ik geloof er nisk vanquote:Mijn vriend had een dag hard zitten werken in het archief in Den Haag. Het was rotwerk en zijn schoenen knelden, dus die had hij even uit gedaan, dat ziet toch niemand onder zo'n enorme tafel. Bij sluitingstijd pakte hij braaf zijn spullen in, pakte zijn paraplu want het regende pijpestelen en liep naar buiten... pas toen hij op het station was begon hij zich af te vragen waarom zijn voeten toch zo nat en koud waren...
En dus op zijn sokken terug naar het archief, en daar, sop sop, onder het oog van een schaterlachende bewakingsdienst moeten vragen of hij zijn schoenen nog even mocht halen....
3quote:Op donderdag 22 april 2004 01:53 schreef PrivateRyan het volgende:
Trusten Inseau..
Prima.quote:Op donderdag 22 april 2004 01:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
3
ach rot op
quote:Op donderdag 22 april 2004 01:54 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Prima.
Mazzel!
Shit.quote:Op donderdag 22 april 2004 01:52 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Lul. You made me laugh..
That's me.quote:Op donderdag 22 april 2004 01:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Gemeen!
quote:Op donderdag 22 april 2004 01:55 schreef static het volgende:
[..]
That's me.
Tieft eens op, man!quote:Op donderdag 22 april 2004 01:54 schreef Insomaniac het volgende:
[..].
Bakje nog wel.quote:Op donderdag 22 april 2004 01:55 schreef static het volgende:
[..]
*in het beklaagdenbakje gaat zitten*
Kut man. Daar gaat mijn post.quote:Op donderdag 22 april 2004 01:56 schreef static het volgende:
[..]
Bakje nog wel.
quote:<Inso|afk> PR
<Inso|afk> PR
<PR> Inso|afk!
<PR> Inso|afk!
<PR> Inso|afk!
<Inso|afk> sory
<Inso|afk> r
<Inso|afk> PR
<Inso|afk> sorry
<PR> Tsk.
<PR> Laag.
/ignore PRquote:Op donderdag 22 april 2004 01:57 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Succes ermee.
Door een bijzonder brute sexuele handeling. Wil ik wel even voordoen zaterdag hoor.quote:Op donderdag 22 april 2004 02:02 schreef Insomaniac het volgende:
hoeh aal ik iemand van ignre af?
quote:Op donderdag 22 april 2004 02:03 schreef static het volgende:
[..]
Door een bijzonder brute sexuele handeling. Wil ik wel even voordoen zaterdag hoor.
Watje.quote:Op donderdag 22 april 2004 02:04 schreef Insomaniac het volgende:
[..].
vraag het je moederquote:Op donderdag 22 april 2004 02:02 schreef Insomaniac het volgende:
hoeh aal ik iemand van ignre af?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |