Ok..... thxquote:Op woensdag 21 april 2004 19:24 schreef Gamedemon het volgende:
omdat hij gewoon ownt
Ik kan mij nog filmpjes herrineren van HALO.. Toen de XBOX nog in de maak was.. toen geloofde ik dat ook maar moeilijk...quote:Op woensdag 21 april 2004 19:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Die filmpjes zijn mooi, dat zeker, maar ik kan me nog goed herinneren dat ik de eerste PS2 demo-filmpjes zag, en uiteindelijk heb ik nooit zulke graphics op de PS2 gezien...
Promofilmpje met die dansende meid + synchro-robot zouden ook realtime op de Xbox kunnen, weinig van terug gezien tot dusver... (alleen beter met minder polygonen)quote:Op woensdag 21 april 2004 20:01 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ik kan mij nog filmpjes herrineren van HALO.. Toen de XBOX nog in de maak was.. toen geloofde ik dat ook maar moeilijk...
quote:
Uitgever Eidos Interactive en ontwikkelaar Climax, bekend van de Moto GP serie en Sudeki, hebben een overeenkomst getekend waarin zij samen de voltooiing van een nieuw project genaamd Crash 'n Burn overzien. Een nieuwe racetitel waarin het draait om agressief rijgedrag, niet veel verschillend van FlatOut zo te horen, de titel waarvoor wij zojuist in de post hier onder enkele nieuwe details gepost hebben.
De nieuwe Eidos franchise Crash ‘n’ Burn, moet een stoere arcade racetitel worden voor de Playstation 2 en Xbox. Uiteraard geen simpele racer, maar eentje waar de nadruk ligt op agressief en roekeloos rijgedrag. Niet alleen zul je door een solocampagne kunnen racen, maar ook online support voor het spel is een feit. Met maximaal 16 spelers kunnen mensen online tegen elkaar strijden, wat gelijk bewijst dat onze implicaties van eerder deze maand, over de mogelijkheid dat Eidos Xbox Live zou ondersteunen bevestigen.
Vooralsnog is er nog weinig bekend over de nieuwe racetitel van Eidos en Climax maar we verwachten dat dit snel zal veranderen. Wel is er bekend dat het spel te zien zal zijn op de Electronic Entertainment Expo in mei, waar wij uiteraard aanwezig zijn om je het laatste nieuws te brengen. We verwachten dan ook op zijn minst meer informatie tegen die tijd.
Crash ‘n’ Burn lanceerd overigens al tegen het einde van dit jaar, en zal daarom al een tijdje in ontwikkeling zijn.
XNA wordt geslashfokkedquote:Op woensdag 21 april 2004 22:42 schreef kepler het volgende:
dat downloaden gaat echt met 5 kb/s
iemand een snellere link toevallig?
Dus enorm coolquote:Op woensdag 21 april 2004 23:00 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Volgens mij meer een mix tussen Burnout en Distruction Derby![]()
XBOXquote:Op woensdag 21 april 2004 23:16 schreef Mister_T het volgende:
Heb trouwens vandaag een artikel over Toon War gelezen. Dat word ook een zeer leuke live game denk ik
Totale choas met 32 spelers online
Kwaliteit van de screens is beter als je hem vergroot
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer info: Klik
Is mijn enthousiasme,.. zie de Xbox steeds meer en betere games makenquote:Op woensdag 21 april 2004 23:47 schreef twi het volgende:
Soms reageer je wel een heel klein beetje te overdreven
Kuchquote:Op woensdag 21 april 2004 23:47 schreef twi het volgende:
Soms reageer je wel een heel klein beetje te overdreven
quote:Op woensdag 21 april 2004 23:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
XBOX
Tevens een coole movie: http://streamingmovies.ig(...)v
Kut IGNquote:ERROR
The requested URL could not be retrieved
--------------------------------------------------------------------------------
While trying to retrieve the URL: http://streamingmovies.ign.com/xbox/ToonArmy_030204_01_wmvlow.wmv
The following error was encountered:
Access Denied.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |