Een ieder heeft hier zo zijn mening..quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:18 schreef TimmyAsd het volgende:
jullie zijn hier ook niet bevooroordeeld he
Kom op zegquote:Op zaterdag 24 april 2004 21:19 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet.. maar telkens dezelfde grappen om zo JK de grond in te stampen gaat vervelen..
Hey Joe van Wille Deville (origineel door Jimmy Hendrix)quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Maar wat was dat 2e nummer van JK nou?
Ow, ik vond die wel goed eik. Maar jij denkt daar duidelijk anders overquote:Op zaterdag 24 april 2004 21:20 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
misschien kan je het er ook bij houden dat ie slecht of goed was.. en geen suffe grappen maken over bolletjes etc..![]()
Hij vraagt er toch zelf om?quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:20 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
misschien kan je het er ook bij houden dat ie slecht of goed was.. en geen suffe grappen maken over bolletjes etc..![]()
je kan me hier toch geen ongelijk geven..quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:20 schreef schatje het volgende:
[..]
Kom op zeg.
we moeten eerst de anderen maar horenquote:Op zaterdag 24 april 2004 21:19 schreef Toeps het volgende:
Ik den kdat JK finished is. Yeah is hét nummer wat iedereen JK wilde horen zingen. En het was bagger. Niet geheel zijn schuld, zo met die liveband, maar toch...
Wel jammer, ik wil Boris er uit.
'Hey Joe', uitgevoerd door o.a. Jimi Hendrix en door een of andere Rock 'n' Roll-figuur. Althans, zo zag ie er wel uitquote:Op zaterdag 24 april 2004 21:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Maar wat was dat 2e nummer van JK nou?
Ik mag hopen dat de jury hem een super nummer geeft want anders kunnen we JK morgen bewonderen in The Day After!
Ik heb hem dat anders nooit zien vragen..quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:21 schreef Scope het volgende:
[..]
Hij vraagt er toch zelf om?
nu pas?quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:21 schreef -moi- het volgende:
boris is verwaand zeg, het begint me steeds meer op te vallen.
mijn god zeg, die jongen heeft nog niets gezegd vanavondquote:Op zaterdag 24 april 2004 21:21 schreef -moi- het volgende:
boris is verwaand zeg, het begint me steeds meer op te vallen.
Zie post van Dirkh voor uitleg.quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:21 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik heb hem dat anders nooit zien vragen..
Oohhw jee dat zal ie wel verkrachten tot een R & B nummer danquote:Op zaterdag 24 april 2004 21:21 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
'Hey Joe', uitgevoerd door o.a. Jimi Hendrix en door een of andere Rock 'n' Roll-figuur. Althans, zo zag ie er wel uit
OK JK =quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hey Joe van Wille Deville (origineel door Jimmy Hendrix)
Nee hoor, iedereen die een slecht optreden heeft wordt afgezeken..quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:19 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet.. maar telkens dezelfde grappen om zo JK de grond in te stampen gaat vervelen..
zo zijn wij.quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:22 schreef cpcpb het volgende:
[..]
Nee hoor, iedereen die een slecht optreden heeft wordt afgezeken..
Hoe vraagt hij daar zelf om danquote:Op zaterdag 24 april 2004 21:21 schreef Scope het volgende:
Hij vraagt er toch zelf om?
ligt eraan of zij haar broek wèl aanhoudt.quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:23 schreef Scope het volgende:
Ja let maar op. Maud wordt dadelijk net zo hard afgekraakt.
En ik mocht geen hekel aan alice hebbenquote:Op zaterdag 24 april 2004 21:21 schreef Dirkh het volgende:
Ja maar TimmyAsd, JK deed gewoon in het begin leuk. Nu zingt ie gewoon slecht, pretseerd onder de maat en gedraagt zich irritant. Dan krijg je op een gegeven moment een hekel aan doe jongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |