quote:Op donderdag 22 april 2004 11:41 schreef Fixxxer het volgende:
Timmer wint.
Kweenie, iets zegt het me.quote:Op donderdag 22 april 2004 11:48 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
hoe weet je dat zo zeker
was een interview in de sportweek met deze twee sporters, waarbij dit toevallig te sprake kwam.quote:Op donderdag 22 april 2004 11:53 schreef Robertje het volgende:
Ik heb bij haar in de klas gezeten. Maar wat een idee om in het nieuws te komen....gevalletje mediageil.
Dat zijn alleen de 'mannen'.quote:Op donderdag 22 april 2004 12:27 schreef Robertje het volgende:
Je vergeet dat Marianne uit Nederland komt...en dat schijnt een land te zijn waar ze geen strafschoppen kunnen nemen.
vind het wel een leuk item voor (wachten op) Holland sport, weet niet of er daadwerkelijk iets gaat gebeuren !quote:Op donderdag 22 april 2004 12:28 schreef rubbereend het volgende:
lijkt me duidelijk Marianne, wanneer gaat dit plaatsvinden??
inderdaad, wilfred met zn pistool erbijquote:Op donderdag 22 april 2004 12:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
vind het wel een leuk item voor (wachten op) Holland sport, weet niet of er daadwerkelijk iets gaat gebeuren !
lijkt me leuk als het op tv komt, dit zijn wel leuke weddenschappen !quote:Op donderdag 22 april 2004 12:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, wilfred met zn pistool erbijmaar als je dit ergens in de media zegt dan gaat er ergens iemand opduiken en dit organiseren
en ze kunnen nu niet meer terug
misschien een mailtje naar de redactie om ze te tippen???quote:Op donderdag 22 april 2004 12:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
lijkt me leuk als het op tv komt, dit zijn wel leuke weddenschappen !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |