Niet. Ook niet wanneer ze degraderen.quote:Op maandag 26 april 2004 21:38 schreef mat_herben het volgende:
Wanneer gaat Edward Sturing eruit?
quote:Sturing blijft na degradatie
Vitesse rekent trainer Edward Sturing de magere prestaties niet aan. Volgens technisch manager Jan Streuer "bestaat er geen discussie over de trainer", die een verbintenis heeft tot 30 juni 2005. "Hij heeft een doorlopend contract, dus is er geen reden over de trainer te praten. De prestaties zijn inderdaad niet goed en ik weet dat dan meestal de trainer sneuvelt. Bij ons is dat dus niet het geval", aldus manager Streuer, die elk woord over de positie van de trainer er één te veel vindt.
Bron: De Gelderlander 26-04-2004
tsja, zo bewaar je wel de rust, maar ik denk dat de chemie is uitgewerkt.quote:Op maandag 26 april 2004 21:42 schreef brighton het volgende:
[..]
Niet. Ook niet wanneer ze degraderen.
[..]
wel te begrijpen...quote:Op maandag 26 april 2004 21:42 schreef brighton het volgende:
[..]
Niet. Ook niet wanneer ze degraderen.
Het is voor Vitesse te hopen dat de spelers een minder onverschillige houding hebben dan jij, want als ze met jouw instelling het veld ingaan dan vliegen ze er rechtstreeks uitquote:Op dinsdag 27 april 2004 05:57 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Vitesse degradeert toch niet. En als ik dat zeg, dan gebeurt het ook niet. Zwolle, Volendam en ADO moeten nog allemaal tegen topclubs dus die verliezen ze sowieso. Vitesse heeft alles nog in eigen hand en kan zelfs nacompetitie ontlopen. En komen ze dan toch in de nacompetitie, dan winnen ze met twee vingers in de neus.
Ik ben juist heel strijdbaar. Die spelers zoals Fränkel zijn pas onverschillig. We hebben spelers nodig als Henk Fräser.quote:Op dinsdag 27 april 2004 08:08 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Het is voor Vitesse te hopen dat de spelers een minder onverschillige houding hebben dan jij, want als ze met jouw instelling het veld ingaan dan vliegen ze er rechtstreeks uit
Ik hoop zo op Vitesse in de nacompetitie (bij Sparta in de poule). Sparta heeft namelijk stukken minder moeite met NEC, RBC en FC Utrecht dan met van die eerste divisie strijdmachines.quote:Op dinsdag 27 april 2004 05:57 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Vitesse degradeert toch niet. En als ik dat zeg, dan gebeurt het ook niet. Zwolle, Volendam en ADO moeten nog allemaal tegen topclubs dus die verliezen ze sowieso. Vitesse heeft alles nog in eigen hand en kan zelfs nacompetitie ontlopen. En komen ze dan toch in de nacompetitie, dan winnen ze met twee vingers in de neus.
Correctie,NEC heeft (mede) het lot van Vitesse in handen met hun wedstrijden tegen Volendam,ADO en Vitessequote:Op dinsdag 27 april 2004 05:57 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Vitesse heeft alles nog in eigen hand en kan zelfs nacompetitie ontlopen.
Hup NECquote:Op dinsdag 27 april 2004 19:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Correctie,NEC heeft (mede) het lot van Vitesse in handen met hun wedstrijden tegen Volendam,ADO en Vitesse
quote:Op dinsdag 27 april 2004 10:56 schreef Anti-kloon het volgende:
Hoe kan je nou voor Vite$$e zijn
[afbeelding]
Net als de halve jeugdopleiding die weggesanneerd word :Squote:Op woensdag 28 april 2004 16:35 schreef brighton het volgende:
Jammer, maar Fafiani is nu echt weg
Waar gaan jullie volgend seizoen dan op terugvallen? Als er al een volgend seizoen komtquote:Op donderdag 29 april 2004 09:46 schreef BOT het volgende:
[..]
Net als de halve jeugdopleiding die weggesanneerd word :S
Ik ga volgend jaar zelf wel in de aanval staanquote:Op donderdag 29 april 2004 10:03 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Waar gaan jullie volgend seizoen dan op terugvallen? Als er al een volgend seizoen komt![]()
Wat doe jij in het oranje ?quote:Op vrijdag 30 april 2004 14:41 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Dit stond hem beter:
[afbeelding]
Ik ben al geruime tijd crewlid Mat.quote:Op vrijdag 30 april 2004 17:19 schreef mat_herben het volgende:
[..]
Wat doe jij in het oranje ?
Lijkt ja. Is hij niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 april 2004 16:23 schreef Moody het volgende:
zeg nou zelf...op welke foto lijkt hij gelukkiger?
naja, hij verdient meer, speelt Europees voetbal (gaan we vanuitquote:Op vrijdag 30 april 2004 17:26 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Lijkt ja. Is hij niet natuurlijk.
Hij gaat wel naar een club met een veel kleiner stadion, minder toeschouwers en een club die bij lange na niet de luxe heeft die Vitesse en het Gelredome wel konden bieden. Hij wilde dan ook in principe liever bij Vitesse blijven. Logisch eigenlijk, eenmaal bij Vitesse...quote:Op vrijdag 30 april 2004 18:13 schreef Moody het volgende:
[..]
naja, hij verdient meer, speelt Europees voetbal (gaan we vanuit) en zal vaker spelen (Twente heeft binnenkort vacatures op links -en rechtsbuiten) en zal voor het eerst toegezongen worden, toch dingen om gelukkiger van te worden
wat ben ik een klootzak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |