abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1315338
Voor het eerst nat geschoren vanmorgen, omdat het hyiënischer is en gladder. Het is me ZEER goed bevallen kan ik wel zeggen, lekker glad en ik hem me lang niet zo opengehaald als ik verwachtte. Mijn huid is namelijk niet zo egaal. 1 heeeeel klein wondje maar, bij een puistje. Het voelt geweldig, alleen die aftershave bijt nu iets meer dan bij machinaal scheren, maar dat heb ik er wel voor over. Ik vraag me af waarom ik destijds zo'n dure philishave gekocht heb

De specs
Gilette mach3
met gilette cool wave (groen) scheergel, was een aanbieding. 1 setje voor hfl. 16,10 bij de etos.

It's easy to be miserable. Being happier is tougher- and cooler
pi_1315376
Nat scheren rulez
  donderdag 2 augustus 2001 @ 11:39:33 #3
11738 Zworld
Fok!Food Master
pi_1315385
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 11:38 schreef IndemnitY het volgende:
Nat scheren rulez
Yup!

heb het masjien al jare geleden afgeschaft

Dikke en Zworld zijn de Fok!FoodMasters[br]>>>Forum!<<< [br]MPEG FAQ!
  donderdag 2 augustus 2001 @ 11:41:07 #4
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_1315393
ben het helemaal eens
natscheren is beter

maar ja ik heb meestal geen tijd om te scheren...dus daarom doe ik het meestal met scheermachine

jajaja ik weet het, je kan ook vroeger opstaan

To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_1315427
Ik scheer me sinds een paar jaar ook nat en moet zeggen dat ik er ook zeer tevreden over ben.

Ik wil vooral mijn vriendin bedanken voor het feit dat ze mijn scheerapparaat heeft gebruikt om haar benen te ontharen. Hierdoor was ik wel genoodzaakt om het nat scheren te proberen.

"All the ills of mankind, all the tragic misfortunes that fill the history books, all the political blunders, all the failures of the great leaders, have arisen merely from a lack of skill at dancing - Moliere"
  donderdag 2 augustus 2001 @ 11:46:21 #6
12433 JoeNNie
SuCCeS iS eeN KeuZe
pi_1315436
nat scheren rulez inderdaad.
mag ik één ding aangeven die KUT is?
de nieuwe scheermesjes van de mach-3
DIE ZIJN DUUUUUUURRRR
They exceed the ceiling, from the terrified feelings | which we often repress, and end up depressed (Biohazard)
pi_1315439
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 11:45 schreef Sony het volgende:
Ik wil vooral mijn vriendin bedanken voor het feit dat ze mijn scheerapparaat heeft gebruikt om haar benen te ontharen. Hierdoor was ik wel genoodzaakt om het nat scheren te proberen.
Toen uit wraak haar scheermesje gebruikt???
pi_1315454
hier stond iets doms...
lezen is moeilijk

[Dit bericht is gewijzigd door Mokke op 02-08-2001 11:49]

pi_1315479
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 11:46 schreef JoeNNie het volgende:
nat scheren rulez inderdaad.
mag ik één ding aangeven die KUT is?
de nieuwe scheermesjes van de mach-3
DIE ZIJN DUUUUUUURRRR
Ik heb de prijs van die dingen nog niet gezien, maar zal wel iets van 15 gulden voor 5 zijn? Of denk ik weer eens veel te goedkoop? Hoe lang doe je eigenlijk met zo'n mesje? Ik heb er namelijk 1 reserve bij gekregen.
  donderdag 2 augustus 2001 @ 11:53:22 #10
14315 illusion
Clone van Danny
pi_1315486
ik scheer me ook altijd nat.....ben niet anders gewend.

Ik doe dit met:

Gilette scheerschuim
Gilette excel mesjes
en fa men afthershave ( Vroeger sanex)

ikzelf gebruik die mesjes totdat ze het niet meer doen of als ze er niet zo fris meer uitzien.....meestal 1 per 2 weken.....natscheren is wel duurder maarja....

pi_1315511
Heej uhm.. Beetje domme vraag misschien, maar waarvoor dient aftershave eik?
  donderdag 2 augustus 2001 @ 12:12:42 #12
9325 KOE
Eat my pig!
pi_1315618
Jaaa, Mach3 rulez!

En die mesjes zijn idd vreselijk duur: fl 31,30 voor 8 van die dingen

Maar ik nuek niet!
  donderdag 2 augustus 2001 @ 12:17:50 #13
13254 Mokke
 Thom Yorke
pi_1315648
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 11:56 schreef Premo het volgende:
ik dacht om uitdrogen van de huid te voorkomen en irritatie tegen te gaan.
pi_1315657
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 12:17 schreef Mokke het volgende:

[..]

hmkay, bedankt.

Ik heb eik toch al geen las van uitdroging/irritatie, dus voor mij hoeft het niet..

pi_1315706
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 11:46 schreef Mokke het volgende:

[..]

Toen uit wraak haar scheermesje gebruikt???

Nee dat niet, leek me ook niet al te lekker.
Ik had op dat moment geen geld voor een nieuw app. en ben dus eigenlijk uit nood overgegaan (een baard mocht niet van mijn vriendin, ze dreigde met geen sex )
op nat scheren.

Bevalt me nog steeds erg goed!

[Dit bericht is gewijzigd door Sony op 02-08-2001 12:40]

"All the ills of mankind, all the tragic misfortunes that fill the history books, all the political blunders, all the failures of the great leaders, have arisen merely from a lack of skill at dancing - Moliere"
pi_1315711
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 12:17 schreef Mokke het volgende:

[..]

Als ik dat erop smeer gaat het juistem alleen maar irriteren en branden , maar ik denk dat ik ook maar es "nat" moet proberen, al is droog natuurlijk wel zo makkenlijk (scheren achter de pc )
You'll tell the angels in heaven that you had never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you.
pi_1315728
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 12:12 schreef KOE het volgende:
Jaaa, Mach3 rulez!

En die mesjes zijn idd vreselijk duur: fl 31,30 voor 8 van die dingen

Heb laatst 8 nieuwe gehaald voor 24,95, bij de trekpleister
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 11:56 schreef Premo het volgende:
Om lekker te ruiken
Ik gebruik altijd nivea stuff, bijt niet je hele huid kapot en dat ruikt ook niet, als ik me scheer voordat ik naar school ga hoef ik niet lekker te ruiken, zometeen krijg ik allemaal nerds achter me aan
Wacht ff, ik scheer me nooit voordat ik naar school ga, oh well, het gaat om het idee...
Whose motorcycle is this? It's a chopper, baby.
Whose chopper is this? It's Zed's.
Who's Zed? Zed's dead, baby. Zed's dead.
pi_1315837
Aftershave is voor het desinfecteren van de (miniscule) wondjes die je van het scheren krijgt. Vandaar dat het ook brand als een GEK omdat er gewoon veel alcohol in zit. Nu zijn er van die balsems die hun werk ook redelijk verstaan.

Ik gebruik altijd Wilkinson Sword samen met scheerolie. Ik vind dat scheerschuim maar ranzig spul.

rot top
pi_1315867
quote:
Op donderdag 02 augustus 2001 12:46 schreef Broes het volgende:
Ik gebruik altijd Wilkinson Sword samen met scheerolie. Ik vind dat scheerschuim maar ranzig spul.
Scheerolie? vertel vertel..
  donderdag 2 augustus 2001 @ 13:25:42 #20
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_1316135
Mach-3 met Sanex scheergel = Perfect glad. De M-3 is ook goed schoon te spoelen als er wat langere haren in terechtkomen, in tegenstelling tot de meeste andere mesjes die eerder verstopt zitten als dat ze bot zijn. Ik heb nog nooit zo lang met 1 mesje gedaan. Scheerspiegel onder de douche, en aan het einde van je wasbeurt pas scheren, dan zijn de haartjes lekker zacht geworden.

Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_1316899
Mach 3 met Gillette scheerschuim werkt perfect! Ik hoef al die philishave onzin niet, nat scheren is gewoon veel fijner.

Wat is eigenlijk het verschil tussen scheerschuim en scheergel. Ik gebruik altijd schuim, is gel beter of juist niet of maakt het niet uit?

[url=http://www.woestforum.nl/forum/index.php?s=3f5c47b3981ca3157c0a55141cf1a9a5&act=SF&f=9][b]Woeste Games![/b][/url]
pi_1316933
Ik moet me weer eens scheren 2 dagen al niet gedaan...

vrijdag 3 augustus 2001 @ 02:55:01 #23
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_1321712
Mwoah, bij mij wordt het nooit helemaal 100% glad als ik nat ga scheren, met mijn Philishave Cool Skin wordt het juist gladder.
The Internets, I needs it..
  vrijdag 3 augustus 2001 @ 04:32:30 #24
2 Jorma
absolution
pi_1321890
Met een Mach3 scheermesje doe ik al gauw 2 maanden, dus uiteindelijk valt de prijs ook best nog wel mee.

ligt er natuurlijk helemaal aan hoeveel haar je hebt / hoe dik het is & hoevaak je je scheert.

pi_1321912
TWEE maanden...!!!??? Ik scheer me er 2 maal mee.... Oftewel, dure hobby, maar wel goed!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')