Dan knip je toch gewoon een stuk uit je foto? Niemand die dat hier zit omdat je plaatje toch maar 550 pixels breed kan zijnquote:Op donderdag 22 april 2004 10:06 schreef DikkeSmikkel het volgende:
LOL, ik heb laatst ook zo'n foto van een dezelfde soort vetplant gemaakt. Alleen mijn camera is niet echt zo'n supergoed macrotoestel.![]()
Kijk hier maarquote:Op donderdag 22 april 2004 10:26 schreef Reneuh het volgende:
met welke camera heb je gemaakt?
Graag gedaan meneerquote:Op donderdag 22 april 2004 10:30 schreef luap het volgende:
Mijn avatar is te klein maar het is een eos 10D, de lens is een tamron 90mm macro. En niet te vergeten een degelijk statief. Laatste zeker niet onbelangrijk.
SpeedyGJ je doet je naam eer aan!
Het licht kwam inderdaad van achteren, gewoon daglicht door het raam.quote:Op donderdag 22 april 2004 15:23 schreef Kermit77 het volgende:
@Luap:
Ontzettend mooie structuur in foto 3!
Hoe heb je die belicht? het lijkt bijna wel of hij van achteren is belicht (door het blad heen)
foto's 2,4,7 en 9 zijn erg mooiquote:Op vrijdag 23 april 2004 00:45 schreef Sixty4 het volgende:
Erg mooie groene kleuren en stuktuurtjes. Ik had een tijdje terug een zelfde idee met allemaal groen.
En heb er 1 werkje van gemaakt.
Thanks Fixers, de eerste drie zijn idd de beste (denk ik ook) en die druppels had ik niet zelf gemaakt maar die zaten daar al. Heb er ook nog een gemaakt met druppels uit een plantenspuit maar die kan ik nu even niet posten.quote:Op maandag 26 april 2004 21:14 schreef Fixers het volgende:
@ Luap: Mooie foto's breng mij ook op ideeën. Vooral de eerste 3 zijn top. Al had ik bij nummer één voor wat meer druppeltjes gemaakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |