Arachnafobie is niet exclusief.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:27 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Omdat kermisvolk de doelgroep is.
Hier in de snoepwinkel stikt het van de zuurstokken.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:28 schreef Lucille het volgende:
Ook kaneelstokken en zuurstokken
De glucoarachnofoobquote:Op donderdag 22 april 2004 23:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Arachnafobie is niet exclusief.
Hier kun je in de stad ook suikerspinnen krijgen bij verschillende snoepwinkels.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier in de snoepwinkel stikt het van de zuurstokken.
Bewijs?quote:Op donderdag 22 april 2004 23:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier in de snoepwinkel stikt het van de zuurstokken.
Tja, daar komt ook alleen kermis volkquote:Op donderdag 22 april 2004 23:32 schreef rubbereend het volgende:
bij PSV - Newcastle stond er buiten het stadion ook een kraampje met suikerspinnen
Meer zuurpruimen als in Bommel vind je nergens.quote:Op donderdag 22 april 2004 23:31 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Bewijs?
quote:Op donderdag 22 april 2004 23:33 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Tja, daar komt ook alleen kermis volk
Gaaf!quote:Op donderdag 22 april 2004 23:27 schreef Blutgrafin het volgende:
Je kunt tegenwoordig trouwens ook zo'n minisuikerspinmachine kopen!!
ja kan nu moeilijk zeggen dat het voetbal bij psv een grote atractie is.....quote:Op donderdag 22 april 2004 23:33 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Tja, daar komt ook alleen kermis volk
Op de afdeling suikerpatienten ?quote:Op donderdag 22 april 2004 23:34 schreef Brennie het volgende:
Je hebt ze te koop in een doorzichtig opbergdoosje.
Helemaal opgerold.
Ze verkopen ze in het ziekenhuis waar ik werk
kijkshop heeft ze ookquote:Op donderdag 22 april 2004 23:39 schreef Blutgrafin het volgende:
[afbeelding]
Deze komt van een amerikaanse site en kost $39 maar ik weet 100% zeker dat ik ze ook in Nederland heb gezien bij de Wehkamp ofzoiets en die zag er nog echt stijlvol uit ook, ik vind deze niet echt mooi.
Nee, mensen komen ook voor de suikerspinnenquote:Op donderdag 22 april 2004 23:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja kan nu moeilijk zeggen dat het voetbal bij psv een grote atractie is.....
Die ziet er ook mooi uit!!quote:Op donderdag 22 april 2004 23:44 schreef 303 het volgende:
afbeelding]
deze heb ik hier ook staanquote:Op donderdag 22 april 2004 23:44 schreef 303 het volgende:
[afbeelding]
Kijkshop
Artikelnr. 102221
Suikerspinmachine maakt in een
handomdraai van een lepeltje suiker een suikerspin.
Geschikt voor witte en gekleurde suiker
Afneembare schaal vaatwasmachine-
bestendig.
Stevige zuignapvoeten voor
stabiliteit.
Incl. maatschep en stokjes.
¤ 54,99 Direct leverbaar!
Kun je niet van die tuincentrum-stokjes om planten mee overeind te houden gebruiken die lijken me er wel voor te gebruiken!quote:Op donderdag 22 april 2004 23:49 schreef MegA het volgende:
nergens waar ik nieuwe stokjes kan kopen..
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 22 april 2004 23:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op de afdeling suikerpatienten ?
quote:heaven7 - dinsdag 1 juni 2004 @ 22:35
Laatst heb ik op de kermis suikerspin gehaald En dat was erg lekker En nu vroeg ik me af of de suikerspinnen die je zelf kunt maken met bv een suikerspinmachine van princess (kijkshop) precies hetzelfde bereikt (op de kleurstoffen na dan natuurlijk). En hoeveel suiker heb je bv nodig voor 1 redelijk grote suikerspin op een stokje?
voor een kleine suikerspin heb je ongeveer een eetlepel suiker nodigquote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:06 schreef Brennie het volgende:
Uit gesloten topic:
[..]
mag wel voor mijn deurquote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:14 schreef MegA het volgende:
[..]
voor een kleine suikerspin heb je ongeveer een eetlepel suiker nodig
een grote lukt moeilijk met zo'n klein apparaat en het is moeilijk een stabiele suikerspin te maken (heeft oefening nodig)
tevens zit alles onder de suiker met zo'n apparaat dus als je het in de keuken maakt kun je meteen je kuikenkastjes schoonmaken.
Kan dat ook even anders?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:13 schreef Adnan het volgende:
Oo die dingen zijn geen eens echt duur
//offtopic
Heaven7...
Deze account van me is nieuw omdat me oude is overleden. Ik reageerde slechts erop zodat ik het makkelijk kon vinden. Misschien moet je volgende keer gewoon effe iets rustiger aan doen..
-stukje edit-, svp niet zo beledigen.
En moderatersa niet mij nu aanvallen..chek :
Suikerspinmachine.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |