oeh.. conspiracy theory..quote:Op vrijdag 23 april 2004 12:26 schreef BobRooney het volgende:
Hebben ze helemaal niets geleerd bij Idols vorig jaar? Ook dit jaar zijn borismusic.nl en jkmusic.nl weer geregistreerd door het managementbureau van de Idols finalisten, namelijk AT Productions. De domeinen zijn al op 8 feburari van dit jaar geregistreerd en bevatten op dit moment een melding dat het domein geregistreerd is voor een klant van Upperhosting internetdiensten, terwijl het domein maudmusic.nl wel geregistreerd is, maar een error geeft. Het zou toch niet zo zijn dat Maud er morgen toevallig uitgaat?
bron: volkomenkut.com
Hoezo krijg je dan hetzelfde als je www.robinmusic.nl doet?quote:Op vrijdag 23 april 2004 12:26 schreef BobRooney het volgende:
Hebben ze helemaal niets geleerd bij Idols vorig jaar? Ook dit jaar zijn borismusic.nl en jkmusic.nl weer geregistreerd door het managementbureau van de Idols finalisten, namelijk AT Productions. De domeinen zijn al op 8 feburari van dit jaar geregistreerd en bevatten op dit moment een melding dat het domein geregistreerd is voor een klant van Upperhosting internetdiensten, terwijl het domein maudmusic.nl wel geregistreerd is, maar een error geeft. Het zou toch niet zo zijn dat Maud er morgen toevallig uitgaat?
bron: volkomenkut.com
Vandaag gingen je verstandskiezen er toch uit??? is het al gebeurd??? Pijn?quote:Op vrijdag 23 april 2004 13:03 schreef BVO het volgende:
Dat is trouwens al voor de duizendste keer neergezet, de sites van de finalisten uit workshop 1 zijn door een ander bedrijf geregistreerd.
Ik ben om 11:30 geweest dus verdoving is nog niet uitgewerkt, maar heb nu nog nergens last van. Wel weer een dikke wang en veel bloed, maar het valt tot nu toe wel weer mee. Zo eventjes pijnstiller nemen en dan zien we het welquote:Op vrijdag 23 april 2004 13:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vandaag gingen je verstandskiezen er toch uit??? is het al gebeurd??? Pijn?
www.maudmusic.nl is, evenals www.ronmusic.nl en www.marliesmusic.nl, voor de neus van bmg weggekaapt, is nog niet zo vaak gezegd in dit forumquote:Op vrijdag 23 april 2004 13:11 schreef gebruikersnaam het volgende:
heel simpel. Het is net zo als vorig jaar.
De domeinnamen www.jkmusic.nl en www.borismusic.nl zijn geregistreerd.
terwijl www.maudmusic.nl een fout melding geeft.
dus maud vliegt er zaterdag uit.
Aaah, arme BVO, de pijn komt wel als de verdoving is uitgewerktquote:Op vrijdag 23 april 2004 13:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ben om 11:30 geweest dus verdoving is nog niet uitgewerkt, maar heb nu nog nergens last van. Wel weer een dikke wang en veel bloed, maar het valt tot nu toe wel weer mee. Zo eventjes pijnstiller nemen en dan zien we het wel.
Leuk dat je het vraagt![]()
.
De eerste keer viel het mee hoorquote:Op vrijdag 23 april 2004 13:30 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Aaah, arme BVO, de pijn komt wel als de verdoving is uitgewerkt![]()
Grapje![]()
![]()
Aahquote:Op vrijdag 23 april 2004 13:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Nu voel ik het toch iets meer.
Volgens mij is het nét andersom en heeft Hostix juist de overige domeinnamen gekaapt.quote:Op vrijdag 23 april 2004 13:16 schreef BVO het volgende:
[..]
www.maudmusic.nl is, evenals www.ronmusic.nl en www.marliesmusic.nl, voor de neus van bmg weggekaapt, is nog niet zo vaak gezegd in dit forum.
Voor zover ik zie zijn ze allemaal geregistreerd door AT productions, allemaal behalve www.irmamusic.nl.quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgens mij is het nét andersom en heeft Hostix juist de overige domeinnamen gekaapt.
Zie ook Idols Domeinnamen
Als je op één van de url's in de eerste post klikt kom je de uperhosting "dit domein is geregistreerd voor één van onze klanten" uit...
De overige namen zijn wél in bezit van AT..
klik hier maar eens
hmmm, maf hoor.. Toen ik een aantal weken geleden bovenstaande check deed op borismusic.nl kreeg ik nog upperhostix en nu ineens óók AT, blijkbaar hebben ze het domein toch teruggekaapt.
Ja dat zag ik nu dus ook.... Een paar weken geleden was dat anders.quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:51 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Voor zover ik zie zijn ze allemaal geregistreerd door AT productions, allemaal behalve www.irmamusic.nl.
Ik help het je hopen.quote:Op vrijdag 23 april 2004 10:32 schreef BVO het volgende:
Ik ben er eigenlijk voor het eerst zeker van dat Maud er niet uitgaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |