Ok misschien de vraag verkeerd gesteld.quote:Op donderdag 22 april 2004 20:20 schreef Steve-O het volgende:
Waarom vraag je dat hier ga na een kapper en laat die het beoordelen?
Wat sucked daar dan aan?quote:Op donderdag 22 april 2004 20:39 schreef Pearly het volgende:
sorry maar die link sucked hoor mazaru
ja ja! .. en dan met een kapsel uit 2002 gaan lopen?quote:Op donderdag 22 april 2004 20:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat sucked daar dan aan?
Je klikt op "kapsels", dan op "dames" of "heren" , ligt er aan wat je zoekt, en dan zie je een hele lading verschillende kapstijlen.
Probleem met dit kapsel is het moet je staan, getoonde model staat het heel goed, maar soms op party's zie ik wel eens mensen lopen...quote:Op donderdag 22 april 2004 20:42 schreef ivetje het volgende:
ik zelf ga dit kapsel laten knippenAlleen kort wil ze niet dus...tja, opsteken,staartje, touperen, weet ik veel...met lang haar kan zoveel, als je er maar zin in hebt
[afbeelding]
ik vind zelf kort haar beter bij me staan dan lang haar...lang haar krijg je al snel een heel smal gezicht door. Maar je weet nooit of het je staat als je het niet probeertquote:Op donderdag 22 april 2004 20:53 schreef Thermo het volgende:
[..]
Probleem met dit kapsel is het moet je staan, getoonde model staat het heel goed, maar soms op party's zie ik wel eens mensen lopen...
Matjesquote:Op donderdag 22 april 2004 20:42 schreef ivetje het volgende:
ik zelf ga dit kapsel laten knippenAlleen kort wil ze niet dus...tja, opsteken,staartje, touperen, weet ik veel...met lang haar kan zoveel, als je er maar zin in hebt
[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 april 2004 20:22 schreef schatje het volgende:
Gelijk maar een centraal topic van gemaakt.
ik kan niet soepenquote:Op donderdag 22 april 2004 20:58 schreef Pearly het volgende:
ROZE!! WOWWWWWWwwwwwwwwwwwwwwwwwww
's wel gaaf ....
doe effe fotosoepke
Fotoquote:Op vrijdag 30 april 2004 12:37 schreef Pearly het volgende:
Ik ben eruit ... ik kies het kapsel van ivetje ..... maar dan laat ik het bovenop langer en wil ik het in een lok denk ik!
12 mei mag ik naar ixxi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |