Dat was de vraag niet. Ik vind Catherine Keyl ook erger.quote:Op woensdag 21 april 2004 23:56 schreef Lemmeb het volgende:
Ik vind het ook een kuthoer.
Maar eerlijk gezegd vind ik bijvoorbeeld Jeltje van Nieuwenhoven of Hedy DŽAncona vele malen erger
quote:Op woensdag 21 april 2004 23:57 schreef tong80 het volgende:
Dat was de vraag niet. Ik vind Catherine Keyl ook erger.
Ik zei dat omdat ik het niet met je eens was.quote:Op donderdag 22 april 2004 00:02 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Topictitel: Wat is erger dan Silvana Simons?
Antwoord: Jeltje van Nieuwenhoven en Hedy DŽAncona
Ze zei in de promo dat ze zelf te weinig tijd heeft om te lezen.quote:Op donderdag 22 april 2004 00:02 schreef MOVO het volgende:
Wat nog erger is dan 2 Silvana's?
1 Silvana met een boekenprogramma.......
En dat terwijl je bij de hoogstaande sponsor ECI slechts 1 boek per kwartaal hoeft te bestellen!quote:Op donderdag 22 april 2004 00:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze zei in de promo dat ze zelf te weinig tijd heeft om te lezen.
Nee het moet erger zijnquote:Op donderdag 22 april 2004 00:13 schreef wadgem het volgende:
Je teennagels die uitgetrokken worden terwijl je verkracht wordt door een horde barbaren.
Kim-Lian, Hell-ga van Leur, Robert Jensen, Mental Theo.quote:Op woensdag 21 april 2004 23:46 schreef tong80 het volgende:
Wat is erger dan Silvana Simons ?
Nee, dat heb ik toch liever, denk ik.quote:Op donderdag 22 april 2004 00:15 schreef wadgem het volgende:
Je teennagels die uitgetrokken worden terwijl je verkracht wordt door een horde barbaren, terwijl Jamai naakt "My heart will go on" van Celine Dion zingt.
Dan geef ik het op.quote:Nee, dat heb ik toch liever, denk ik.
V.
Ik vind het lef hebben...quote:Op donderdag 22 april 2004 00:31 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik vind d'r oke
Ah een ECI-lid.quote:Op donderdag 22 april 2004 00:31 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik vind d'r oke
Hard werken.quote:Op donderdag 22 april 2004 02:08 schreef tong80 het volgende:
Ik vind Tooske met haar Gymnasium opleiding wel meevallen.
Man ze hoefde er niks voor te doen.quote:Op donderdag 22 april 2004 02:10 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Hard werken.
Kom je blijkbaar een eind mee.
Ik dacht dat Michael Reiziger het alleen zou doen.quote:Op donderdag 22 april 2004 02:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Silvana is trouwens gevraagd om het journaal voor doven-en slechthorenden te presenteren.
De Boertjes konden niet.quote:Op donderdag 22 april 2004 02:14 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik dacht dat Michael Reiziger het alleen zou doen.
Waarom hun 2 trouwens.
Houwe zo.quote:Op donderdag 22 april 2004 02:15 schreef WeirdMicky het volgende:
wie is dat?
Kijk *NU* naar Veronicaquote:Wat is erger dan Silvana Simons ?
Whehehe, yeah right. Omdat ze een diploma Engels heeft?quote:Op woensdag 21 april 2004 23:59 schreef tong80 het volgende:
Tooske is slim. Silvana pretendeert het te zijn.
Hahaha, mijn dag is weer goed. Tooske kan de R geeneens zeggen.quote:Tooske is slim
Van de LOI, dan, wan ze heeft me een uitspraak waar een gemiddelde Engelspersoon nachtmerries van krijgtquote:Op donderdag 22 april 2004 12:05 schreef Rio het volgende:
[..]
Whehehe, yeah right. Omdat ze een diploma Engels heeft?
Dat kapsel waar veel potten mee rondlopenquote:Op donderdag 22 april 2004 13:08 schreef Solinski het volgende:
welk kapsel??
WIE!?quote:Op donderdag 22 april 2004 16:02 schreef Martineke het volgende:
volgens mij heeft ze een kinderarm in der broek verstopt.
Dat was Jimmyquote:Op donderdag 22 april 2004 16:03 schreef Martineke het volgende:
manwijf
hmmz, ze heeft ook nog een halfbroer die ooit eens wereld kampioen karate is geworden. Kan alleen geen plaatje vindenquote:Op donderdag 22 april 2004 16:00 schreef Marietje_ het volgende:
Haar broer is ook behoorlijk eng:
[afbeelding]
Is hij het?quote:Op donderdag 22 april 2004 16:12 schreef merino het volgende:
[..]
hmmz, ze heeft ook nog een halfbroer die ooit eens wereld kampioen karate is geworden. Kan alleen geen plaatje vinden
echt ?quote:Op donderdag 22 april 2004 16:09 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
Dat was Jimmy
![]()
Joh, meen je dat nou teef?quote:Op donderdag 22 april 2004 16:23 schreef Martineke het volgende:
[..]
echt ?
blij dat jij er bent.
nee silvana heeft een penis muts
ik ben de vriend van martine.quote:Op donderdag 22 april 2004 16:24 schreef Marietje_ het volgende:
[..]
Joh, meen je dat nou teef?
quote:Op donderdag 22 april 2004 16:31 schreef Martineke het volgende:
[..]
ik ben de vriend van martine.
![]()
2 keer Silvana Simonsquote:Wat is erger dan Silvana Simons ?
De arme man. Regilio en dat misbaksel samen bij jensen terwijl ze je met zijn 3en verkrachten en jamai jim eens lekker neemt en boris zich staat op te hitsen op jensen. En dat er dan allemaal camera's op gericht zijn. IIIIIIIIIIIIIIIIUUUUUUUUUUUUUUUUEEEEEEWWWW.quote:Op donderdag 22 april 2004 00:25 schreef nietzman het volgende:
2 Silvana Simonsen.
Silvana Simons met een apparaat dat haar stemgeluid versterkt.
De "De hoogtepunten van Silvana Simons" DVD.
Silvana Simons zonder kleren.
Getrouwd zijn met Silvana Simons.
Ow shit, hij heeft me door.quote:Op vrijdag 23 april 2004 01:21 schreef nozem het volgende:
Discrimatie, dat is het!
was ook wel makkelijk scoren...op zich....quote:Op vrijdag 23 april 2004 01:11 schreef tong80 het volgende:
Lief dat zoveel mensen het met me eens is.
Ze is zwart?quote:Op woensdag 21 april 2004 23:46 schreef tong80 het volgende:
2 Silvana Simons.
Zit ze verdomme weer bij BNN de intellectuele snol uit te hangen.
Met haar pretentieuze brilletje.
Kan iemand me uitleggen wat me zo stoort aan deze omhooggevallen kappers-assitente ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |