Doei.quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:46 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Nou Dada... ik ga ook naar bed nu..Byee!
Heb ik gemaaktquote:Op vrijdag 23 april 2004 13:55 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ey Dada nu is de openings post wel leuk![]()
quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:35 schreef Dada het volgende:
Dit topic is opgedragen aan onze enige echte GTST-handtas Milan Verhagen. Overal waar Milan is, is zijn handtas. Je zou bijna gaan denken dat Milan een handtas op pootjes is geworden.
Dat is dan ook het enige boeiende aan zijn rol, die verder te duf voor woorden is. Mijn raad aan Milan: Ga met handtas en al uit GTST en kom nooit meer terug!.
Bron: Het Spectrum.quote:SPELLEN IN SCALA
Twister, Mens Erger je Niet, Dammen, Roulette en natuurlijk Colonisten van Catan! Komende week staat Scala helemaal in het teken van de spellen.
Onder het genot van een heerlijke game-coktail kun je meedoen aan de diverse competities die worden gehouden. Natuurlijk kun je ook gewoon voor de lol een dobbel-steentje werpen met je vrienden.
Vanaf 20:00 is Scala open voor alle spellenfreaks van Meerdijk. De toegang is gratis, meedoen aan een competitie (met super prijzen) is ¤ 2,50.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
EIS TEGEN SELMHORST: 10 JAAR
Gisteren is de eis tegen Laura Selmhorst bekend geworden. Selmhorst wordt verdacht van moord op Pascale Berings. Hoewel de verdacht niet heeft bekend, acht de rechter de bewijzen zo duidelijk dat hij zonder problemen zijn eis kon formuleren.
Dinsdag
Selmhorst hoorde gisteren tien jaar celstraf onvoorwaardelijk tegen zich eisen. Dinsdag is de uitspraak en weet Selmhorst of deze eis wordt ingewilligd.
Wat een gladjannes was het daar.quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:51 schreef Bupatih het volgende:
Stefano met zijn oude, maffia-kapsel
http://www.geocities.com/(...)l
Je kan a.s. maandag spelletjes spelen in de Scalaquote:Op vrijdag 23 april 2004 16:13 schreef _bigmac_ het volgende:
Waar slaat die Scala reclame nou op
Wat een onzin zeg! .. ook dat IQ-testje internet laatst sloeg echt nergens op.quote:Op vrijdag 23 april 2004 16:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Je kan a.s. maandag spelletjes spelen in de Scala.
quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:51 schreef Bupatih het volgende:
Stefano met zijn oude, maffia-kapsel
http://www.geocities.com/(...)l
Lekker nuttig om die linkjes nog een keer erin te zettenquote:Op vrijdag 23 april 2004 10:31 schreef BVO het volgende:
linkjes
Moet hier niet staan Laura S. en Pascale B.? Achternaam mag toch nooit genoemd worden?quote:EIS TEGEN SELMHORST: 10 JAAR
Gisteren is de eis tegen Laura Selmhorst bekend geworden. Selmhorst wordt verdacht van moord op Pascale Berings. Hoewel de verdacht niet heeft bekend, acht de rechter de bewijzen zo duidelijk dat hij zonder problemen zijn eis kon formuleren.
Dinsdag
Selmhorst hoorde gisteren tien jaar celstraf onvoorwaardelijk tegen zich eisen. Dinsdag is de uitspraak en weet Selmhorst of deze eis wordt ingewilligd.
Die van mij waren andersquote:Op vrijdag 23 april 2004 16:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Lekker nuttig om die linkjes nog een keer erin te zetten![]()
Jij bent goedquote:Op vrijdag 23 april 2004 16:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Moet hier niet staan Laura S. en Pascale B.? Achternaam mag toch nooit genoemd worden?
Dat lijkt mij Bowienquote:
Van Robbie heb ik wel een plaatje kunnen vindenquote:Op vrijdag 23 april 2004 17:27 schreef _bigmac_ het volgende:
jepz Geocities is kut.
Ik zoek trouwens een site waar een bio in staat van alle mensen die ooit in gtst gezeten hebben.
in google vind ik wel een paar maar geen site waar ze ook echt allemaal in staan.
Van Robbie ( de criminele vriend van Benjamin)
tot de mafia pleeg vader van Stefano
zeg maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |