Na een optreden van JK is zelfs dat een verademing.quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
ah, reclame. daar zat ik op te wachten
Ik dacht dat dit het al was.quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
ah, Idols gaat zo verder. Goed om te weten zeg
dan is zelfs de ergste maandverbandreclame nog beterquote:Op zaterdag 24 april 2004 21:17 schreef Els_saai het volgende:
[..]
Na een optreden van JK is zelfs dat een verademing.
Klopt.quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:17 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit het al was.
We hoeven toch niet alles en iedereen goed te vinden mag ik hopen?quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:18 schreef TimmyAsd het volgende:
jullie zijn hier ook niet bevooroordeeld he
quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
dan is zelfs de ergste maandverbandreclame nog beter.
Welnee, hoe kom je er bij.quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:18 schreef TimmyAsd het volgende:
Laat JK maar op diezelfde vleugeltjes wegvliegenquote:Op zaterdag 24 april 2004 21:18 schreef Els_saai het volgende:
[..]
Laat maar komen die vleugeltjes.
nee tuurlijk niet.. maar telkens dezelfde grappen om zo JK de grond in te stampen gaat vervelen..quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
We hoeven toch niet alles en iedereen goed te vinden mag ik hopen?
Ja, okay, maar na zoveel weken is de inspiratie op.quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:19 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet.. maar telkens dezelfde grappen om zo JK de grond in te stampen gaat vervelen..
Een beetje wel. Heb een lichte aversie tegen alles wat de huidige R&B is.quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:18 schreef TimmyAsd het volgende:
Gelukkig niet zegquote:Op zaterdag 24 april 2004 21:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
We hoeven toch niet alles en iedereen goed te vinden mag ik hopen?
misschien kan je het er ook bij houden dat ie slecht of goed was.. en geen suffe grappen maken over bolletjes etc..quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, okay, maar na zoveel weken is de inspiratie op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |