Sugar, dat is hier dus ook:quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:52 schreef Sugar het volgende:
het feit dat vriendje dan maar af en toe mag komen (schijnt in dit zh zo te zijn!)
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 06:13 schreef Sugar het volgende:
LadyS, veel sterkte met herstellen, ik weet zeker dat Amber je zó laat genieten, dat het te doen is voor je! Dikke, dikke, dikke kus!!!!!!!
Wil een wel een hele kleine kanttekening hierbij plaatsen, want elk lichaam is anders, en de mentale gesteldheid van de een is ook weer anders dan de ander en dan bedoel ik niet 'niet willen'. Dus ik vind het eigenlijk wel een beetje kort door de bocht om te zeggen dat het verloop van het herstel aan jezelf ligt...quote:Op donderdag 15 juli 2004 21:26 schreef Rewimo het volgende:
Ik was na de ks snel weer op de been (hangt ook van jezelf af hoor, of je door wilt zetten - ik had een buurvrouw die op dezelfde dag een ongeplande ks kreeg en zichzelf erg zielig vond, zij was veel later weer mobiel dan ik).
Ik zat dit net te lezen en wilde precies hetzelfde doen, maar je was me voor.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wil een wel een hele kleine kanttekening hierbij plaatsen, want elk lichaam is anders, en de mentale gesteldheid van de een is ook weer anders dan de ander en dan bedoel ik niet 'niet willen'. Dus ik vind het eigenlijk wel een beetje kort door de bocht om te zeggen dat het verloop van het herstel aan jezelf ligt...
Ik bedoel het inderdaad niet zo cru, sorryquote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wil een wel een hele kleine kanttekening hierbij plaatsen, want elk lichaam is anders, en de mentale gesteldheid van de een is ook weer anders dan de ander en dan bedoel ik niet 'niet willen'. Dus ik vind het eigenlijk wel een beetje kort door de bocht om te zeggen dat het verloop van het herstel aan jezelf ligt...
Maar dan nog.... Ik liep na de bevallingen met een week al door de stad te slenteren voor andere kleren. Bij Mink zelfs na 3 dagen al, er zijn meiden die weken nodig hebben om te herstellen van een vaginale bevalling, dan zijn het in mijn ogen écht geen piepers hoor.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 13:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik bedoel het inderdaad niet zo cru, sorryAls je lichamelijk gezien niet kunt (door bloedverlies bijvoorbeeld of zoiets) is het wat anders.
Misschien ben ik gewoon een harde voor mezelf, maar als ze tegen mij na 2 dagen zeggen dat ik zelf mag douchen sta ik al naast mijn bed![]()
Dat heb ik toch ook niet gezegd? En al helemaal niet bedoeld, mocht iemand dat denken.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 13:54 schreef moussy het volgende:
[..]
Maar dan nog.... Ik liep na de bevallingen met een week al door de stad te slenteren voor andere kleren. Bij Mink zelfs na 3 dagen al, er zijn meiden die weken nodig hebben om te herstellen van een vaginale bevalling, dan zijn het in mijn ogen écht geen piepers hoor.
Zjuustem. Het is JOUW keuze, dus JOUW gevoel wat van belang is. En JOUW gevoel is altijd het beste, want wij weten niet wat jij voelt. Ik vind je mega-dapperquote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:21 schreef Sugar het volgende:
-knip-
Maar mijn neiging is vanuit mijn gevoel: ik wil het proberen, want ik wil dit deel van zwanger zijn niet missen.
Sorry, kwam op mij een beetje over dat als je niet vlot op de been was, een zeurderige pieper was.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat heb ik toch ook niet gezegd? En al helemaal niet bedoeld, mocht iemand dat denken.
Riet van Baaren, slotervaartziekenhuis Amsterdam. Was toen op tv in de kraamafdelingquote:Op vrijdag 16 juli 2004 18:12 schreef moussy het volgende:
Sugar, er schijnt in Amsterdam een vrouw te zijn die goed is in het draaien van babietjes die in een stuit liggen. en dat áls ze het babietje niet gedraait krijgt, dat het dan niet te draaien zou zijn of zo. Ik meen dat Phileine hier meer van af wist, naam en zo.
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 18:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Riet van Baaren, slotervaartziekenhuis Amsterdam. Was toen op tv in de kraamafdeling
quote:Op woensdag 21 juli 2004 10:04 schreef renkie het volgende:
Ik ben zelf vanuit een stuipligging geboren...
Dat is dus niet waar. Het heupgewricht wordt al vóór de geboorte ontwikkeld, het klopt dus niet dat een stuitligging die verkeerde ontwikkeling veroorzaakt. Die ontwikkeling heeft dan immers al lang plaatsgevonden!quote:Op woensdag 21 juli 2004 10:04 schreef renkie het volgende:
Je hebt dan kans dat je heupen niet helemaal goed ontwikkeld zijn en je de 1e paar jaar een soort van beugel om moet om te voorkomen dat de heup uit de kom gaat (hoop dat ik het zo goed zeg)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |