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 13:23 schreef Psyche2003 het volgende:
Hallooooo allemaal

Ow hello Psyche, Psiii, Sappii en aanhang/echtgenoot

PS, zeg Psyche... D'r zijn toch wel parkeerplaatsen daar in de buurt v/h stationsplein hè??
pi_18651604
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 13:23 schreef Psyche2003 het volgende:
Hallooooo allemaal

Grote drukte daarzo .

Ik vertrek tegen half drie hier op de fiets naar het station .

Tot vanmiddag .
  zaterdag 24 april 2004 @ 13:26:09 #44
47636 Psyche2003
#truth vraagbaak...
pi_18651618
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 13:24 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:

[..]

Ow hello Psyche, Psiii, Sappii en aanhang/echtgenoot

PS, zeg Psyche... D'r zijn toch wel parkeerplaatsen daar in de buurt v/h stationsplein hè??
Parkeergarage is er wel hoor en hoewel het wel iets kost, is dat wel aan te raden!
17-05-2004 O+ O+ O+
PAPA!!
  zaterdag 24 april 2004 @ 13:26:45 #45
47636 Psyche2003
#truth vraagbaak...
pi_18651627
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 13:25 schreef ReCreative het volgende:

[..]

Grote drukte daarzo .

Ik vertrek tegen half drie hier op de fiets naar het station .

Tot vanmiddag .
Ja volle bak idd...
Ik denk dat we hier maar om 14:00 alvast gaan, wellicht al eerder
17-05-2004 O+ O+ O+
PAPA!!
  zaterdag 24 april 2004 @ 13:28:45 #46
47636 Psyche2003
#truth vraagbaak...
pi_18651654
Ben weer achter PC vandaan! EGC, als je nog info nodig hebt... bel anders ff !

17-05-2004 O+ O+ O+
PAPA!!
pi_18652671
Ciaro en ik zullen niet bij de meeting zijn vandaag/vanavond, we moeten ook nog naar n verjaardag, sorry
pi_18667048
Zow, net weer thuisgekomen van de meeting!

Was erg gaaf, heel erg gezellige avond/nacht gehad! Eten viel ook wel in de smaak geloof ik. Ik vond het iig weer erg lekker!
Jammer dat een groot deel alweer snel hun bedje op moest zoeken of de laatste trein moest halen maar samen met de andere 3 echte die-hards (Barbamama, qu63 en psiii) hebben we nog even doorgezopen in King Arthur en daarna nog Tivoli onveilig gemaakt. Dit schreeuwt om een herhaling!!

(volgende week solse gat??)
Unox, the worst operating system.
pi_18667263
Aangezien ik al genoeg gepraat heb op de meet heb ik alleen het volgende mee te delen:

VET COOL GAAF TOF SUPER DELUXE MEGA LEUK, VOOR HERHALING VATBAAR!

Ik ga nu toch maar me nest in denk ik

Maar het was echt super leuk

Ben net afgezet door qu63 en eleanor, zoals schorpioen al zei zijn wij 4 nog ff door gegaan met feesten in de stad :p

Al met al een zeer geslaagde dag wat mij betreft!!!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
pi_18667274
quote:
Op zondag 25 april 2004 04:35 schreef psiii het volgende:
Aangezien ik al genoeg gepraat heb op de meet heb ik alleen het volgende mee te delen:

VET COOL GAAF TOF SUPER DELUXE MEGA LEUK, VOOR HERHALING VATBAAR!

kusjes voor alle lieve mensen op de meet
Ah, ook weer veilig thuisgekomen zie ik!
Unox, the worst operating system.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')