SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het is inderdaad niet zeker dat Kookai zich heeft laten vegen door de barman.FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
Ze moet 'm wel zoet houden, anders vliegt ze eruit. Denk ik danquote:Op woensdag 28 april 2004 22:11 schreef Slaapmeisje het volgende:
Zag ik trouwens Madeleine in een van de laatste shots tegen Wouter aanrijden in het zwembadDat druist toch dwars tegen haar principes in of wil ze gewoon zeker op dreamdate. Nou als ik haar was zou ik maar ver uit de buurt blijven van ubermaagd Wouter!
Wat een slet is het eigenlijk he?!quote:Op woensdag 28 april 2004 22:11 schreef Slaapmeisje het volgende:
Zag ik trouwens Madeleine in een van de laatste shots tegen Wouter aanrijden in het zwembadDat druist toch dwars tegen haar principes in of wil ze gewoon zeker op dreamdate. Nou als ik haar was zou ik maar ver uit de buurt blijven van ubermaagd Wouter!
Een slet met principes zekerquote:Op donderdag 29 april 2004 09:52 schreef Shir het volgende:
[..]
Wat een slet is het eigenlijk he?!
Dat moet wel anders bedenk je je wel twee keerquote:Op donderdag 29 april 2004 10:31 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]waarschijnlijk heeft ze al behoorlijk wat tequilas op![]()
Dat vroeg ik me ook al af ja.. Zou ze misschien met de stille trom vertrokken zijn? Maar ja, iemand moet toch de drankjes serveren. Ik had eigenlijk gehoopt op een lekkere relpartij tussen haar en Inge.quote:Op vrijdag 30 april 2004 16:32 schreef Slaapmeisje het volgende:
Waar is eigenlijk onze barvrouw gebleven? Zij is volgens mij verdwenen uit beeld sinds haar laatste gesprek met Tim aan het zwembad... zal Inge haar in een hangmat hebben gefrommeld en bedreigd dat ze zich niet meer mag laten zien tot de laatste aflevering? We zullen het wellicht nooit te weten komen...
Jaloers? Wij hebben het nog allemaal te goed en hoeven nog niet weer een jaarquote:Op maandag 3 mei 2004 20:53 schreef Little_Meanie het volgende:
Nu is de laatste aflevering bezig van TI op Belgische TV, ik dacht, ik maak jullie effe jaloers.
dat is ook waarquote:Op maandag 3 mei 2004 21:05 schreef pos het volgende:
[..]
Jaloers? Wij hebben het nog allemaal te goed en hoeven nog niet weer een jaar
te wachten![]()
Tis net zoiets als in het voor seisoen op vakantie gaan terwijl de rest het allemaal
nog te goed heeft![]()
Kijk hier even:quote:Op maandag 3 mei 2004 23:02 schreef Slaapmeisje het volgende:
Aaaargh, ik brand van nieuwsgierigheid. Het is toch wat dat Nederland achterloopt op Belgie. Het moet toch iet gekker worden![]()
Dat wordt nog leuk ook nog dus.quote:Op maandag 3 mei 2004 21:53 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
dat is ook waar
Kleine spoiler: je gelooft niet wat je hoort op de laatste kampvuurgesprekken![]()
Ja...wat een loserquote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:47 schreef Bonobo11 het volgende:
Wouter is non-stop geilvolgens Madeleine.
Leuk hoe ze dat ook zegtquote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:47 schreef Bonobo11 het volgende:
Wouter is non-stop geilvolgens Madeleine.
Ja het kabbelt een beetje voort , maar het einde schijnt vuurwerk te zijn.....quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:57 schreef Insomaniac het volgende:
Hoeveel afleveringen komen er nog? Ik heb het inmiddels al gezien hoor..
Ik verheug me alleen maar op het laatste kampvuur als Joerie Kookai gaat dumpen en Eva Tim sloopt en de vervolgaflevering, maar al dit gekonkel heb ik nu wel gezien.
Er gebeurt weinig en als er iets gebeurt, wordt dat over 3 afleveringen uitgesmeerd.
Als Madeleine zich wat opener opstelt zou het best wel eens wat kunnen wordenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:08 schreef Bonobo11 het volgende:
Ik vind datgedrag van Wouter erg lachuh...
KansloosTotaal kansloos,
Zegt ie ook nog: "laten doen".quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:15 schreef gids het volgende:
wouter die kansloos door die klamboe staat te loeren naar Madeleine![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |