abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18581579
Ik heb lang krullend haar en maak vaak een staartje. Soms steek ik het op met een klem van achter maar dat staat een beetje stijf.
Heeft er iemand nog leuke tips?
Eigenlijk zou ik best een cursus ofzo willen volgen maar volgens mij bestaat dat niet, gat in de markt?
pi_18581684
Lang krullend haar is mooi niks aan doen..
  woensdag 21 april 2004 @ 11:52:24 #3
63405 MALLENS
Nunc aut Nunquam
pi_18581744
opsteken en verder niets aantrekken behalve hoge laklaarzen.

en dan langskomen!
  woensdag 21 april 2004 @ 11:53:08 #4
22386 the_RAVEN
Radioactieve Raaf
pi_18581757
doe es een foto plaatsen
  woensdag 21 april 2004 @ 11:53:31 #5
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_18581765
- oops ! dubbelpost. onderste was completer -
  woensdag 21 april 2004 @ 11:53:57 #6
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_18581775
Heb dus hetzelfde "probleem". Zou ook graag m'n haar op willen steken maar kan het zelf niet. Ben dan ook erg jaloers op m'n nichtjes die in no time hun haar mooi op kunnen steken. Doe af en toe m'n haar wel in een staart, vlecht, knotje of net zoals jou met een klem vastzetten maar meer lukt me niet

Deze kapsels zijn overigens ook leuk http://www.oortje.nl/haarmode/opsteken/opsteek_menu2.html Ga dat binnenkort zelf ook eens proberen als ik er tijd voor heb
  woensdag 21 april 2004 @ 11:54:39 #7
48510 Koen-BE
ik adviseer...
pi_18581790
Zolang je maar geen wetlook doet!!
...en bespaar
pi_18581855
quote:
Op woensdag 21 april 2004 11:54 schreef Koen-BE het volgende:
Zolang je maar geen wetlook doet!!
Breezerlook
pi_18581896
Afspraak bij kapper maken en goed opletten
#geen
  woensdag 21 april 2004 @ 12:06:03 #10
17698 nappel
raar menneke..
pi_18582070
Je bent een vrouw!
Dan kun je toch onder het mom van gezelligheid/meligheid, met zusjes of vriendinnen hele middagen, avonden met je haren/uiterlijk experimenteren?

Nodig wat vriendinnen uit, zorg dat je wat te eten en drinken hebt, misschien videootje erbij en leef je uit..
Kopen ze dure kunstmest, maar als de hond in de tuin schijt doen ze moeilijk..
  woensdag 21 april 2004 @ 12:09:50 #11
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_18582177
Je kunt het bij de kapper een keer laten opsteken...dan laat je je uitleggen op welke manieren je dit allemaal kunt doen!
Vind het zelf altijd wel leuk als het opsteeksel zeg maar wat rommelig is, met wat plukjes eruit enzow...
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_18582925
Je kunt je haar zelf niet professioneel opsteken denk ik. Dit doen ze heel moeilijk vaak en je moet dan echt precies zien wat je doet en dan zie je niet als je het zelf doet.... Ik heb gewoon stijl haar, maar als ik het opsteek doe ik het meestal in drie staartjes onder elkaar achterop mn hoofd (heb heel dik haar en anders blijft het niet zitten) en dan pak ik gewoon die plukken en steek ze ergens vast met een schuifspeldje net zolang totdat ik vind dat het mooi zit Een vriendin van me heeft dunner haar en die pakt gewoon plukken naar achter die ze dan vastzet met een clipje tot ze een 'staart' heeft van clipjes en die 'staart' zet ze dan vast met nog meer clipjes...
pi_18615156
quote:
Op woensdag 21 april 2004 11:45 schreef Juke het volgende:
Ik heb lang krullend haar en maak vaak een staartje. Soms steek ik het op met een klem van achter maar dat staat een beetje stijf.
Eigenlijk zou ik best een cursus ofzo willen volgen maar volgens mij bestaat dat niet, gat in de markt?
opsteken vind ik vaak wel leuk staan, maar als je mooi lang krullend haar hebt kan je dat ook zo laten!
Wie een kuil graaft voor een ander is een arbeider |
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add.. but when there is nothing left to take away
pi_18615290
ehm... ik heb behoorlijk lang haar..en een flink bos ook nog..dus opsteken.. tsja.. je moet er even de tijd voor nemen.. zoals ik het altijd doe... : haartjes wassen, even leker een flinke dot styling schuim erin... dan je haar droogfohnen... niet helemaal droog.. dan pak ik het in een staart... en daai het een paar keer rond en dat zet ik vast met haarspeldjes die geschikt zijn voor jouw kleur haar..in mijn geval blond dus.. de dot haar die boven op los zit.. fohn ik wel even goed droog..en die ga ik dan met wat hairspray modeleren.. mischien beetje tegenkammen..her en der een speltje erin en klaar..het is even werk..maar ehm..het staat me leuk
  donderdag 22 april 2004 @ 21:19:02 #15
76983 Bubbs
Semi-Cowgirl
pi_18618888
Je kunt ook een staart maken en plukken haar uit die staart rondom vastzetten. Da's niet truttig en je bent er niet zo lang mee bezig.
  donderdag 22 april 2004 @ 21:20:52 #16
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_18618939
Ik heb een klem en dik haar, dus na 5 minuten is het uitgezakt en geil
En ze leefden nog lang en gelukkig
  donderdag 22 april 2004 @ 21:26:33 #17
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_18619115
quote:
Op woensdag 21 april 2004 11:45 schreef Juke het volgende:
Oh jawel
Je haar beetje vochtig maken en beetje schuimgel (of wat je ook prettig vindt) erin doen. Dan je haar in twee strengen verdelen. Hoeft niet netjes, dus niet met een puntkam een scheiding maken ofzo
Ga dan voor de spiegel staan en pak de twee pukken halverwege vast (iedere hand eentje) en dan één slag om elkaar draaien (losjes!) en met een paar van die kleine klemmetjes vastzetten op je hoofd.

't Is eventjes oefenen, omdat je meestal je haar natuurlijk niet losjes vaststeekt, maar dat heb je vast na een paar keer helemaal in de vingers.

Ik deed t ook vaak toen mijn haar nog langer was (ik heb ook golven/krullen) en je zal zien, je krullen dansen en je staat er helemaal vlot op
(Un)masking for the greater good.
  donderdag 22 april 2004 @ 21:35:22 #18
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_18619331
Ik weet niet precies hoelang je haar is, maar als het halverwege je rug hangt, dan zou je 't ook extreem los kunnen vlechten. Maar dan wel even wat schuimversteviger gebruiken.
En dan niet op je rug laten hangen, maar over een schouder leggen.
Beetje de romantische look. Helemaal als je er een dun lintje erin meevlecht

Je kan ook je haar opsteken zoals je normaal doet, maar dan geen klem gebruiken, maar een aantal van die kleine klemmetjes. En dan maak je je haren maar aan één kant vast met die klemmetjes. Dus niet aan beide kanten.
Laat je lange lokken er dan overheen vallen. Geef een apart effect
pi_18634497
Wouw, wat een geweldige reacties allemaal! Had ik niet verwacht en ik kan er heel veel mee!
je weet niet half hoe maf ik hier voor het beeldscherm zit: even lezen, uitproberen en gillen: hee, da's leuk!!!
Heeft iemand nog laklaarzen in de aanbieding, haha!
Hoe plaats je een foto in een topic?
  vrijdag 23 april 2004 @ 16:00:39 #20
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_18635452
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 15:15 schreef Juke het volgende:
Hoe plaats je een foto in een topic?
[img] [/img]
En dan daartussen de url.
  vrijdag 23 april 2004 @ 18:52:31 #21
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_18638643
Ben benieuwd!

Zelf doe ik meestal (zoals al iemand hierboven heeft beschreven) een staart maken, en dan pak ik steeds wat plukjes die ik dan wat rommelig vastdoe met van die clipjes..
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')