jij vind Saddam een vriendelijke man?quote:Op woensdag 21 april 2004 12:17 schreef Meki het volgende:
dus jullie denken allemaal hetzelfde als Bush en Blair
Hij rookt sigaren en drinkt whisky, cool dus.quote:Op woensdag 21 april 2004 12:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij vind Saddam een vriendelijke man?
Dat is een zeer naïeve benadering, er is in Irak MEER te halen dan alleen olie, zeker op de lange termijn als alle belangrijke projecten worden toegewezen aan Amerikaanse bedrijvenquote:Op woensdag 21 april 2004 12:21 schreef smash789 het volgende:
Bansheeboy.... *zucht*
De oorlog kost de VS MEER dan dat ze kunnen terugverdienen met de olie. Dus die olie levert alleen maar verlies op, relatief gezien. Denk nou eens na man.
Wolverine ook maar die is echt niet coolquote:Op woensdag 21 april 2004 12:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hij rookt sigaren en drinkt whisky, cool dus.![]()
Uitzonderingen daargelaten. Meki, rook jij ook sigaren en drink je whisky als een echte hypocriete moslim?quote:Op woensdag 21 april 2004 12:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
Wolverine ook maar die is echt niet cool
Ey don't fuck with Wolverine. Wolverine is DE man.quote:Op woensdag 21 april 2004 12:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
Wolverine ook maar die is echt niet cool
Ik zou het wel weten hoor, ik zou Hoessein kiezen, puur uit trots omdat ik die aap van een Bush niet kan uitstaan met zijn domme uitsprakenquote:Op woensdag 21 april 2004 12:27 schreef smash789 het volgende:
Meki, een hele simpele vraag aan jou. Stel er is een klein land met zo'n 1 miljoen inwoners, en jij woont er. Wie zou je dan liever als leider willen hebben? Bush, of Hussein?
Nogmaals... DENK NOU EENS NA, dan gaat de oorlog dus niet om de olie.quote:Op woensdag 21 april 2004 12:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is een zeer naïeve benadering, er is in Irak MEER te halen dan alleen olie, zeker op de lange termijn als alle belangrijke projecten worden toegewezen aan Amerikaanse bedrijven
Ja, Hoessein sprak veel betere proza.quote:Op woensdag 21 april 2004 12:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten hoor, ik zou Hoessein kiezen, puur uit trots omdat ik die aap van een Bush niet kan uitstaan met zijn domme uitspraken
nee de Punisher is DE man ... de rest wil graag in zijn schaduw wandelen maar is daar niet eens waardig genoeg voorquote:Op woensdag 21 april 2004 12:28 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Ey don't fuck with Wolverine. Wolverine is DE man.
Zekers, maar je hebt nog steeds niet toegegeven dat de VS het uit eigenbelang doen. Ik wacht nog steedsquote:Op woensdag 21 april 2004 12:28 schreef smash789 het volgende:
[..]
Nogmaals... DENK NOU EENS NA, dan gaat de oorlog dus niet om de olie.
Juist beter voor de Irakeze bevolking dat hun land word opgebouwd dankzij buitenlandse hulp. Beter dan dat ze er helemaal alleen voor staan.
Niet te begrijpen !!quote:Op woensdag 21 april 2004 11:46 schreef Meki het volgende:
[..]
Niet te begrijpen !!
Nederland steelt daar Olie en dan gaan ze nog iemand neerschieten![]()
Nederland moet voorbeeld volgen van Heldenlanden als Spanje en Honduras
Nederlandse Soldaten terug uit Irak en Jan Peter Naar Irak sturen om daar Olie te stelen![]()
een geweldige plan toch of niet
haha dom figuur. hopen dat die dag nog een keertje komt zijn we ook meteen van jou verlost, nee die meki en z'n vriendjes ook meteen ff meequote:Op woensdag 21 april 2004 12:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten hoor, ik zou Hoessein kiezen, puur uit trots omdat ik die aap van een Bush niet kan uitstaan met zijn domme uitspraken
quote:Op woensdag 21 april 2004 12:31 schreef RichardQuest het volgende:
Speciaal voor Meki
Meki eet een space-keki![]()
![]()
![]()
![]()
Dit bewijst hoe achterlijk jij bent.quote:Op woensdag 21 april 2004 12:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ook nog nooit het tegengestelde beweerd? Je hebt ook niks aan mij gevraagd?quote:Op woensdag 21 april 2004 12:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zekers, maar je hebt nog steeds niet toegegeven dat de VS het uit eigenbelang doen. Ik wacht nog steeds
De Punisher is zeker de man, maar ik heb gehoord dat de nieuwe film slapjes is, helaas. Heb er zo naar uitgekeken.quote:Op woensdag 21 april 2004 12:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee de Punisher is DE man ... de rest wil graag in zijn schaduw wandelen maar is daar niet eens waardig genoeg voor
dat zal toch niet waar zijn hequote:Op woensdag 21 april 2004 12:36 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
De Punisher is zeker de man, maar ik heb gehoord dat de nieuwe film slapjes is, helaas. Heb er zo naar uitgekeken..
Anders ga je even serieus op Bsb in.quote:Op woensdag 21 april 2004 12:35 schreef smash789 het volgende:
[..]
Ook nog nooit het tegengestelde beweerd? Je hebt ook niks aan mij gevraagd?
Iedereen doet bijna alles uit eigenbelang. Loser.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |