Uitzendingen: 'Big Brother Before The Battle' op 16, 23, 30 augustus, 6 en 13 september
'Big Brother The Battle' vanaf vrijdag 14 september zeven dagen per week.
Bron : www.rtl.nl , van : http://fan.clubs.nl/Big-Brother-2001
Maar ik zal er wel een beetje beter op gaan letten.
quote:Wrom? Op slot, die handel
Op vrijdag 03 augustus 2001 17:14 schreef Cynix ® het volgende:
't Is nu eigenlijk ook te laat om deze alsnog dicht te gooien.
Hoi Harry, ja, leuk weer he?
Zo langzamerhand doemen de bekenden weer op...
zet dit in je remote
bb {
say het duurt nog $+ $duration($calc($ctime(September 13 2001) - $ctime)) $+ tot Big Brother 3 begint
}
als je dan /bb doet in de chan,
dan komt er te staan hoelang t nog duurt voor bb3 begint
quote:Welke voorkeuren had jij dan?
Op maandag 06 augustus 2001 19:49 schreef cos-micV het volgende:He Tinkerbel...
Ben benieuwd of we dit jaar weer dezelfde voorkeur hebben.....
quote:Mijn videorecorder is nu kapot
Op maandag 06 augustus 2001 19:55 schreef cos-micV het volgende:
Oke Tinkerbel hier ben ik.....
Jij komt dus 1 dag later terug dan mij....
Ik laat de eerste aflevering tapen...ben benieuwd...
Wat een muts ben ik he als het op BB aankomt
Wij hadden inderdaad de pest aan Bianca....en volgens mij was jij ook gecharmeerd van Robin en Koos...toch..?
Ik wens je in ieder geval een fijne vakantie en tot BB3..
[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 06-08-2001 20:04]
Dat had ik ook! Ik was zoooooo kwaad! En dan zat ik hier nog alleen de finale te kijken ook, kon helemaal niet schelden tegen iemand
Maar inmiddels kriebelt het bij mij ook heel erg. Er komt een tv-kaart in mijn computer, kan ik lekker streamen Ik denk dat het al bij meer mensen kriebelt, want er komen er al een paar weer hier kijken af en toe
Nou nog een BB-forum en natuurlijk Cynix for moderator
quote:Jij ook en tot gauw
Op maandag 06 augustus 2001 20:03 schreef cos-micV het volgende:Ik wens je in ieder geval een fijne vakantie en tot BB3..
quote:
Op maandag 06 augustus 2001 20:05 schreef Tinkerbell het volgende:
LOLDat had ik ook! Ik was zoooooo kwaad! En dan zat ik hier nog alleen de finale te kijken ook, kon helemaal niet schelden tegen iemand
Ik denk dat het al bij meer mensen kriebelt, want er komen er al een paar weer hier kijken af en toe
quote:Ik ben achter de schermen druk aan het lobbyen.
Op maandag 06 augustus 2001 20:05 schreef Tinkerbell het volgende:
quote:
Op maandag 06 augustus 2001 20:08 schreef Tinkerbell het volgende:[..]
Jij ook...
Dank je...
en tot gauw
Zeker weten...
quote:Ik had deze: Alle R.L.S.'s in 1 forum wel leuk?? weer effe omhoog geschopt. Moeten we helpen?
Op maandag 06 augustus 2001 20:09 schreef Cynix ® het volgende:Ik ben achter de schermen druk aan het lobbyen.
[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 06-08-2001 20:23]
quote:dasnie zo moeilijk..Big Brother ownt
Op maandag 06 augustus 2001 20:21 schreef Cynix ® het volgende:
De beste hulp is natuurlijk jezelf voornemen straks flink te gaan posten als er een Big Brother The Battle forum komt. Anders sta ik mooi voor gek met m'n gelobby.
quote:
Persbericht:Big Brother Before The Battle:
De eerste kennismaking met Big Brother The Battle,
gepresenteerd door Patty Brard.Uitzendingen:
donderdag 16 augustus, donderdag 23 augustus, donderdag 30 augustus, donderdag 6 september, donderdag 13 september 2001Voor de start van The Battle brengt Yorin vanaf donderdag 16 augustus een vijftal programma's onder de titel "Big Brother Before The Battle" ; om de kijker op te warmen voor de meer dan 100 uitzendingen die nog in het vooruitzicht liggen. Onder leiding van de diva van het Nederlandse televisiescherm, Patty Brard, maakt de kijker in deze reeks alvast kennis met het concept van "Big Brother The Battle". De wereldwijd populaire real life soap, die dit jaar dankzij een aantal extra elementen, garant staat voor een meedogenloze strijd binnen de groep bewoners. Per aflevering wordt het de kijker duidelijker wat hij dit seizoen kan verwachten en hoe hij zelf invloed kan uitoefenen op een aantal onderdelen. Zo kan het publiek in "Big Brother Before The Battle" ; middels een songcontest bepalen wat de titelsong wordt van "Big Brother The Battle". In de eerste vier uitzendingen brengt telkens een Nederlandse artiest twee songs ten gehore, waaruit de kijker middels een speciaal telefoonnummer haar of zijn keuze maakt. De winnende song gaat door naar de finale. In de live uitzending op donderdag 13 september komen de vier winnende nummers nog eens voorbij in een spannende finale en volgt het verlossende woord van Patty wie zich de winnaar mag noemen.
Via www.big-brother.nl kunnen de "Big Brother"-fans de komende weken aangeven welke brandende vragen men aan de winnaars van de eerste twee edities, Bart en Bianca, wil stellen. Dit duo bijt op donderdag 16 augustus de spits af om de vragen te beantwoorden en over hun post "Big Brother"-ervaringen te vertellen. Andere binnen- en buitenlandse coryfeeën volgen hun voorbeeld in de volgende uitzendingen. Ook staat de site open voor het oordeel van de kijker over dé real life soap van het Nederlandse scherm. Wat wil de kijker komend seizoen zien en wat interesseert hem juist niet. Patty verschaft duidelijkheid in deze en andere vragen vanaf donderdag 16 augustus.
Holland Media Groep
Yorin Persdienst
Hilversum, 3 augustus 2001
quote:Ik ben daar toen enorm kwaad om geworden, maar nu ik bij Yorin werk zal ik dat maar niet meer doen
Op zondag 05 augustus 2001 15:52 schreef Joop2 het volgende:
Ik ga niet meer kijken omdat ze Koos vorige keer de overwinning hebben gestolen. Ze zagen dat hij ging winnen maar veronica kon het niet hebben dat er een ouder iemand met het geld vandoor ging. Koos was de beste, hij had heel veel humor en hij was lang niet zo druk als al de andere bewoners waar ik vaak zo moe van werd om naar te kijken.
quote:Pssss, Bep, dit is het slowchattopic weet je nog
Op woensdag 08 augustus 2001 03:49 schreef Tante Bep het volgende:
Big brother nog een maand, oke, maar we krijgen alvast 5 kennismakings programma's waarvan de eerste volgende week al te zien is!
Zie je wel: tijd voor een apart BB-forum
Zo, alles aangrijpen voor het goede doel
Maar je hebt natuurlijk de smaak te pakken nu je zelf ook modje bij de 'buren' bent.
quote:Jahhh. Was een van m'n favorieten. Naast streamverslagen natuurlijk.
Op donderdag 09 augustus 2001 22:45 schreef Cynix ® het volgende:
Yo ZJ!
Ja, 't blijft een raar fenomeen. Voer voor psychologen. Zo'n topic moeten we tezijnertijd ook maar weer eens opstarten.
quote:Ik in ieder geval, come rain or shine
Op donderdag 09 augustus 2001 22:51 schreef zeeuws jongetje het volgende:Jahhh. Was een van m'n favorieten. Naast streamverslagen natuurlijk.
Wie gaat er dit jaar streamen?
quote:Bart wilde betaald worden voor zijn verschijning in BB Before the Battle; geef hem eens ongelijk. Ze hebben genoeg op moeten draven voor BB!
Op donderdag 09 augustus 2001 23:12 schreef starbrotheryvette het volgende:
He, is het trouwens echt waar dat Bart bij before the battle vervangen gaat worden door Ruud omdat hij een te hoog geldbedrag vraagt??
Nu zit Ruud samen met Bianca in de eerste aflevering. Ruud kan de publiciteit kennelijk toch goed gebruiken.
(haha Sanne, gelijk gepost)
'k Ben erg benieuwd wat ze dr dit jaar weer van gaan maken
*w8 met spanning af*
quote:Precies!!! Ze hebben grof geld o.a aan hem verdiend....Ik kan me trouwens ook voorstellen dat-ie
Op donderdag 09 augustus 2001 23:44 schreef Sanne het volgende:[..]
Bart wilde betaald worden voor zijn verschijning in BB Before the Battle; geef hem eens ongelijk. Ze hebben genoeg op moeten draven voor BB!
quote:nOpe, hij is niet gek... ( pas op
Op donderdag 09 augustus 2001 23:37 schreef Cynix ® het volgende:
Wat? Is-ie nou helemaal gek geworden?
Of gewoon zakelijk, dat kan ook.
he.. zoek je ruzie
Maar wie komt er in zijn plaats: Juist, Ruud. Die van: "De media heeft mijn huwelijk kapotgemaakt"...
Ze leren het ook noooit.
goh, er komt er nog eentje achter
quote:ok dan haha
Op zondag 12 augustus 2001 17:59 schreef Cynix ® het volgende:
Nee hoor, ik zoek met niemand ruzie.
Maar wat zit jij rommelig te quoten zeg.
ja, sorry voor de rommelige quote
* starbrotheryvette is een beetje moe....
Ik neem de aanstaande eerste voorbeschouwing maar op
Cynix, leg jij me de spelregels uit mocht de video mislukken?
En ik zal proberen de spelregels te onthouden, als ze niet al te warrig zijn.
Wanneer is de eerste uitzending before the battle???
Ik kan t ff niet vinden, sowwy....
quote:
Big Brother The Battle start vanaf donderdag 16 augustus met een vijftal uitzendingen waarin wordt vooruitgeblikt op de komende Big Brother. Natuurlijk wordt er ook teruggekeken op de voorafgaande edities. In iedere aflevering vertellen een aantal ex-Big Brother bewoners over hun leven na Big Brother. Winnares Bianca van Big Brother II en net-niet winnaar Ruud uit Big Brother I bijten de spits af.
Vandaar misschien dat Ruud als 'net-niet winnaar' bestempeld wordt.
quote:Ja.. dat zal het zijn denk ik
Op maandag 13 augustus 2001 15:16 schreef Cynix ® het volgende:
Ach, het is misschien ook gedaan om ons het idee te geven dat we naar een soort winners gaan kijken, i.p.v. van naar een matennaaister (Bianca) en een looser (Ruud). Dat klinkt toch wat minder en zal de kijkcijfers ook geen boost geven.
denk trouwens dat Ruud veel meer vragen gaat krijgen dan Bianca, en met Bart zou dat verschil helemaal groot zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |