volgens mij wordt er bedoeld dattie gaat uitpuilen ofzoquote:Op donderdag 22 april 2004 12:04 schreef Luchtbel het volgende:
Ik heb nog steeds een gewone navel. Wat moet er mee gebeuren dan?
Ik weet het al 2 wekenquote:Op donderdag 22 april 2004 12:04 schreef LadyS het volgende:
[..]
als je dat niet had geweten, was er niks van je terecht gekomen als moeder
Wat wil je nog meerquote:Op donderdag 22 april 2004 12:05 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik weet het al 2 weken:p
En vanmorgen is me uitgelegd hoe ik m'n beebje in een zwemband moet doen, dus ik denk dat ik alle essentiele info wel heb![]()
Pringles chipsquote:Op donderdag 22 april 2004 12:06 schreef LadyS het volgende:
[..]
Wat wil je nog meer
quote:Op donderdag 22 april 2004 12:07 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Pringles chips![]()
Oh je bedoelde meer van dat ik nog lang en gelukkig leef met een gezonde en perfecte babyquote:Op donderdag 22 april 2004 12:08 schreef LadyS het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
dat was dus een antwoord die ik NIET had verwacht![]()
![]()
I know!!! Het geeft je een gevoel alsof je in je eentje voor een enorme poort staat en uit alle macht probeert deze dicht te houden om niet een hele kudde stieren over je heen te laten denderen!quote:Op donderdag 22 april 2004 12:54 schreef Rottdog het volgende:
Dutchie jij gaat strak voor de aftrap zeg maarna jou komt de babyboom los
![]()
Logisch, gewoon aardbeien halen is te makkelijk.quote:b]Anitra:[/b]
Sinds gister enorme trek in aardbeien dus gelijk aardbeienvlaai gehaald
Groot gat, hoe denken jullie dat te gaan overleven ??quote:Op donderdag 22 april 2004 09:53 schreef beefcake het volgende:
langer dan een maand zelfs
Dat kan nog leuk worden, wedrijdje op de seconde afquote:Op donderdag 22 april 2004 15:34 schreef dutchie het volgende:
Rustig voorbereiden op de grote wedstrijd straks; Wie is er het eerst?
![]()
Hoewel de reden niet zo fijn is, lijkt het me wel lekker dat je je over dat stukje inkomen geen zorgen hoeft te makenquote:Op donderdag 22 april 2004 13:33 schreef Anitra het volgende:
zo wij zijn weer terug van een keuring. Had vandaag keuring voor uitkering. Ik blijf dus tot 13 sept in de ziektewet zoals he er nu uitziet. Dit omdat vorige wao instantie te langzaam is met de spullen. Toen ik zag dat de arts een man was had ik even zoiets van slik...
Jezelf verwennen, lieve schat, is niet hetzelfde als een jas voor je dochter kopenquote:Ik moest er meer op uit en mezelf meer verwennen.
[offtopic]quote:Op donderdag 22 april 2004 13:33 schreef Anitra het volgende:
Dus gelijk naar de winkels geweest om een zomerjas voor djen te zoeken, dat is een moeilijke opgave zeg. Bijna nergens normale zomerjassen en als ze al jassen hadden dan hadden ze djen d'r maat niet
Straks als je kleintje wat minder ruimte heeft om te bewegen wordt dat wel wat minder hoor, meestal dan...quote:Op donderdag 22 april 2004 17:55 schreef pluisje het volgende:
Gisteren zat ik trouwens de Verloskundigenpraktijk te kijken op tv, en daar zag je die VK steeds vragen aan die zwangere vrouwen of ze de baby elke dag voelen. Waarop ik meteen hardop dacht "Elke dag?? Heel de dag!!!".
Het is een beweeglijk mannetje, en alhoewel ik het geweldig vind, is het wel extra vermoeiend om heel de dag dat geschop en gedraai te voelen. 1 voordeel: eerst deed ie dat vooral 's nachts, dat was helemaal een ramp
Vanaf welke maat hebben ze dwangbuisjes?quote:Op donderdag 22 april 2004 18:52 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Ze zeggen altijd dat dat niets zegt over wat voor een kind je krijgt, maar Connor is toevallig wel een heel rustig kind en Ewen wel een stukkie drukker.
Heb een goed alternatief gevonden, een slaapzakje en dan van die spanbanden er doorheen, zogenaamd tegen het omrollen in bedquote:Op donderdag 22 april 2004 18:53 schreef pluisje het volgende:
[..]
Vanaf welke maat hebben ze dwangbuisjes?
Ducttape, werk ook (en beter zelfs)quote:Op donderdag 22 april 2004 18:53 schreef pluisje het volgende:
Vanaf welke maat hebben ze dwangbuisjes?
Ik ben dus niet de enige met een aardbeientic op het moment.quote:Op donderdag 22 april 2004 13:33 schreef Anitra het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |