Fijn, Sjeen, alles goed!
Pluisje en Dutchie: jullie zijn zwanger en al ver ook. Rustig aan doen dus!
Mikmau, inderdaad!
Bezig? Dan heel veel sterkte en succes! Maar eigenlijk: kom jij je eens netjes melden hier!!!!!!!
Jelief, ik wil idd een oppasmoeder zien te vinden, bij wie ons kindje twee dagen per week opgevangen wordt. In de krant tot nu toe geen advertenties gezien, wel een op marktplaats, maar ik twijfel een beetje aan die dame. Ze is vrij jong en rookt (natuurlijk niet bij kiddies, maar toch).
Ik vind het wel een idee om zelf een ad te plaatsen, briefjes op te hangen en in de buurt te vragen. Inderdaad: via-via is ook een goeie, alleen kennen we hier niet zoveel mensen met kids!
Enige echte vraagstuk is: wanneer zetten we die advertentie, hangen we die briefjes op en doen we blaadjes in brievenbussen? Nu? Pas in november (ongeveer) hebben we echt iemand nodig... Lastig vind ik!
Dat van die referenties is een goeie en was ik al van plan! Dank voor de tip!
Luchtbel: ik ken je gevoel van opzien tegen iets en er heel bang voor worden! Maar meis, mijn ervaring is ook: het valt altijd mee! Echt! Tuurlijk is het aan jou of je wel of geen gym wilt doen, dat wel! Mag je helemaal zelf weten. Maar bedenk wel dat een bevalling misschien ook eng is, als je niet zo goed weet wat je zou kunnen doen om jezelf er doorheen te slaan? Zo zie ik het: liever toch die bagage van het wel-weten (ook al doe ik er op dat moment misschien niets mee), dan "helemaal niks" weten en misschien daardoor in paniek raken. Gym kun je afzeggen, maar de bevalling niet.
Je onzekerheid is begrijpelijk, maar NIEMAND zit daar om jou te keuren, te testen, te ondervragen of te veroordelen. Niemand. Je bent volgens mij een schat van een meid die heel goed čn gezond bezig is met het aanstaande moederschap. Waar ben je bang voor?