wie hoort bij wie dan?quote:Op woensdag 21 april 2004 16:55 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het 2 bigboobs
2 hangboobs
en 2 mini boobs.
Bigboobs Yasminequote:Op woensdag 21 april 2004 16:56 schreef Paradepaardje het volgende:
[..]
wie hoort bij wie dan?
Dennis:quote:Op woensdag 21 april 2004 16:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat werd er gezegd dan? Ben het alweer vergeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 21 april 2004 16:51 schreef Petracev het volgende:
Het is IL FILIO
volgens mij
ik weet t bijna zekerBron.quote:Ludo en Stefano jagen achter de dief van ‘Il Figlio’ aan. Morris geeft de strijd op: het zal hem verder worst wezen of Jef weggaat of niet. Meneer Harmsen zorgt voor paniek bij Isabella als hij zich niet meer weet te herinneren waar hij haar vermomming heeft gelaten. Sjors vindt dat Milan en zij hun prille relatie nog even niet openbaar moeten maken.
Friends don't let friends remain beardless...
Westenwind dus..quote:Op woensdag 21 april 2004 16:58 schreef -Eddow- het volgende:
Hee die gast die al die vragen stelde in de rechtzaal die ekwam me bekend voor...
quote:Op woensdag 21 april 2004 16:58 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Mini boobs : R.R
Het zou eerder zijn Yasmine Hangboobsquote:Op woensdag 21 april 2004 16:58 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Bigboobs Yasmine
Hangboobs : Martine
Uuh kijk jij wel eens GTSTquote:Op woensdag 21 april 2004 17:05 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
rooie Rus
Ja idd!quote:Op woensdag 21 april 2004 17:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Het zou eerder zijn Yasmine HangboobsEn Isabella heeft niet bepaald miniboobs
![]()
ze staat voor over.quote:Op woensdag 21 april 2004 17:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Uuh kijk jij wel eens GTST
Isabella dr boobs zijn echt GIGA!!!!!!!!
Zie Bewijs:
[afbeelding]
Als dat kleine tieten zijn dan ben ik Michael Jackson
Wahaha waar slaat dat nu op.. wat wil je zeggen .. dat als je voorover gaat staan .. dat je dan gelijk grote borsten hebt? .. dat maakt echt weinig verschil..quote:Op woensdag 21 april 2004 17:14 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
ze staat voor over..
dus ga maar een liedje zingen. Thriller ofzo
quote:Op woensdag 21 april 2004 17:14 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
ze staat voor over..
dus ga maar een liedje zingen. Thriller ofzo
quote:Op woensdag 21 april 2004 17:18 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Wahaha waar slaat dat nu op.. wat wil je zeggen .. dat als je voorover gaat staan .. dat je dan gelijk grote borsten hebt? .. dat maakt echt weinig verschil..
Ja. haha.. beetje telepathie.quote:Op woensdag 21 april 2004 17:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Great Minds Think Alike![]()
Die Rus heb behoorlijke jetsen hoorquote:Op woensdag 21 april 2004 16:58 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Die Rus..?quote:Op woensdag 21 april 2004 17:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Die Rus heb behoorlijke jetsen hoor.
Nouw! ik wou het net gaan posten..quote:Op woensdag 21 april 2004 20:12 schreef RemCow het volgende:
Charlie: "Ik schrok me lam.",
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |