quote:Op woensdag 21 april 2004 14:56 schreef zovty het volgende:
Zo'n klein computertje wat je in principe op je schoot kan zetten heet een laptop. Lap is namelijk engels voor schoot. Net als desk engels is voor bureau.
Het heeft niks met laboratoria te maken ofzo.
Dus lieve mensen, laptop, laptop, laptop.
Gesnopen?
Kun je aangeven wat je precies niet snapt dan zal ik dat proberen te verduidelijken.quote:Op woensdag 21 april 2004 14:57 schreef Oppersmurf het volgende:
[..]
Nee.
Zie mijn laatste post.quote:Op woensdag 21 april 2004 15:01 schreef zovty het volgende:
[..]
Kun je aangeven wat je precies niet snapt dan zal ik dat proberen te verduidelijken.
Of labtop.quote:Op woensdag 21 april 2004 15:00 schreef Oppersmurf het volgende:
Dus, het is niet leptob?![]()
op wie reageer je eigenlijk?? waarom ineens dit topic?? ik snap het nut niet zo...quote:Op woensdag 21 april 2004 15:01 schreef zovty het volgende:
[..]
Kun je aangeven wat je precies niet snapt dan zal ik dat proberen te verduidelijken.
Ding voor op je schoot om dingen mee te doen?quote:Op woensdag 21 april 2004 15:03 schreef jpg97 het volgende:
notebook?
Het is geen loptap.quote:Op woensdag 21 april 2004 15:14 schreef Anthraxx het volgende:
Bij nader inzien toch open. Als Zovty het even aan wilt passen dan is er niets aan de hand
Bedankt.quote:Op woensdag 21 april 2004 15:14 schreef Anthraxx het volgende:
Bij nader inzien toch open. Als Zovty het even aan wilt passen dan is er niets aan de hand
Zo zijn er ook nog steeds mensen die denken dat "apart" met twee P's is...quote:Op woensdag 21 april 2004 14:56 schreef zovty het volgende:
Zo'n klein computertje wat je in principe op je schoot kan zetten heet een laptop. Lap is namelijk engels voor schoot. Net als desk engels is voor bureau.
Het heeft niks met laboratoria te maken ofzo, en je spelt het dus niet als labtop.
Dus lieve mensen, laptop, laptop, laptop.
Gesnopen?
Ook laaptoop is fout.quote:Op woensdag 21 april 2004 15:15 schreef Ype het volgende:
[..]
Het is geen loptap.
Of dat er één of meer zetten in sowieso geraust moeten worden.quote:Op woensdag 21 april 2004 15:17 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Zo zijn er ook nog steeds mensen die denken dat "apart" met twee P's is...
quote:Op woensdag 21 april 2004 15:16 schreef zovty het volgende:
[..]
Bedankt.
En ken je forumhistorie: zovty is met een kleine z volgens mij is z0V7Y een miereneuken
das engelsquote:Op woensdag 21 april 2004 15:17 schreef QuietGuy het volgende:
het is toch notebookmet een n en drie o's en een t en een e en een k
vandale.nl - notebook: draagbare computer met vrijwel dezelfde mogelijkheden als een desktopquote:Op woensdag 21 april 2004 15:21 schreef godard_k het volgende:
[..]
das engels![]()
heel kewl, laptop staat niet in www.vandale.nl , dus het is niet eens een woordquote:Op woensdag 21 april 2004 15:22 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
vandale.nl - notebook: draagbare computer met vrijwel dezelfde mogelijkheden als een desktop
Dat wilde ik net duidelijk maken iddquote:Op woensdag 21 april 2004 15:25 schreef godard_k het volgende:
[..]
heel kewl, laptop staat niet in www.vandale.nl , dus het is niet eens een woord![]()
Heb je hem geslagen?quote:Op woensdag 21 april 2004 15:18 schreef kikoooooo het volgende:
op mijn vorige stage mailde iemand die vroeg of zn lebtob al gerepareerd was
Ik ben tegen, ik zeg vanaf nu luptip.quote:Op woensdag 21 april 2004 15:28 schreef SittingDuck het volgende:
En waar moeten we nu over discussieren?
@ TSquote:Op woensdag 21 april 2004 15:26 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Dat wilde ik net duidelijk maken idd
je vergeet B sukkelquote:Op woensdag 21 april 2004 15:17 schreef QuietGuy het volgende:
het is toch notebookmet een n en drie o's en een t en een e en een k
Je bent de eerste die het ziet, gefeliciteerd met de koelkast!!!!quote:Op woensdag 21 april 2004 15:31 schreef bugeye het volgende:
[..]
je vergeet B sukkel
oh dank jequote:Op woensdag 21 april 2004 15:33 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Je bent de eerste die het ziet, gefeliciteerd met de koelkast!!!!![]()
das idd handiger dan een koelkast, want die heb je meestal alquote:Op woensdag 21 april 2004 15:34 schreef bugeye het volgende:
[..]
oh dank je
nu nog een vaatwasmachine en dan ben ik blij![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |