kloptquote:Op donderdag 30 november 2006 17:55 schreef PimD het volgende:
Father and Son is van Boyzone hoor
Toch ?
Is ook een boybandquote:Op donderdag 30 november 2006 17:55 schreef PimD het volgende:
Father and Son is van Boyzone hoor
Toch ?
Ik heb ze op schiphol gezien.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:40 schreef Hapertje het volgende:
Vertel vertel vertel... hoe zag Gary eruit? Wat zongen ze? Wanneer komt het op tv?
Oeh dat moet ik als herinnering in mijn gsm zetten!quote:Op donderdag 30 november 2006 21:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb ze op schiphol gezien.
En Jensen met Take That is maandag op TV..
Laat die foto's maar komen!quote:Voelde me weer helemaal 16 Ben bij opnamen van Jensen geweest en heb ze daarna nog ontmoet in een restaurant in Amsterdam! Fotootjes met Gary en Jason (man, wat is die lekker opgedroogd!) gescoord.
Het was echt geweldig!quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:12 schreef Ienepien het volgende:
Sjit. Ik probeer al weken For The Record te downloaden. Nu komt ie vanavond op TV bij Vernoica, maar ik moet weg en mijn videorecorder is stuk.![]()
gaan we elders op het forum wel verderquote:Op zaterdag 2 december 2006 14:25 schreef nipeng het volgende:
Diverse posts verwijderd. Die bitchfights ben ik nu zat.
ow ik begrijp wat je bedoelt! Ik ga ook direct 13 jaar terug in de tijd, geen houden aan, hahaquote:Op zaterdag 2 december 2006 14:07 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Het was echt geweldig!
Ik vond het ook heel vreemd, en misschien wel een beetje moeilijk om naar te kijken.
Als 14-jarige bakvis was ik toendertijd echt helemaal fan, wat heet, het was een obsessie. We wisten álles van ze, wat ze aan het doen waren, alles, alles volgden we.
Het is net alsof er een verloren liefde opeens na tien jaar uit het niets voor je neus opduikt! Of is dat te dramatisch?
eh tof man! Mijn eerste verwijderde post!quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
gaan we elders op het forum wel verder.
Jouw post was een reactie op een verwijderde reactie. Die laten staan zou vreemd staan.quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:58 schreef Ienepien het volgende:
[..]
eh tof man! Mijn eerste verwijderde post!Heb ik toch 3 jaar over gedaan!
Laat ik even duidelijk zijn: nee jullie gaan niet verder ergens anders op het forum. Hierbij waarschuw ik jullie beide. Reageer niet op elkaar, negeer elkaar, whatever maar dit soort sfeerverziekende reacties zijn niet gewenst.quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
gaan we elders op het forum wel verder.
poeh poeh, ik ben onder de indruk van je autoriteitquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:38 schreef nipeng het volgende:
[..]
Laat ik even duidelijk zijn: nee jullie gaan niet verder ergens anders op het forum. Hierbij waarschuw ik jullie beide. Reageer niet op elkaar, negeer elkaar, whatever maar dit soort sfeerverziekende reacties zijn niet gewenst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |