welke instellingen? van de netwerkverbinding?quote:Op vrijdag 23 april 2004 01:14 schreef Mayhem het volgende:
met een key!
Die kan je als het goed is opgeven bij je instellingen enzo!
hm, die zit nog in de doos. Daar kijk ik morgen wel naar. Ik zit nu nog lekker in bed te wifi-en en ga zo maffenquote:Op vrijdag 23 april 2004 01:55 schreef Megumi het volgende:
In elk geval encription aanzetten. En eventueel een wachtwoord. Staat vast allemaal in de handleiding van de wireless lan kaart en de acces point.
Daar was ik al bang voor.quote:Op vrijdag 23 april 2004 01:56 schreef sgoldie het volgende:
[..]
hm, die zit nog in de doos.
waar stel je die in dan?quote:Op vrijdag 23 april 2004 02:57 schreef ne0n het volgende:
best een wep key van 256b instellen :] heb ik ook gedaan
quote:Op vrijdag 23 april 2004 09:32 schreef Psycho_Flip het volgende:
- Indien mogelijk WPA gebruiken ipv WEP, anders gewoon WEP
- Broadcast SSID uitschakelen
- MAC-filtering instellen
- RTFM & UTFS
hallo, jullie zijn er toch voor om die door te lezen voor mij. Jullie doen toch niks anders dan nutteloze posten te posten. In die tussentijd kunnen jullie mooi met jullie nietsnuttige leventjes voor deze jongeman uitzoeken hoe hij die webencryptie kan instellen.quote:Op vrijdag 23 april 2004 10:56 schreef apophis4u het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 april 2004 17:56 schreef sgoldie het volgende:
[..]
hallo, jullie zijn er toch voor om die door te lezen voor mij. Jullie doen toch niks anders dan nutteloze posten te posten. In die tussentijd kunnen jullie mooi met jullie nietsnuttige leventjes voor deze jongeman uitzoeken hoe hij die webencryptie kan instellen.
Bedankt alvast
Ja zeg.quote:Op vrijdag 23 april 2004 17:56 schreef sgoldie het volgende:
[..]
hallo, jullie zijn er toch voor om die door te lezen voor mij. Jullie doen toch niks anders dan nutteloze posten te posten. In die tussentijd kunnen jullie mooi met jullie nietsnuttige leventjes voor deze jongeman uitzoeken hoe hij die webencryptie kan instellen.
Bedankt alvast
Goedemiddag collega.quote:Op vrijdag 23 april 2004 18:09 schreef Scorpionsworld het volgende:
[..]
Wat Megumi dus zegt ja
Om er dan ook nog maar ff op in te gaan:quote:Op vrijdag 23 april 2004 17:56 schreef sgoldie het volgende:
[..]
Bedankt alvast
Best wel ja.quote:Op vrijdag 23 april 2004 18:29 schreef wimmel_1 het volgende:
eigenlijk idioot da'k de moeite nam om die manual op te zoeken
dankuwel!quote:Op vrijdag 23 april 2004 18:29 schreef wimmel_1 het volgende:
Wat Psycho zegt.........., RTFM (Jij wil het werkend, maar bent te lui ff wat te lezen / leren)
en als je echt te lam bent om die manual uit de doos te halen (of je nest uit te komen) KLIK HIER maar op, kun je 'm vanuit je bed lezen en configureren......
eigenlijk idioot da'k de moeite nam om die manual op te zoeken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |