Ja dat deed ik ook altijdquote:Op donderdag 22 april 2004 16:46 schreef Italo het volgende:
Als je wat ouder wordt verandert dat wel (hoop ik voor je)
Anders jezelf goed volgooien
Iedereen kijkt welquote:Op donderdag 22 april 2004 16:45 schreef Ingrid19 het volgende:
Ik denk/heb het gevoel dat iedereen naar me kijkt, terwijl ik eigenlijk wel weet dat dit onzin is. Maar toch durf ik het dan niet.
SSSSSTTTTTquote:Op donderdag 22 april 2004 16:50 schreef Najra het volgende:
Ja dat deed ik ook altijd
nu heb ik een dikke vette bierbuik.:'(
(zucht)
Ik heb precies hetzelfde. Ik denk ook altijd als ik in een discotheek sta dat iedereen naar me kijkt en me vervolgens uitlacht ofzo.quote:Op donderdag 22 april 2004 18:06 schreef Ingrid19 het volgende:
Een laag zelfbeeld dat klopt wel. Altijd negatief denken.
Maar dat van de disco is maar een voorbeeld, ik heb met nog wel meer dingen last. En ben ook een beetje faalangsterig.
Terwijl ik wel een leuke man heb gevonden en een baan in een winkel heb( die niks aan is, maar ja, je moet toch wat)
Precies, hij heb gelijk.quote:Op donderdag 22 april 2004 17:04 schreef hawaii het volgende:
[..]
Iedereen kijkt wel. Dat is gewoon zo, hoe dichter je bij het podium/midden staat, des te meer ogen zijn er op je gericht. Maar je moet het anders benaderen.
voorbeeld: 'Iedereen kijkt, maar IK dans. Niet voor hen, maar voor mezelf. Omdat IK hou van dansen, zeker op dit nummer. En ALS mensen vinden dat ik niet goed dans, dan is dat HUN probleem.'
* EggsTC sooo loves the- smiley
Nieuwste move op break- dance gebied.quote:Op vrijdag 23 april 2004 03:09 schreef kastanova het volgende:
Omarm je eigen ik, leer van jezelf te houden en heb het kind in jezelf lief!
Verloochen jezelf niet, maar draai die knop om, stroop de mouwen op, tandje erbij, tandjes op elkaar en ga in foetushouding op de dansvloer liggen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |