quote:Op woensdag 21 april 2004 22:11 schreef BB-King het volgende:
Ik ben ook een onweerfreak.
Als het dondert ende bliksemt zoek ik altijd een open veld op en richt dan met een metalen pook naar de lucht.
die zijn nu natuurlijk naar buiten gerendquote:Op woensdag 21 april 2004 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Oeh gaaf, bliksem.Ik zit wel op een tweetal users in het bijzonder te wachten hoor
Nou nou, zoveel stelt het nog niet voor toch?quote:Op woensdag 21 april 2004 22:20 schreef dimage het volgende:
[..]
die zijn nu natuurlijk naar buiten gerend
hoiquote:Op woensdag 21 april 2004 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Oeh gaaf, bliksem.Ik zit wel op een tweetal users in het bijzonder te wachten hoor
Zou je wel willen hč? Nee ik wacht op Oom_Agent en Againzenderquote:Op woensdag 21 april 2004 22:26 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
hoi
nee, dat heet daar geen onweer maar vuurwerk.quote:Op woensdag 21 april 2004 22:25 schreef Skv het volgende:
Gaat et nou in enschede nog onweren dan
oh. vooralsnog is het alleen nog maar matigjes bewolktquote:Op woensdag 21 april 2004 22:09 schreef dimage het volgende:
lijkt er op dat het zuiden en het oosten het voor hun kiezen gaan krijgen vanavond/nacht
tropenonweer kan ik beamen, wat een klappen en wat een flitsenquote:Op woensdag 21 april 2004 22:09 schreef dimage het volgende:
nou ik heb 15 jaar in de tropen gewerkt op een drillingrick en dus ook echt tropischonweer meegemaakt en ik ja je vertellen dat het vele malen erger is dan het onweer in nederland
ps >> onweerradar
lijkt er op dat het zuiden en het oosten het voor hun kiezen gaan krijgen vanavond/nacht
zit ik hier in medemblikiemand die wil verhuizen/woningruil
quote:Op vrijdag 2 mei 2003 18:52 schreef MaartenGrendel het volgende:
Opeens begint het hard te waaien, de lucht wordt zwart en vogels fluiten niet meer. Een flits, en enkele seconden later een enorme klap.
En dan begint het natuurlijk te regenen, eerst een paar druppels, maar al wordt het een enorme hoosbui.
Gelukkig dat ik binnen zit (nu maar hopen dat de bliksem niet inslaat)
Wie houdt er ook zo van omweer?
Imo is het een van de gaafste natuurverschijnselen die er zijn.
was in maastricht en niet veel. 1 slag per 4 minuten ofzo, heb er misschien 4 gehoord. Maar ze rommelden wel lang door zeg.quote:Op donderdag 22 april 2004 12:22 schreef BMWM3 het volgende:
Onweer is zeker gaaf. Alleen gisteren nacht heb ik helaas niets gehoord
Was het een pittige of zoals altijd 1 flits met een enkel donderslag?
haha ja dat had ik dus ook vannacht, Ik droomde iets over muziek ofzo en opeens die knal, die eerste was echt zo hard dat alles trilde bij ons. Ik dacht toen ik zo langzaam aan wakker werd; huh wat een vreemde muziek, die trilt helemaal door. 5min later was ik iets wakkerder en dacht ik WTF was dat?!! later kwam ik tot de conclusie: onweer.quote:Op donderdag 22 april 2004 11:50 schreef Fixxxer het volgende:
Ja vanmorgen lag ik in half-waaktoestand rond 4.30 in bed met het raam open. En ineens een onweer knal kei dichtbij dus schrok wakker en dacht echt WTF was dat. Pas 5 minuten later dacht dacht ik dat het weel eens onweer kon zijn, dacht al aan gecrashte vliegtuigen enzoaliens
Maar mensen wat was dat een lange vreemde harde knal.
Blijven hopenquote:Op donderdag 22 april 2004 17:19 schreef MaartenGrendel het volgende:
Hier in Zoetermeer is het nog zonnig en licht bewolkt bij zo'n 15 graden.
Maar wel een beetje broeierig...dus misschien gaat het vanavond ook onweren.
Wat nou nop? Net was je nog zo hoopvolquote:Op donderdag 22 april 2004 18:07 schreef dimage het volgende:
nop
Is dat een reactie op mijn post?quote:Op donderdag 22 april 2004 18:07 schreef dimage het volgende:
nop
Nou, één van de heftigste onweerssituaties die ik heb meegemaakt was anders midden op de dag!quote:Op donderdag 22 april 2004 18:34 schreef Evil-Cherry het volgende:
Geweldig, onweer. Alleen jammer dat het altijd 's nachts en dat ik dan wil slapen..
* Bier en chips klaarzet. Vertel eens Againzender?quote:Op donderdag 22 april 2004 18:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nou, één van de heftigste onweerssituaties die ik heb meegemaakt was anders midden op de dag!
Ik heb toch de voorkeur aan 37°C, vochtig en schaduw.quote:Op donderdag 22 april 2004 20:39 schreef Sandertje21 het volgende:
Eeen goeie onweersbui vind ik zelfs leuker dan een flinke sexbeurt.
Vette picture!quote:Op donderdag 22 april 2004 07:43 schreef Libris het volgende:
[..]
tropenonweer kan ik beamen, wat een klappen en wat een flitsen
[afbeelding]
Paar weken geleden gemaakt
quote:Op donderdag 22 april 2004 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Bier en chips klaarzet. Vertel eens Againzender?
Respectquote:Op donderdag 22 april 2004 20:09 schreef Rietvaerder het volgende:
* BMWM3 hoopt ook dat het nog gaat onweren vandaag, maar dat zit er niet in vrees ik
Ik heb trouwens eens op een camping gezeten in Zwitserland in een vallei, omringd door bergen van ca. 4km hoog. De bui hing precies boven ons, en waren aardige klappen. Helaas heb ik dit niet meegemaakt want ik sliep gewoon door volgens mn pa![]()
En we lagen gewoon in een tentje...
Ja ik, hoezo?quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:46 schreef bumberklevers het volgende:
heeft iemand een webcam?
Wat ik dus altijd doe, je stekkers eruit trekkenquote:Nadeel is altijd dat ik bang ben dat het inslaat en dat ik dan m'n PC en stereo en tv bij het grof vuil kan zetten...
Gokje: dat was vast 6 juni 1998 (of 7 juni 1997).quote:Op donderdag 22 april 2004 23:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
Er was eens.....
Was een keer op een zaterdag, begin juni, want de damesfinale van Roland Garros was bezig. Denk in 1997 of 1998.
Ik vertrok met de fiets richting Geuzenveld toen het nog heel warm was. Maar toen ik eenmaal was aangekomen op mijn bestemming zag ik letterlijk de bomen voorbij waaien![]()
KNMI had op pagina 703 van TT overigens de waarschuwingen voor de windstoten met rood gedrukt om de ernst maar te benadrukken. Bleek niet onterecht te zijn.
De terugweg was een stuk lastiger (en koeler). Overal lagen bomen over de weg. Zelden zo'n puinhoop gezien in Amsterdam.
Nee, doe maar niet hč?quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:30 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Respect![]()
Ik wordt door alles wakker. Zelfs door mijn hamster als hij niest/snurktRuilen?
![]()
dank je, zoals al gezegd kan het hier in de tropen aardig tekeer gaan (vandaag trouwens ook weer). Een paar weken geleden stond ik op mijn balkon toen het in de verte een beetje rommelde. Opeens een flits en hetzelfde moment een enorme dreun. Autoalarms van de auto's naast mijn huis gingen af, bliksem dus net naast me ingeslagen. Je schrikt je echt bijna dood.quote:Op donderdag 22 april 2004 20:49 schreef mrcool het volgende:
[..]
Vette picture!Ik vind het wel altijd vet als het stormt en onweert als ik lekker warm in mijn nestje lig. Wonderbaarlijk hoe hard de natuur af en toe weet te rellen.
Dank je! 1 van die twee moet het wel zijn ja!quote:Op vrijdag 23 april 2004 09:27 schreef Sassie het volgende:
[..]
Gokje: dat was vast 6 juni 1998 (of 7 juni 1997).
http://www.knmi.nl/voorl/(...)m
Waarom nietquote:Op vrijdag 23 april 2004 09:36 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nee, doe maar niet hč?
Owja. Maargoed beter dan wakker worden van een hamster die snurktquote:Op vrijdag 23 april 2004 18:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar ik wil niet wakker worden van een goudvis die geeuwt...
Aldus herman Finkersquote:Op vrijdag 23 april 2004 20:19 schreef -KQwakie- het volgende:
onweer
het begint flitsend maar eindigd altijd met gedonder
Tja, zo noem ik dat. Ik neem niet van aan dat hij dan zich afruktquote:Op vrijdag 23 april 2004 20:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Snurken die dan?
Hoe oud bent u wel eigenlijk, mevrouw de heks?quote:Op vrijdag 23 april 2004 20:19 schreef -KQwakie- het volgende:
onweer
het begint flitsend maar eindigd altijd met gedonder
quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:36 schreef dimage het volgende:
rietvaeder kan zijn geluk vanavond/nacht en morgen niet op denk iker komt een mooie storing aan
sjek de radar zit er voor morgen iig zeer gunstig uit.. dus camera's in de aanslag
ps.. mocht het bij jullie onweren vermeld dit aub even op mijn site.. bvd
nou ik denk dat het zo rond 10 uur nog wel eens kan gebeurenquote:Op dinsdag 27 april 2004 18:56 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Maakt mn verjaardag compleet
*Camera pakt
Zou het melden als het onweert HenkVanaf hoelaat moet ik mijn muziek gaan afzetten denk je?
moet jij niet dronken wordenquote:Op dinsdag 27 april 2004 22:11 schreef Rietvaerder het volgende:
VetMaar ik slaap vannacht hoor
wou ik ook al vragenquote:Op woensdag 28 april 2004 17:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik snap niets van die radar... het draait in een loop geloof ik? Maar is dat over een seconde, een week of een eeuw
Dimage: kan jij mij (of ons) eens wat uitleggen over de radar?
quote:Op woensdag 21 april 2004 22:22 schreef Boobobob het volgende:
Bliksem is gewoon geweldig.....het mooist als je ergens in een tentje lekker warm in je slaapzak ligt om dan door het deurgat naar buiten kijken en lekker te genieten!
tsss, mag ik ook nog iets anders doen ??quote:Op woensdag 28 april 2004 21:04 schreef Rietvaerder het volgende:
dimage laat gelijk niks meer van zich horen
Noodweer zegt ie![]()
Wow wat een geweldige omschrijving, hier kan ik me echt perfect in vinden, zo is 't preciesquote:Op donderdag 29 april 2004 00:26 schreef Martinovibes het volgende:
...
Niet douchen? Maakt geen ruk uit hoor. Ik sta altijd te douchen als het hier en daar onweertquote:Op donderdag 29 april 2004 13:03 schreef mighty_myte het volgende:
onweer is wel mooi om naar te kijken en het geluid is indrukwekkend.
jammergenoeg kun je ook minder doen tijdens onweer.
je moet niet in een weiland lopen, geen lantarenpaal of boom in de
buurt hebben, niet douchen ofzo, beetje jammer.
Waar zie je ze aankomen? Ik zie alleen maar kleine stapelwolkjesquote:Op donderdag 29 april 2004 15:57 schreef blablasjit het volgende:
kzie donkere wolken aan komen whiehie!
Mooie fotoquote:Op donderdag 29 april 2004 18:09 schreef Martinovibes het volgende:
Zo zag het er dus gisteren ook in Rozenburg uit!!( dit is Hellevoetsluis,10 KM zuidelijker)
ik woon in het oosten des lands. ten hoogte van amsterdam, 15 km van duitslandquote:Op vrijdag 30 april 2004 18:08 schreef dimage het volgende:
waar is hier ??? ik verwacht dat het tot in het midden van nederland gaat onweren..
jaquote:Op vrijdag 30 april 2004 18:14 schreef erikkll het volgende:
als je mij tenminste bedoelde
En gaat 't er ook bij regenen? want dan hoop ik nietquote:Op vrijdag 30 april 2004 18:24 schreef dimage het volgende:
[..]
janou er is een gerede kans dat het oosten er ook nog voorlangs krijgt
dus blijf mar hopen
Ik lig in het zuid-westenquote:Op vrijdag 30 april 2004 19:07 schreef dimage het volgende:
nou moet nog maar zien of het wel tot aan jou komt.. ik voorspel nog steeds dat het zuiden het meeste krijgt en dan maar kijken waar de uitlopers heen gaan .. de wind is iig gunstig
Het gaat heel hard nu, kijk ook even in dit topic:quote:Op vrijdag 30 april 2004 19:32 schreef Evil-Cherry het volgende:
*kijkt naar buiten*
Nah, komt nog helemaal niets aan hoor. *pruil* Of ben ik te snel
(ow en hier = 15 km van Den Haag vandaan.)
*stap*quote:Op vrijdag 30 april 2004 19:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het gaat heel hard nu, kijk ook even in dit topic:
Atmosfeer staat op onploffen
Lekker hequote:Op vrijdag 30 april 2004 21:01 schreef Caesu het volgende:
het gaat hier tekeer niet normaal meer gewoon - dordrecht
secondequote:Op vrijdag 30 april 2004 20:35 schreef Rietvaerder het volgende:
BAAAAAMMMMMMMMMMMM!!![]()
Hij sloeg ergens in! Wat een geweld hier! Onweer-online meld 591 strokes! Per hoeveel is dat? Minuut?
meer centrum - ik wou nog naar het vuurwerk gaan bij groot hoofd maar dat hoeft nu niet meerquote:Op vrijdag 30 april 2004 21:02 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Lekker heIk woon ook in Dordt.. waar jij precies?
Stadspolders hier
500 ontladingen per secondequote:Op vrijdag 30 april 2004 21:04 schreef dimage het volgende:
[..]
seconde
Ook Rotterdam Zuidquote:Op vrijdag 30 april 2004 21:05 schreef DarkElf het volgende:
rotterdam-zuid, mooie oplichtende hemel, gezellige donder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |