wat noem je duur?quote:Op woensdag 21 april 2004 19:44 schreef Catootje het volgende:
En duur dattie was!
voor dat geld heb je een top model van bv. philips, en dat zijn echt geen slechte apparaten..quote:Op woensdag 21 april 2004 19:49 schreef Catootje het volgende:
volgens mij iets in de geest van 185 euro...maar kan me sterk vergissen...
Die hebben wij ook! We hebben hem alleen nog nooit gebruikt. We hebben Dylan meestal bij ons als we beneden zijn, dan ligt ie in zijn campingbedje. 's Avonds horen we hem heel goed, hij slaapt in de kamer naast ons. Ik weet wel dat ie verschillende frequenties heeft. Als je dus andere mensen hoort, zet je hem op een andere frequentie.quote:Op woensdag 21 april 2004 20:19 schreef Rewimo het volgende:
(de gele versie). En daar ben ik erg tevreden over, al denkt ie af en toe dat ie buiten bereik is terwijl allebei de toestellen gewoon op de plank staan![]()
Die van ons heeft er zelfs 4quote:Op woensdag 21 april 2004 20:28 schreef Rewimo het volgende:
Ja klopt, er zitten twee frequenties op. Maar ik heb op deze nog nooit iets anders gehoord dan Christan
wij hebben wel meer hetzelfde he...mobiel...babyfoon....hebben we alle 2 goed opgelet bij Lois denk jequote:Op woensdag 21 april 2004 21:05 schreef -Lies- het volgende:
Wij hebben dezelfde Belana!
Dan gebruiken we hem juist alleen maar. Bij ons staat hij aan als Sven overdag slaapt en 's avonds als hij naar bed is. Als ik zelf naar bed ga zet ik hem uit. We slapen in de kamer naast hem, dus dan kan ik hem horen. Als ik beneden zit en hij boven ligt horen we hem namelijk niet.quote:Op woensdag 21 april 2004 20:48 schreef beefcake het volgende:
[..]
Gebruiken jullie ook een babyfoon als je zelf beneden zit en je kind boven ligt te slapen? Ik hoor Dylan als ie huilt en als ik al zijn geluidjes zou horen, zou ik denk ik niet rustig kunnen zitten![]()
Wij horen Liam niet door de dubbele vloer (oud huis) en dus staat ie altijd aan als we beneden zijn. Als we gaan slapen gaat ie uit hoor, dan hoor ik hem wel als het echt nodig is.quote:Op woensdag 21 april 2004 20:48 schreef beefcake het volgende:
Gebruiken jullie ook een babyfoon als je zelf beneden zit en je kind boven ligt te slapen? Ik hoor Dylan als ie huilt en als ik al zijn geluidjes zou horen, zou ik denk ik niet rustig kunnen zitten![]()
en je kunt hem ook instellen qua sensitiviteit. dus dat ie pas aan moet springen bij een wat harder geluid. of het volume van de luidspreker een beetje dimmen, dat scheelt ook.quote:Op woensdag 21 april 2004 21:16 schreef easy-going het volgende:
En idd, wat Rewimo zegt, je gaat de verschillende geluiden herkennen
Ik gebruik hem alleen nog maar als Cas ziek is.quote:Op woensdag 21 april 2004 20:48 schreef beefcake het volgende:
je moet wat overhebben voor je kinderen!quote:Op woensdag 21 april 2004 20:04 schreef moussy het volgende:
de goedkoopste van kijkshop
Ja maar hij moet toch wel een trauma krijgen, dan kan ie ook met de meute mee naar de psych.quote:Op woensdag 21 april 2004 21:25 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
je moet wat overhebben voor je kinderen!
das tegenwoordig in hé!quote:Op woensdag 21 april 2004 21:27 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja maar hij moet toch wel een trauma krijgen, dan kan ie ook met de meute mee naar de psych.
Ja die hebben wij ook, gekregen van Lois omdat het ding onwijs vaak stoort en piept omdat ie denkt dat hij zijn ontvangst kwijt is. Ik hoor ook regelmatig de tweeling van 2 huizen verderop erop, volgens mij verzetten wij tegelijk elke keer dat ding op het andere kanaal. Als wij visite hebben dan schrikken ze zich het apezuur als ie weer begint te piepen omdat hij zijn signaal kwijt is. Wij hebben het ondertussen aardig onder de knie om dat te negeren. Gelukkig hebben we hem 's nachts niet nodig, hij ligt vlakbij. En eigenlijk hebben we hem tegenwoordig zowat alleen nog aan als we de TV wat harder aanhebben, anders hoor ik hem al live en slaat de babyfoon niet eens aan. Ik heb laatst nog getwijfeld om die dect van phillips te kopen toen hij in de aanbieding was maar vond het evengoed een hoop geld.quote:Op woensdag 21 april 2004 20:19 schreef Rewimo het volgende:
k ben per mail erg boos geworden op Philips en al snel kreeg ik het aanbod om tegen een redelijke bijbetaling een beter model te kopen (de gele versie). En daar ben ik erg tevreden over, al denkt ie af en toe dat ie buiten bereik is terwijl allebei de toestellen gewoon op de plank staan![]()
He grappig, die dingen heeft m'n oom ontwikkeld enzo.quote:Op woensdag 21 april 2004 20:46 schreef Belana het volgende:
Ik heb dus deze [afbeelding] op aanraden van Lois. Geen goedkope proberen, meteen een goeie kopen...
Hij is op zich dus echt geweldig. Heel gevoelig en geen storing en geen vreemde kindjes. Alleen die microfoon nu dus stuk. We hebben wel garantie hoor enzo.
dan hoor ik een andere babyquote:Op woensdag 21 april 2004 22:27 schreef phileine het volgende:
en als je van kanaal wisselt ET?
ook mooi!quote:Op woensdag 21 april 2004 22:43 schreef E.T. het volgende:
[..]
dan hoor ik een andere baby
nietusquote:Op woensdag 21 april 2004 22:46 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ook mooi!
swets kan idd ook goed huilie-en, zal wel in de familie zitten dan!quote:Op woensdag 21 april 2004 22:47 schreef E.T. het volgende:
[..]
nietus
die baby zeurt!![]()
mijn baby huilt mooi!
Ik denk dat je dezelfde hebt als wij... (Philips SBC SC463 (?))quote:Op woensdag 21 april 2004 22:12 schreef Karin het volgende:
[..]
Ja die hebben wij ook, gekregen van Lois omdat het ding onwijs vaak stoort en piept omdat ie denkt dat hij zijn ontvangst kwijt is. Ik hoor ook regelmatig de tweeling van 2 huizen verderop erop, volgens mij verzetten wij tegelijk elke keer dat ding op het andere kanaal. Als wij visite hebben dan schrikken ze zich het apezuur als ie weer begint te piepen omdat hij zijn signaal kwijt is. Wij hebben het ondertussen aardig onder de knie om dat te negeren. Gelukkig hebben we hem 's nachts niet nodig, hij ligt vlakbij. En eigenlijk hebben we hem tegenwoordig zowat alleen nog aan als we de TV wat harder aanhebben, anders hoor ik hem al live en slaat de babyfoon niet eens aan. Ik heb laatst nog getwijfeld om die dect van phillips te kopen toen hij in de aanbieding was maar vond het evengoed een hoop geld.
Dus daarom doet de babyfoon het bij de buren beterquote:Op woensdag 21 april 2004 23:32 schreef Jonnetje het volgende:
-heel verhaal over wekker en babyfoon-
`quote:Op donderdag 22 april 2004 08:49 schreef moussy het volgende:
Je kan een babyfoon toch ook op continu zenden zetten, die van mij wel iig.
* dutchie ziet het al helemaal voor zich:quote:Op woensdag 21 april 2004 19:44 schreef Catootje het volgende:
Er zit zo'n microfoontje bij waar Danielle echt in moet brullen anders horen we haar nog eerder door de dikke muren heen![]()
Zoals ik al schreef. Ook handig als je allergisch bent voor wekkergeluidenquote:Op woensdag 21 april 2004 21:20 schreef Rewimo het volgende:
Als je veel last hebt van storing, kan het trouwens helpen om het knopje van de zender vast te plakken met plakband, zodat hij constant staat te zenden, zeg maar.
Aaarghh, Wekkergeluidenquote:Op donderdag 22 april 2004 10:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zoals ik al schreef. Ook handig als je allergisch bent voor wekkergeluiden
quote:Op donderdag 22 april 2004 00:39 schreef Grijs het volgende:
[..]
Dus daarom doet de babyfoon het bij de buren beter![]()
Als zij oppassen zet ik er wel altijd een wekker erbij, thuis niet!
quote:Op donderdag 22 april 2004 10:07 schreef moussy het volgende:
Hoewel, mijn Hapé was ff beter, omdat die een bereik had van 500 meter, maar weer niet kon vliegen
quote:Op donderdag 22 april 2004 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
René?
Die hebben wij ook, hij is geweldig!! Als je kindje ziek is, zet je hem op continu zodat je iedere ademhaling hoort, en is je kind onrustig in bed, zet je hem een tandje minder gevoelig. En dat regel je vanaf de ontvanger, ideaal.quote:Op woensdag 21 april 2004 20:46 schreef Belana het volgende:
Ik heb dus deze [afbeelding] op aanraden van Lois. Geen goedkope proberen, meteen een goeie kopen...
Hij is op zich dus echt geweldig. Heel gevoelig en geen storing en geen vreemde kindjes. Alleen die microfoon nu dus stuk. We hebben wel garantie hoor enzo.
Haha, dan komen je buren er niet meer tussenquote:Op woensdag 21 april 2004 21:20 schreef Rewimo het volgende:
Als je veel last hebt van storing, kan het trouwens helpen om het knopje van de zender vast te plakken met plakband, zodat hij constant staat te zenden, zeg maar.
Vroegah hadden ze ook muren zo dik als een natte krant en sliepen de kinderen tot ze een jaar of 5 waren bij de ouders op de kamer. Vroegah gingen er ook veel meer kindertjes dood, doordat ze voor veel dingen nog geen oplossing hadden. Vroegah waren er ook meer gevallen van wiegendood.quote:Op donderdag 22 april 2004 21:12 schreef ivetje het volgende:
ik snap het hele idee van een bayfoon niet zo...vroeger waren die dingen er toch ook niet, en ging toch ook alles goedIk denk niet dat ik er 1 aan zou schaffen...wordt je alleen maar meer panisch van lijkt me, bij alles wat je hoort schrik je op, of niet?
Onze oudste verslikte zich bijna geluidloos als klein babytje, en dan wil je echt graag alles horen. En als ze iets ouder worden, ga je vanzelf minder luisteren, je vergeet hem eens aan te zetten en ineens besef je dat ie wel weg kan, denk ik.quote:Op donderdag 22 april 2004 21:12 schreef ivetje het volgende:
ik snap het hele idee van een bayfoon niet zo...vroeger waren die dingen er toch ook niet, en ging toch ook alles goedIk denk niet dat ik er 1 aan zou schaffen...wordt je alleen maar meer panisch van lijkt me, bij alles wat je hoort schrik je op, of niet?
je hoefte natuurlijk nirt voortdurend te kijken, evenals je niet voortdurend hoeft te luisteren met een babyfoon.quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:34 schreef Catootje het volgende:
zelf lijkt met camerabewaking me niks. Vrienden van ons hebbne met hartbewaking en worden daar heeeeeeeeeeeeeel nerveus van. "ik hoor haar niet"Zoeffff naar kamertje..(kind heeft geen hartafwijking, is kerngezond..anders is het natuurlijk wel logisch) volgens mij is met camrea dat nog erger. En bovendien (ik geloof dat Bix dat ook zei) is er ook zoiets als privacy van het kind. Klinkt bijna overdreven voor een baby, maar ik vind zelf dat een kindje ook lekker moet kunnen slapen zonder voortdurende screening van de ouders...
hebben we aangedacht maar maakt in kosten niet zo veel uit, wij hebben twee verdiepingen er tussen zit en die zijn niet van ons, ds of heeeel veel lange kabels of het moet draadloos (dus gaan we voor de laatste optie) Hij hoeft van ons ook niet superdeluze en op de tv te kunnen etc etc en als je dat allemaal laat varen valt de prijs best wel mee (ok hij is duurder dan dat ding wat we nu hebben maar ach wie weet is hij ooit nog eens ergens anders nuttig voor (op balkon plaatsen en dan kan ik vanuit bed kijken hoe de kids spelen bv) of bij iemand anders handig)quote:Op zondag 25 april 2004 09:01 schreef Jessicaa het volgende:
Met zo'n camera (kan je daar niet een webcam voor gebruiken knorretje) is voor jou wel erg handig Knorretje!!!!
Sterker nog: je wordt al niet eens wakker van een kreet uit vrolijkheid, maar wel van een klein kreuntje omdat mevrouw verkeerd ligt. (en nee, dat is niet omdat ik een man ben!quote:Op woensdag 28 april 2004 09:41 schreef Rewimo het volgende:
Christan slaapt aan de ene kant van de kamer, en de babyfoon staat aan de andere kant. Omdraaien en zuchten hoor ik dus niet, huilen wel. En je leert als je kindje wat ouder is ook op welke huiltjes je moet reageren en op welke nietJe hoeft niet bij *elk* geluidje je stoel uit.
Bij mijn zus zaten we naar het gehuil te luisteren. Maar als het dan stil was zei ze tegen haar vriend: Hé, ga es kijken, 't is zo stil!quote:Op woensdag 28 april 2004 09:41 schreef Rewimo het volgende:
Christan slaapt aan de ene kant van de kamer, en de babyfoon staat aan de andere kant. Omdraaien en zuchten hoor ik dus niet, huilen wel. En je leert als je kindje wat ouder is ook op welke huiltjes je moet reageren en op welke nietJe hoeft niet bij *elk* geluidje je stoel uit.
Beetje mosterd na de maaltijd misschien, maar goed..quote:Op vrijdag 23 april 2004 13:28 schreef Stiekemurd het volgende:
Iemand soms ervaring of van-horen-zeggen of die babyfoons met camarabewaking wat is?
Wij zitten daar aan te denken, aangezien de baby op de 2e verdieping komt te liggen en wij op de 1e slapen. En natuurlijk verder op de begane grond zijn.
Je hebt ze van Philips en van Trust o.a.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |