quote:Op donderdag 22 april 2004 20:42 schreef CasB het volgende:
Wat een kuttopic
Ik ben 1.76 en ga toch ook niet zeiken
Omdat dit voor mij een psychologisch 'probleem' is.quote:Op donderdag 22 april 2004 20:46 schreef juniz het volgende:
Kabouter Juniz meldt zich![]()
1.81
Wat heeft dit trouwens met 'Relaties & Psychologie' te maken meer een topic voor ONZ
Ik neem aan dat je nu dus wel door hebt dat je niet klein bent.quote:Op donderdag 22 april 2004 20:45 schreef FuifDuif het volgende:
Kan er misschien even serieus op gereageerd worden?
Ja, eigenlijk wel ja.quote:Op donderdag 22 april 2004 20:47 schreef QOnline het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je nu dus wel door hebt dat je niet klein bent.
Hoe serieus neem jij je zelfquote:Op donderdag 22 april 2004 20:45 schreef FuifDuif het volgende:
Kan er misschien even serieus op gereageerd worden?
Rond de 6voet is gewoon een normale lengte.quote:Op donderdag 22 april 2004 20:47 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Omdat dit voor mij een psychologisch 'probleem' is.
Jij vindt 1.81 dus klein?
Loop es door de stad morgen en kijk es hoeveel mensen er kleiner en hoeveel mensen er groter zijnquote:Op donderdag 22 april 2004 20:41 schreef FuifDuif het volgende:
Dit is wel een serieuze vraag hoor.Ik voel mij namelijk best wel klein. Ik vraag mij gewoon af of dat echt zo is.
quote:Op donderdag 22 april 2004 20:39 schreef FuifDuif het volgende:
Ik ben 1m81. Ben ik klein vinden jullie?
Ik durf te wedden dat ruim 3kwart van volwassen Nederland tussen de 170/190cm zit...quote:Op donderdag 22 april 2004 20:51 schreef juniz het volgende:
[..]
Rond de 6voet is gewoon een normale lengte.
Als je het niet geloofd moet je voor de gein maar eens een dag lang op het station gaan zitten en tellen hoeveel mensen er groter en hoeveel mensen er kleiner zijn dan 1.80.
Je hoeft je echt niet ongerust te maken.
meteeeeeen weer aan sex denken hequote:Op donderdag 22 april 2004 21:06 schreef Skaai het volgende:
Ik verwachte een foto van een penis
Maar nee ik vind het niet klein hoor
Amerikaanse supersterren? Zoals wie?quote:Op donderdag 22 april 2004 21:07 schreef AgeEll het volgende:
wat is dit echt voor nutteloos topic. dit kan j zelf toch wel een beetje uitvinden, kijk in j omgeving.
j bent niet super lang maar ook niet klein
klein is 1,50. zoals al die amerikaanse supersterren
nou suc6 er verder mee
quote:Op donderdag 22 april 2004 21:09 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Amerikaanse supersterren? Zoals wie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |